Fitness Seller

Het grote biechtopic

simsonleeuw

Advanced Bodybuilder
Waardering
85
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
21%
Vroeger kon je wanneer je iets gedaan had wat aan je geweten knaagde naar een biechtstoel gaan om daar op te biechten wat je gedaan had. Dat gebeurd niet zo heel veel meer, maar misschien ook wel omdat er op de fora geen biechttopic's zijn. Dus dacht ik dat het goed zou zijn voor mij en jullie die mogelijkheid te gaan bieden d.m.v dit topic.

Hoe het werkt:

1. Je hebt iets gedaan waarvan je merkt dat het aan je knaagt, je merkt dat het als een last op je hart ligt. Het is ook lastig omdat zomaar aan je vriendin of ouders te vertellen. Gelovig ben je ook niet meer zo, althans, je zit niet regelmatig in een kerk waar je je hart ff kunt luchten. En om het je kroegvrienden te vertellen doe je lieve rook niet, je schaamd je dood.

2. Deze last schrijf je hieronder al of niet in een spoiler.

3. Een van de gelovige DBB'ers zal jou inbreng bij onze lieve Heer brengen.

4. je kunt verlicht dit topic weer verlaten

Optioneel: 5. je leest een last van een ander en zend dit verhaal als een gebed naar onze lieve Heer

Laatst bewerkt:
Schijnt dat je in zo'n kerk ook heel goed je zak kunt legen naast het luchten van je hart.

Er staat een fout in je titel :)

12 weesgegroetjes voor je belabberde spelling en je kan weer zonder die zonde verder.

heilige skinnie zal uw gebeden aanhoren:)

Heeft iemand dat linkje nog naar dat artikeltje over dat onderzoek waaruit blijkt dat atheïsten over het algemeen genomen intelligenter zijn dan gelovigen of dat artikeltje waaruit bleek dat atheïsten meer kennis hebben over de bijbel dan de gemiddelde christen?

• Topic Starter Topic Starter
weet iemand hoe je de titel kunt wijzigen? Of kan dat niet meer?

Ik ben dyslectisch dus maak wel es een fout. Excuus!

Ik snap dat excuus van dyslexie nooit zo goed op het internet. Mijn spelling is in de haast ook niet bepaald perfect. Daarom gebruik ik een automatische spellingscontrole.

Je hebt gelijk hoor, soms geeft de spellingcontrolle niet altijd een sugestie, dus los daarvan mis ik best nog wel wat. Ben jij ook dislectisch?

Laatst bewerkt:
niets op te biechen :D

ik heb dyslectisch

weet iemand hoe je de titel kunt wijzigen? Of kan dat niet meer?

Ik ben dyslectisch dus maak wel es een fout. Excuus!
Ahaaa, vandaar ;)
Geen probleem hoor. Zitten vooral fouten in werkwoorden (d/t), die haal je er inderdaad niet zo makkelijk uit met een spellingscontrole.

Ahaaa, vandaar ;)
Geen probleem hoor. Zitten vooral fouten in werkwoorden (d/t), die haal je er inderdaad niet zo makkelijk uit met een spellingscontrole.

voel je vrij de tekst te knippen, aan te passen en het te posten. Dan pas ik hem aan.

Voor de rest mag er wat mij betreft gebiecht worden :)

Wanneer jij een meelezer bent, zou het tof zijn wanneer je de biecht op wil zenden naar de lieve Heer :)

Terug
Naar boven