XXL Nutrition

Het grote "Hoe heet die film ook alweer" topic.

Film die ik jaren geleden gezien heb, maar niet afgekeken. Onder heel wat tuig werd er een "last man standing" toernooi gehouden, waarbij de laatste overlevende miljoenen wint. Toernooi begint in een hal waar alle deelnemers staan met een klein balkon daarboven. Ze gooien ladingen wapens naar beneden en het toernooi is begonnen, waarna iedereen elkaar af probeert te knallen. Later zie je in deze hal 50 lijken liggen :roflol:. Verder zijn er nog wat vrouwen die gebruik maken van hun verleidings/misleidingsskills om mannen te manipuleren.

Heb hem helaas nooit afgekeken en vond hem erg vet, dus zou hem nog wel een keer willen zien. Volgens mij zag ik hem zo'n 8 jaar geleden op tv. Karma voor titel :p
http://www.imdb.com/title/tt0471041/

Is niet 8 jaar oud trouwens, maar misschien is het een andere.

OP ik weet welke film je bedoelt maar weet de naam niet, was een tijd geleden op tv toen nooit afgekeken

Film die ik jaren geleden gezien heb, maar niet afgekeken. Onder heel wat tuig werd er een "last man standing" toernooi gehouden, waarbij de laatste overlevende miljoenen wint. Toernooi begint in een hal waar alle deelnemers staan met een klein balkon daarboven. Ze gooien ladingen wapens naar beneden en het toernooi is begonnen, waarna iedereen elkaar af probeert te knallen. Later zie je in deze hal 50 lijken liggen :roflol:. Verder zijn er nog wat vrouwen die gebruik maken van hun verleidings/misleidingsskills om mannen te manipuleren.

Heb hem helaas nooit afgekeken en vond hem erg vet, dus zou hem nog wel een keer willen zien. Volgens mij zag ik hem zo'n 8 jaar geleden op tv. Karma voor titel :p

Misschien moet je eens zoeken op films met Christopher Lambert. Die had ook een film in die stijl. Die film is in ieder geval nog van voor 2000.

EDIT: http://www.imdb.com/title/tt0119642/

A gangster boss (Ice-T) has a list of about 100 people who have screwed up at one point or another. Rather than outright killing them, he decides to have a little fun by putting all of them together in a high security prison, unarmed, and dumping bucketfulls of guns, ammo, and baseball bats on them and letting them kill each other. The final three who survive are given a prize of 10 million dollars. Let chaos reign.

Wie weet deze: ik zoek hem al jaren. Het speelt zich af in de jaren vijftig of zestig. Ik heb hem jaren terug gekeken maar weet er niet veel meer van. Is wel een zieke film. Een zoontje komt savonds naar beneden en ziet zn ouders nken op de banken tussen bloed en menselijke organen. Schijnen erg sadistische mensen te zijn. Met avondeten bakken ze de organen ook op en wordt het gegeten. Wie o wie? :o

Een film die ik een hele tijd geleden op tv gezien heb, maar waarvan ik me eigenlijk nauwelijks nog details kan herinneren.
Het gaat over een een paar mensen die stranden in een motel ergens in de middle of nowhere in de VS, omdat het ontzettend kloteweer wordt. Vervolgens worden ze één voor één doodgemaakt, en de moordenaar moet een van hen zijn, maar het blijft een soort mysterie wie het doet een hele tijd.
Aan het einde van de film blijkt dan dat het om een schizofrene man gaat die als vorm van therapie z'n personages elkaar moet laten vermoorden in z'n hoofd ofzo.
Iemand een idee?

Een film die ik een hele tijd geleden op tv gezien heb, maar waarvan ik me eigenlijk nauwelijks nog details kan herinneren.
Het gaat over een een paar mensen die stranden in een motel ergens in de middle of nowhere in de VS, omdat het ontzettend kloteweer wordt. Vervolgens worden ze één voor één doodgemaakt, en de moordenaar moet een van hen zijn, maar het blijft een soort mysterie wie het doet een hele tijd.
Aan het einde van de film blijkt dan dat het om een schizofrene man gaat die als vorm van therapie z'n personages elkaar moet laten vermoorden in z'n hoofd ofzo.
Iemand een idee?

identity

http://www.imdb.com/title/tt0309698/

Wie weet deze: ik zoek hem al jaren. Het speelt zich af in de jaren vijftig of zestig. Ik heb hem jaren terug gekeken maar weet er niet veel meer van. Is wel een zieke film. Een zoontje komt savonds naar beneden en ziet zn ouders nken op de banken tussen bloed en menselijke organen. Schijnen erg sadistische mensen te zijn. Met avondeten bakken ze de organen ook op en wordt het gegeten. Wie o wie? :o

Zelf al gevonden

http://www.imdb.com/title/tt0098068/

Klinkt als een leuke film

• Topic Starter Topic Starter

Het heeft een 6,3 op imdb. Maarja wilt niks zeggen, kga ff trailer checken. Ik ga ook maar een beetje onderzoek doen naar de film die ik zoek. Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden. Ik moet de titel vinden.

Het was sarcastisch bedoeld :o

Ik zoek een film waarin er een coalitie wordt gevormd tussen twee bendes in de gevangenis (bloods en crips?). De leider van volgens mij de Bloods wordt geexecuteerd, maar net als de bewakers hem komen halen wil hij nog even overleggen met die andere. Dus de gevangenen gaan in een cirkel om die twee staan, en terwijl de bewakers op ze lopen in te meppen hebben ze nog even een overleg...

Terug
Naar boven