AndroidHealthClinic

Het grote "Hoe heet die film ook alweer" topic.

Film die ik heel heel heel lang geleden gezien heb.

Was een Chinese tekenfilm of iets Aziatisch alleszins, meisje van ongeveer tien die haar ouders in varkens veranderen en dan is er later in de film een jongen, met wit haar dacht ik maar ben niet zeker, die speciale krachten heeft en "verbonden" was met een rivier of iets dergelijk. ik weet het, dit is een heel erg vage beschrijving waar de basale verhaallijn niet in is terug te vinden en maar erg specifieke fragmenten worden beschreven. Toch hoop ik dat iemand het herkent.

Laatst bewerkt:
k kan t me vaag herinneren maar doe toch een poging.

Film : Drama

De film gaat over een meisje die seksueelmisbruikt of mishandeld word. (d8 ik)
Op een avond verdwijnt ze & de politie denkt dat ze ontvoerd/vermoord is. Er start een onderzoek etc etc. Maar uiteindelijk, aan t einde van de film blijkt t meisje te zitten bij een man die haar meegenomen heeft om voor haar te zorgen, om der te bevrijden van de gezinssituatie waarin ze zat. De man die t onderzoek leidde (d8 ik) kent de man die voor t meisje zorgt & staat dan voor de beslissing om zn bek te houden of de man aangeven & meisje terugsturen naar de ouders die haar seksueelmisbruiken/mishandelen

Karma voor degene met t antwoord:D

Edit: Toch gevonden, Gone Baby Gone :)

Goeje film inderdaad

Film die ik heel heel heel lang geleden gezien heb.

Was een Chinese tekenfilm of iets Aziatisch alleszins, meisje van ongeveer tien die haar ouders in varkens veranderen en dan is er later in de film een jongen, met wit haar dacht ik maar ben niet zeker, die speciale krachten heeft en "verbonden" was met een rivier of iets dergelijk. ik weet het, dit is een heel erg vage beschrijving waar de basale verhaallijn niet in is terug te vinden en maar erg specifieke fragmenten worden beschreven. Toch hoop ik dat iemand het herkent.

nou, iemand?

Een Chinese film over een man die in een stad werkt naast de Blauwe Rivier (Jangtsekiang, Drieklovendam) als sloper zonder zijn vrouw en kinderen (?). Het verhaal breidt zich later ook uit met een vrouw die haar man op komt zoeken, hij geeft haar weinig aandacht.
Hij heeft flink wat prijzen gewonnen. Een jaar/halfjaar op tv geweest op Nederland 2.

Het is een Engelse film.

En een scene dat ze in een café staan. scheld een gast hem voor homo uit wanneer die andere gast vervolgens helemaal gek word en hem afmaakt.

Wie o wie weet hoe deze film heet, vond hem wel erg vet. Was een misdaad film dacht ik

ik denk dat je "hard men" bedoelt

Een Chinese film over een man die in een stad werkt naast de Blauwe Rivier (Jangtsekiang, Drieklovendam) als sloper zonder zijn vrouw en kinderen (?). Het verhaal breidt zich later ook uit met een vrouw die haar man op komt zoeken, hij geeft haar weinig aandacht.
Hij heeft flink wat prijzen gewonnen. Een jaar/halfjaar op tv geweest op Nederland 2.
Nogmaals.

2 films:

1ste film:

Amerikaans. Een vrouw word in een bar/club verkracht op een pinball-apparaat.

2de film:

Amerikaans. Een man en zijn lieve gezin zijn op reis in een station-wagen en op een gegeven moment in de film bevinden ze zichzelf in een ruig en luguber oord.

Dat was helaas alle info die ik kan verstrekken over de films...

Eerste is The Accused met Jodie Foster.

Tweede een horror?

Hallo, de film die ik zoek:
- Een denk ik niet-amerikaanse low budget 'horror' film.
- periode '03 - '06
- Draait om een koffer met geld
- Komt gast met keelkanker in voor, praat door zo'n machientje
- Mensen op stoel worden gemarteld
- Veel gore & bloed

:)

• Topic Starter Topic Starter
Hallo, de film die ik zoek:
- Een denk ik niet-amerikaanse low budget 'horror' film.
- periode '03 - '06
- Draait om een koffer met geld
- Komt gast met keelkanker in voor, praat door zo'n machientje
- Mensen op stoel worden gemarteld
- Veel gore & bloed

:)

Komen er veel Aziaten in voor?

Wie deze weet is koning, serieus.

Vroeger toen ik een jaar of 5/6/7/8 was ging ik elke zaterdag altijd bij m'n zus en zwager slapen. Dan huurde we altijd een film en gingen we die kijken. Ik kan me nog een film herinneren die ik toen zo verschrikkelijk eng vond, maar heb hem nooit terug kunnen vinden. We huurde de film dus zo'n 15 jaar geleden. (denk ik) Dit kwam erin voor.

Een soort kasteel, of groot huis, waar een moeder al 50 jaar (ofzo) haar zoon verborgen hield in een kamer. En ze gaf hem alleen eten ofzo. En hij was heel raar en eng geworden. En toen weet ik nog dat er een vrouw naar die enge zoon/man toeging en dat die engerd bij die vrouw de t**ten eraf beet.

Meer weet ik niet :D Wie het weet is een echte held.

Ik stop niet voordat ik Potverdomme een antwoord heb.

Suzhou River?

Wie deze weet is koning, serieus.

Vroeger toen ik een jaar of 5/6/7/8 was ging ik elke zaterdag altijd bij m'n zus en zwager slapen. Dan huurde we altijd een film en gingen we die kijken. Ik kan me nog een film herinneren die ik toen zo verschrikkelijk eng vond, maar heb hem nooit terug kunnen vinden. We huurde de film dus zo'n 15 jaar geleden. (denk ik) Dit kwam erin voor.

Een soort kasteel, of groot huis, waar een moeder al 50 jaar (ofzo) haar zoon verborgen hield in een kamer. En ze gaf hem alleen eten ofzo. En hij was heel raar en eng geworden. En toen weet ik nog dat er een vrouw naar die enge zoon/man toeging en dat die engerd bij die vrouw de t**ten eraf beet.

Meer weet ik niet :D Wie het weet is een echte held.

Castle Freak

Een niet enge horror achtige film jaren 90 denk ik over een huis/mansion wat haunted is en de bewoner allemaal plagen krijgt ofzo. Iets met een duivels aapje wat alles overhoopt haalt, een vrouw verdronken in een meer bij het huis ofzo

vage herinneringen help help

Terug
Naar boven