MuscleMeat

Het grote botox topic

Peiling Peiling Heb je het gedaan?

• Totaal stemmers
    13
Wat je doet moet je natuurlijk sowieso zelf weten.
Alleen is het wel erg jammer dat bij vele botox/filler gezichten de gehele gelaatsuitdrukking verdwijnt...

Ik kan dan totaal niet meer zien of je verbaasd, blij, verdrietig of boos bent...
Ja dat is dan wel jammer, dat die fijne spierbewegingen die bij een gezicht horen, compleet onderdrukt worden...

Maar goed, mijn mening.

Verder ben ik van team no botox.

Peace

• Topic Starter Topic Starter
Alleen is het wel erg jammer dat bij vele botox/filler gezichten de gehele gelaatsuitdrukking verdwijnt...

Ik kan dan totaal niet meer zien of je verbaasd, blij, verdrietig of boos bent...
Ja dat is dan wel jammer, dat die fijne spierbewegingen die bij een gezicht horen, compleet onderdrukt worden...

Maar goed, mijn mening.

Peace
patient-who-received-botox-in-forehead-2.jpg

Maar goed, mijn mening.

Peace
Heb daar nog nooit last van gehad en doe die shit al jaren. Wellicht als je het te veel doet, maar dan lost je lichaam het uiteindelijk zelf weer op.

Probleem is dat mensen altijd kijken naar die extreme gevallen en daar dan conclusies aan verbinden. Dat is zo bekrompen en kortzichtig lol. Net als die mensen die denken dat je van steroids een kleine lul krijgt etc.

• Like
Waarderingen: K82

Maar goed, mijn mening.

Peace
Dat is alleen als je ermee overdrijft.

Je bent vast al veel mensen tegengekomen die botox gebruiken, zonder dat je het ooit hebt opgemerkt. Het zijn juist degenen die te ver gaan en zich helemaal lam spuiten waarbij het echt opvalt, en die blijven je bij natuurlijk.

Hetzelfde geldt voor plastische chirurgie. Zijn altijd van die proleten die dan van die kinderachtige cringe meme pics erbij pakken en dan vervolgens aangeven dat jij dan zo ook eindigt als je eraan begint.

Het maakt je ook een beter persoon, hoe knapper je bent hoe beter mensen je beoordelen en behandelen. Nadeel is grotere kans stalkers en ongewenste oneerbiedige voorstellen.

Of je moet geld hebben, dan kan lelijk maar beiden is de hoofdprijs en ben je een god.

Het maakt je ook een beter persoon, hoe knapper bent hoe beter mensen je beoordelen en behandelen. Nadeel is grotere kans stalkers en ongewenste oneerbiedige voorstellen.

Of je moet geld hebben, dan kan lelijk maar beiden is de hoofdprijs en ben je een god.
Ik vind niet dat het je een beter persoon maakt per se. Maar ik vind wel dat als je ermee zit je het beter kan laten fixen zodat je je beter voelt jezelf voelt i.p.v. oneidinig ongelukkig met iets rondlopen, omdat je bang bent voor de meningen van anderen.

Ik vind niet dat het je een beter persoon maakt per se. Maar ik vind wel dat als je ermee zit je het beter kan laten fixen zodat je je beter voelt jezelf voelt i.p.v. oneidinig ongelukkig met iets rondlopen, omdat je bang bent voor de meningen van anderen.
Anderen vinden je een beter persoon, zolang je geen te grote d*ck bent dan. Alhoewel je met meer kan wegkomen.

In wel opzicht een beter persoon? Omdat je er qua uiterlijk beter uitziet?
Hoe beter je eruit ziet hoe betrouwbaarder je lijkt voor anderen. Alsook, net zoals met geld, willen mensen eerder wat van je en gaan ze zich dus zachter opstellen.

Uiteraard heb je bepaalde ''privileges'' als je er beter uitziet, maar het is niet be all end all. Shit gaat ook vaak gepaard met afgunst/misgunst/haat etc.

Niet per se imo. Je kan er goed uitzien, maar niet betrouwbaar, omdat je er te mannelijk/dominant uitziet.
Ja dat is zoals vrouwen die vinden dat een beetje gespierde man teveel is.

We hebben het niet over een mannelijke walrus, maar gewoon een knap persoon die zal beter beoordeeld worden in vrijwel alles. Enige is een hogere kans vreemdgaan waarbij er dus minder vetrouwen is.

Uiteraard heb je bepaalde ''privileges'' als je er beter uitziet, maar het is niet be all end all. Shit gaat ook vaak gepaard met afgunst/misgunst/haat etc.
Klopt, maar een lelijk persoon krijgt dat ook bovenop grotere kans afkeer.

Het maakt je ook een beter persoon
Misschien bij mensen die van nature al aantrekkelijker dan gemiddeld zijn. De meeste voormalige dikkertjes die slank worden worden echt geen leuker persoon, bijvoorbeeld.

Hetzelfde geldt voor de meeste jongens die een redelijk gespierd fysiek ontwikkelen. De meeste echt enorm gespierde jongens die ik ken zijn normale jongens, de gastjes daar onder zijn vaak de schreeuwers. Dat valt hier op het forum ook op.

Misschien bij mensen die van nature al aantrekkelijker dan gemiddeld zijn. De meeste voormalige dikkertjes die slank worden worden echt geen leuker persoon, bijvoorbeeld.

Hetzelfde geldt voor de meeste jongens die een redelijk gespierd fysiek ontwikkelen. De meeste echt enorm gespierde jongens die ik ken zijn normale jongens, de gastjes daar onder zijn vaak de schreeuwers. Dat valt hier op het forum ook op.
Ja, het gaat dan ook vooral om gezicht.

Meeste hier met geld, spieren of mooi gezicht waarbij het ooit anders is geweest weten hoe enorm dat verschil kan zijn.

Als je naar jezelf kijkt hoe je anderen behandeld afhankelijk van die factoren geeft ook meer inzicht.

Klopt, maar een lelijk persoon krijgt dat ook bovenop grotere kans afkeer.
Ja die wordt gewoon genegeerd. Ik wil niet zeggen dat ik geweldig ben, maar ik heb wel gemerkt dat sinds ik meer aan mijn uiterlijk ben gaan werken het niet per se beter werd op veel vlakken. Meeste vrouwen denk je dat je zogenaamd een player ben, terwijl ik fucking autistisch ben. En gasten hebben vaak afgunst of zijn bang dat hun vriendin iets met jou gaat doen zogenaamd.

Ja die wordt gewoon genegeerd. Ik wil niet zeggen dat ik geweldig ben, maar ik heb wel gemerkt dat sinds ik meer aan mijn uiterlijk ben gaan werken het niet per se beter werd op veel vlakken. Meeste vrouwen denk je dat je zogenaamd een player ben, terwijl ik fucking autistisch ben. En gasten hebben vaak afgunst of zijn bang dat hun vriendin iets met jou gaat doen zogenaamd.
Meeste vrouwen gaan met plezier op hun knieën voor je en zouden de rekening betalen als je uit eten gaat. Het is dat jij vrouwen niet zo leuk vind.

Er is dus inderdaad een grotere kans dat je als minder betrouwbaar wordt gezien als vaste partner, maar dat risico nemen de meeste wel. Zeker als je ook nog is bekend bent bovenop, de heilige trifecta.

Andere mannen hebben altijd die angsten, daarvoor hoef je niet knap te zijn. Gays vertrouwen mannen daarin sneller.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven