MuscleMeat

Het grote "Hoe heet die film ook alweer" topic.

Het is een Engelse film.

En een scene dat ze in een café staan. scheld een gast hem voor homo uit wanneer die andere gast vervolgens helemaal gek word en hem afmaakt.

Wie o wie weet hoe deze film heet, vond hem wel erg vet. Was een misdaad film dacht ik

• Topic Starter Topic Starter
Het is een Engelse film.

En een scene dat ze in een café staan. scheld een gast hem voor homo uit wanneer die andere gast vervolgens helemaal gek word en hem afmaakt.

Wie o wie weet hoe deze film heet, vond hem wel erg vet. Was een misdaad film dacht ik

Is dat alle informatie die je kunt geven?

Ik zoek een film waarin er een coalitie wordt gevormd tussen twee bendes in de gevangenis (bloods en crips?). De leider van volgens mij de Bloods wordt geexecuteerd, maar net als de bewakers hem komen halen wil hij nog even overleggen met die andere. Dus de gevangenen gaan in een cirkel om die twee staan, en terwijl de bewakers op ze lopen in te meppen hebben ze nog even een overleg...

Bump.

Ik weet welke je bedoeld denk ik maar heb ook geen naam

Het is een Engelse film.

Trainspotting?

Doet mij ook denken aan Snatch, die scene met Vinnie Jones en de n*gers.

Het is een Engelse film.

Zit te denken aan een film als deze:

[IMDB]Rise of the Footsoldier[/IMDB]

Zijn er nog een paar van dat soort films, maar kan ook ff niet op de naam komen.

Edit: [IMDB]Bonded by Blood[/IMDB] Deze?

Genre: Horror

Verhaal: Speelt zich af een bos. Groepje van een paar jongens en meisjes gaan naar een maya-tempel. Ze mogen er niet meer uit van de bewakers. Wanneer ze daar dus opgesloten zitten komen ze erachter dat in die tempel 'iets' leeft.

This is all I know

iemand die de titel kent?

The ruins, saaie film.

Een film die ik een hele tijd geleden op tv gezien heb, maar waarvan ik me eigenlijk nauwelijks nog details kan herinneren.
Het gaat over een een paar mensen die stranden in een motel ergens in de middle of nowhere in de VS, omdat het ontzettend kloteweer wordt. Vervolgens worden ze één voor één doodgemaakt, en de moordenaar moet een van hen zijn, maar het blijft een soort mysterie wie het doet een hele tijd.
Aan het einde van de film blijkt dan dat het om een schizofrene man gaat die als vorm van therapie z'n personages elkaar moet laten vermoorden in z'n hoofd ofzo.
Iemand een idee?

Klinkt wel leuk, even downloaden :o

Ik zoek een film waarin er een coalitie wordt gevormd tussen twee bendes in de gevangenis (bloods en crips?). De leider van volgens mij de Bloods wordt geexecuteerd, maar net als de bewakers hem komen halen wil hij nog even overleggen met die andere. Dus de gevangenen gaan in een cirkel om die twee staan, en terwijl de bewakers op ze lopen in te meppen hebben ze nog even een overleg...

Blood in Blood out ?

k kan t me vaag herinneren maar doe toch een poging.

Film : Drama

De film gaat over een meisje die seksueelmisbruikt of mishandeld word. (d8 ik)
Op een avond verdwijnt ze & de politie denkt dat ze ontvoerd/vermoord is. Er start een onderzoek etc etc. Maar uiteindelijk, aan t einde van de film blijkt t meisje te zitten bij een man die haar meegenomen heeft om voor haar te zorgen, om der te bevrijden van de gezinssituatie waarin ze zat. De man die t onderzoek leidde (d8 ik) kent de man die voor t meisje zorgt & staat dan voor de beslissing om zn bek te houden of de man aangeven & meisje terugsturen naar de ouders die haar seksueelmisbruiken/mishandelen

Karma voor degene met t antwoord:D

Edit: Toch gevonden, Gone Baby Gone :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven