apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ik stootte laatst moeilijk hard mijn teen. Klote Putin.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heeft met de oprukkende grenzen te maken.Ik stootte laatst moeilijk hard mijn teen. Klote Putin.
Grenzen van het toelaatbare?
Die 'gasten' zijn de echte slachtoffers, toch?Verschrikkelijk dit soort flapdrollen. Die zouden de waarheid nog blijven ontkennen als hun vriendje voor hun neus door een stel van die gasten verkracht wordt.
Did you just assume afkomst?
De vertrutting van de maatschappij en de onthumorring van het leven begint steeds groteskere en weerzingwekkendere vormen aan te nemen:
En uiteraard wordt het weer gespeeld over de rug van 'de kinderen'. Laat die toch eens met rust, zijn vast dezelfde lieden die ze in groep 3 wel de gender-astronaut door het strotje willen duwen.![]()
Pikante reclame in Kruidvat Leiden: 'Sinterklaas niet enige die komt'
Ophef over een pikante reclame van een Kruidvat-filiaal in Leiden. Om enkele seksspeeltjes aan te prijzen bedacht het personeel een pakkende tekst voor op het verkoopbord: 'Sinterklaas is niet de enige die komt dit jaar'. Maar niet iedereen is daar blij mee.t.co
Die reclame is slecht, want 'de kinderen', ondertussen:Ugh
Was te verwachten, al die zure linkse kutjes hebben geen humor. Ze kunnen beter een Vagisil reclamebord voor deze doelgroep neerzetten.
Die reclame is slecht, want 'de kinderen', ondertussen:
Alleen als je die kleding uit een gejatte koffer hebt:Mag je ook namens een non-profit organisatie in witte kledij met bijpassende puntmutsen voorlezen?
Steeds als ik denk dat het écht niet nóg achterlijker kan, word ik door de realiteit ingehaald:
Zijn de echte helden niet juist de gewone mensen met al hun gebreken die desondanks buitengewone dingen doen?

Van beide partijen achterlijk.
'Tegen Russisch LNG (liquefied natural gas, red.) zijn geen sancties door de EU ingesteld. Het Russische gas geldt namelijk als essentieel voor de energiezekerheid van sommige Europese landen. Toch weerhoudt niks Poetin ervan om ook deze gasleveringen terug te schroeven als wraak voor “anti-Russische” maatregelen van het Westen. Hierdoor zou de EU alsnog kunnen gedwongen worden om het gas in te slaan op de duurdere spotmarkt.'
![]()
Europa importeert recordhoeveelheid vloeibaar aardgas uit Rusland
De invoer van Russisch LNG door Europese landen steeg tussen januari en oktober van dit jaar met meer dan 40 procent in vergelijking met dezelfde periode in 2021. Tegen Russisch LNG (liquefied natural gas, red.) zijn geen sancties door de EU ingesteld. Het Russische gas geldt namelijk als...businessam.be