Fitness Seller

Het grote "Hoe heet die film ook alweer" topic.

Film die ik heel heel heel lang geleden gezien heb.

Was een Chinese tekenfilm of iets Aziatisch alleszins, meisje van ongeveer tien die haar ouders in varkens veranderen en dan is er later in de film een jongen, met wit haar dacht ik maar ben niet zeker, die speciale krachten heeft en "verbonden" was met een rivier of iets dergelijk. ik weet het, dit is een heel erg vage beschrijving waar de basale verhaallijn niet in is terug te vinden en maar erg specifieke fragmenten worden beschreven. Toch hoop ik dat iemand het herkent.

Volgens mij is dat 'Spirited away'. ;)

Oh, zie nu dat je er al achter was. haha.

Film >10 jaar oud met iemand die plots hyperintelligent wordt en bvb in een half uurtje door een Spaans woordenboek te bladeren vlot Spaans kan spreken, waarmee hij Spanjaarden in een bos gaat helpen ofzoiets.. Het heeft ook iets te maken met een mol (dier) die hij probeert in de val te lokken in zijn tuin.. Uiteindelijk sterft hij overigens.
Iemand?

Film >10 jaar oud met iemand die plots hyperintelligent wordt en bvb in een half uurtje door een Spaans woordenboek te bladeren vlot Spaans kan spreken, waarmee hij Spanjaarden in een bos gaat helpen ofzoiets.. Het heeft ook iets te maken met een mol (dier) die hij probeert in de val te lokken in zijn tuin.. Uiteindelijk sterft hij overigens.
Iemand?

Phenomenon

• Topic Starter Topic Starter
Zo een focked up horror/thriller film van denk jaren 90 tegen 2000 aan. Kan me nog vaag herinneren dat zo'n politie agent in een hotel komt. En er zo'n andere kale gast hem volgde ofso of weet ik het. Maar die kale is de duivel. Hij komt dus het hotel in waar meer dan alleen die politie agent is. Dan ramt hij met z'n vuist zo door de kop van die agent heen. Iedereen geshockeerd. Dan rennen ze naar boven. Een zo een gast heeft een soort van wijwater en dan druppelt hij dan op de grond. Daardoor ontstaan er een soort van HolyShield zodat die monsters die die duivel heeft geroepen daar niet komen. Het gaat denk ik ook om een boek ofso. Naja ze zijn dus met een groepje mensen gevangen in dat hotel. Maar die duivel kan de gedachten van die mensen beïnvloeden. Ze gaan dan een soort van droom in en als ze zich toegeven aan die duivel worden die mensen gek. En dan gaan ze elkaar proberen te vermoorden. Nou bij sommigen slaagt die duivel om er in te komen en bij die anderen niet.

Verder weet ik het niet meer.

Niet echt een film, eerder een filmpje. Maar ik zoek een filmpje op youtube over mma, hij duurt 2:53 of in ieder geval rond die tijd. En de muziek die bij da filmpje zit is 50 cent-ready for war instrumetal. De titel was volgens mij iets van best mma video in the world of zo iets. Hij is heel moeilijk te zoeken want heb van alles geprobeerd te zoeken maar niet gevonden. Maar misschien weet iemand toevallig welk filmpje ik bedoel :D.

Redelijk nieuwe film.

Taxi chauffeur moet voor een hitman rijden. Speelt in LA, op voornamelijk uitgestorven straten. Dan gaan hij en een advocate (die ook op de lijst staat?) op de vlucht.
En eindigen in een crash met die auto.

Kan het zo voor me zien, maar even niet op de naam komen.

Collateral?

Redelijk nieuwe film.

Taxi chauffeur moet voor een hitman rijden. Speelt in LA, op voornamelijk uitgestorven straten. Dan gaan hij en een advocate (die ook op de lijst staat?) op de vlucht.
En eindigen in een crash met die auto.

Kan het zo voor me zien, maar even niet op de naam komen.

Collateral met Tom Cruise?

Collateral met Jamie Foxx?

Niet echt een film, eerder een filmpje. Maar ik zoek een filmpje op youtube over mma, hij duurt 2:53 of in ieder geval rond die tijd. En de muziek die bij da filmpje zit is 50 cent-ready for war instrumetal. De titel was volgens mij iets van best mma video in the world of zo iets. Hij is heel moeilijk te zoeken want heb van alles geprobeerd te zoeken maar niet gevonden. Maar misschien weet iemand toevallig welk filmpje ik bedoel :D.
Ik weet niet welk filmpje bedoeld, maar er bestaat geen beter filmpje dan dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=Nzhqux8gBds

Inderdaad, Collateral met Jada Pinket Smith.

Thanks guys!

Wel knap dat ik nooit acteurs onthoud. :o

hoe heettie film ook alweer waar volgens mij tijdreizen mogelijk is .. en dat iemand de mogelijkheid heeft om hitler te vermoorden (als baby zijnde)

---edit---

laat maar het was een aflevering van de twilight zone.

groetjes

Laatst bewerkt:
Gedag.

Ik ben op zoek naar een film die ik een dik jaar geleden eens gezien heb. Kan mij niet zoveel meer herinneren van het verhaal, maar op een gegeven moment bevinden een hele hoop personen zich ergens in een groot gebouw, ik denk een bibliotheek ofzo, die ze proberen te verwarmen dmv boeken etc te verbranden.

Ze zijn namelijk ingesloten door een sneeuwstorm buiten. Een van de personages besluit wel het gebouw te verlaten en door de storm te trekken om iemand te vinden.

Terug
Naar boven