Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.703
Pathologisch liegen is de onbedwingbare drang om te liegen. Veel mensen vertellen weleens een leugen, bij kinderen is er ook vaak sprake van fantasie. Pas als liegen tot ernstige problemen leidt in de omgang tussen de leugenaar en zijn omgeving is sprake van pathologisch ofwel ziekelijk gedrag.

Pathologisch liegen kan dan een symptoom zijn van verschillende psychische aandoeningen, bijvoorbeeld een gedragsstoornis bij kinderen of jongeren, een onvermogen om de impuls te beheersen of een Cluster-B-persoonlijkheidsstoornis.

In de bovenstaande gevallen is de leugenaar zich er goed van bewust dat hij liegt. Het kan echter ook voorkomen dat iemand zijn onjuiste weergave van de waarheid niet als leugen ziet, maar er werkelijk in gelooft. Dit verschijnsel wordt wel pseudologia phantastica genoemd. Ook kan het zijn dat feiten ingevuld worden om gaten in het geheugen te 'dichten', dan is er sprake van confabulaties.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.704
1637009525650.jpg

Mensen ontslaan als ze zich niet laten vaccineren om leegloop te voorkomen.

Juist. Leg dat eens uit.
Als ze alleen in de zorg de vaccinatie plicht hanteren zullen veel ongevaccineerde uit de zorg naar de horeca switchen en visa versa ook. Dus vanuit dat perspectief is het behoorlijk dom om te zeggen “wij hanteren alleen in sector xxx een vaccinatie plicht”.

Uiteraard zijn er wel meerdere “aparte” besluiten genomen afgelopen tijd, maar dat terzijde.

Werk zelf in de zorg, mocht dit gebeuren hebben ze bij mij op werk te weinig mensen om billen te wassen. Lijkt me nou niet heel handig om te doen, zo beschermen we de oudjes hun billetjes niet iedergeval. En heel de quote we doen het voor de zorg kan dan ook wel de prullenbak in🤣

Sta je eerst een jaar lang, weken te maken van 60 uur voor een applausje, krijgt je daarna ontslag omdat je geen experimenteel vaccin wilt nemen.
Haha, ik had mij nu al direct ziek gemeld (overwerkt) en lekker een jaartje sabbatical genomen.
Cursusje doen en daarna lekker in een sector aan het werk waar je wel gewaardeerd wordt.

Terug
Naar boven