MuscleMeat

Het grote "ik minder met alcohol" topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Was gister met een maat gaan stappen.. Gast op een zuipen.. ik aan de cola... zit ie tegen me te lullen... ik van ja.. ja.. zeker... ineens stil... toen BONK... lag ie op vloer KO..

bitch.. effin... gast opgetild.. naar buiten.. kwam ie bij.. mannetje met de hammer van: He HOER! BAM! straal van 2 meter uit ze bek... hoppa! Ik van: shoarmatje halen man? Hij van breng me naar huis... ik: nee.. nu niet.. shoarma klinkt wel goed..

Bij de shoarma tent aangekomen.. maat buiten geparkeerd.. lekker 2 broodjes op.. kom terug maat in slaap op een motorkap.. taxi gebeld.. avond over.. loser.. :roflol:
 
Wederom een avond zonder bier. Mijn eerste weekend is geslaagd.
 
Sow, gisteren was het weer erg nasty. Samen met een maat thuis begonnen met paar halve liters. Toen naar een feestje van het werk bij een chick thuis. Daar nog een aantal halve liters gedronken. Toen om een uur of 3 met m'n maat en een chick van het feest naar Club Watergate. Daar een ****ing uur in de rij gestaan en toen stonden we nog met 10 man voor die tent ging het sluiten...
Dus toen maar naar een andere tent daarna gegaan. We komen daar binnen zie ik 3 naakte wijven op de bar elkaars voeten likken. I LIKE! Whaha, zie ik daar 2 chicks voor de bar staan die echt staan te geilen op die naakte chicks op de bar, dus ik zeg tegen iets tegen 1 van die chicks over het overduidelijke staatgedrag en ze kijkt me al zo raar aan. Dus ik kijk een beetje die tent rond, lopen overal chicks met opgeschoren kapsels en in politie pakken en whatnot. Staan we in een vette lesbo tent. Whaha. Naja daar nog wat flessen bier en luisteren naar de lesbo ervaringen van die chick van werk die we mee hadden. Toen richting S-Bahn. MaccyD, fles bier en naar club Weekend. Die was dicht toen we er aan wamen (7 uur). Toen nog maar een bvo'tje en rond een uur of half 10 lag ik te pitten.

lekker weekend man, gekkenhuis in berlijn!
 
lekker weekend man, gekkenhuis in berlijn!

Whaha, lol, gisternacht nog even naar Club Week-end geweest. En toen we naar binnen gingen vroeg de deurdude al aan een chick die bij ons was of we wel zeker wisten dat we naar binnen wilde. Dus wij: uhh ja natuurlijk.

Staan we binnen, was het een ****ing gay party. Zucht... In 1 weekend een avond lesbo bar en een avond gay party. Damn... Maar toch zwaar gelachen, mooie club, wat goede techno, kleine 4 L bier (maar dat was inclusief voetbal), 6 uur vanmorgen in bed. Was een geslaagd weekend.
 
vrijdag 27 juni, in de lokale k*tkroeg een paar baco's gedronken.
Ik wilde eigenlijk niet eens, had m'n oude kloffie aan, maar uiteindelijk wel een vruchtbare avond geworden heb er twee dates aan over gehouden waarvan eentje met een makelaar die twee jaar ouder is. Kijk dat is er eentje die ik mee naar huis kan nemen. Jammer dat ze niet echt geil is. Die andere is wel kk geil trouwens, maar die heeft een k*tkarakter.
Gek genoeg zijn die spontane avonden (met weinig drank) soms het meest relaxed...

zaterdag 28 juni, awakenings festival

14.00 binnen.
15.00, eerste g'tje in m'n cola'tje.
17.00 na wat g'tjes beginnen m'n benen zwaar te worden en m'n hoofd licht. Tijd om de post te openen, hey krijg nou wat...iemand heeft poeder in dat envelopje gedaan. En nee het was geen miltvuur/antrax.
19.30 mmmm, zal ik een pilletje nemen.....nee ik doe het niet, dan ben ik drie dagen verrot. Of zal ik het wel doen....Het zou wel super relaxed zijn. Nee, ik doe het niet, het is de kater niet waard. Nou, het is maar 1 keer per jaar awakenings, wat maak je je druk. Nee, ik zou geen pillen nemen, ik heb al veel g en sos op. Maar aan de andere kant, kijk al die teringlijers spacen joh, kijk hoe relaxed ze het hebben. Nou weet je, ik laat m'n date beslissen. ik; "hey zullen we een p'tje nemen, jij mag beslissen" zij; "nou zullen we dat wel doen, we zijn al best kort". ik; "ik laat het van jou afhangen, maar beslis wel snel anders wordt het sowieso te laat". zij; " dan doen we allebei een kwartje, dat kan toch geen kwaad". ik; "nee inderdaad, daar merk je niks van toch?"
20.30. Zittend tegen een boom, ergens in de hoek van het veld. ik; "tering dat kwartje slaat er goed in joh" zij; "ik space hem zwaar, ik kan niet meer op m'n benen staan" . ik; "kom we nemen nog een kwartje". zij; "oke".
21.00 - 12.00 finaal naar de klote, geen woorden voor.

01.00 ik word afgezet in het begin van de straat, zodat m'n ouders niet wakker worden. Ik loop het laatste stukje naar huis, en had nog maar 1 doelstelling, 1 gedachte, 1 wens. En dat was een kop thee, een douche, en m'n bed in. Om er zondagavond pas uit te komen. Eenmaal lopend op de oprit; TERING, er brand nog licht, tering de tv staat nog aan beneden.
**** **** ****!!!!! Ik kan niet naar binnen zo, m'n eigen ouders herkennen me niet eens met die korte hasses. ****! Wat moet ik doen... Uiteindelijk sneeky een fiets uit de schuur gepakt, en als een achterlijke weer gevlucht uit m'n eigen steeg. Een vriendin opgebeld, om daar te gaan slapen. En nee, niet gedoet, m'n dick was 3x zo klein door al die verdovende middelen, ik was wel geil maar ik heb nog zelfrespect.
 
Kijk dat is er eentje die ik mee naar huis kan nemen. Jammer dat ze niet echt geil is. Die andere is wel kk geil trouwens, maar die heeft een k*tkarakter.

Ultieme combo ofniet dan? :P

Waarom al die shit gebruiken en niet gewoon een paar biertjes.. scheelt je een hoop zeik.. :(
 
Whahahaha, goeie kwartjes had je gehad Loo, als je er wat over hebt ;)
 
vrijdag 27 juni, in de lokale k*tkroeg een paar baco's gedronken.
Ik wilde eigenlijk niet eens, had m'n oude kloffie aan, maar uiteindelijk wel een vruchtbare avond geworden heb er twee dates aan over gehouden waarvan eentje met een makelaar die twee jaar ouder is. Kijk dat is er eentje die ik mee naar huis kan nemen. Jammer dat ze niet echt geil is. Die andere is wel kk geil trouwens, maar die heeft een k*tkarakter.
Gek genoeg zijn die spontane avonden (met weinig drank) soms het meest relaxed...

zaterdag 28 juni, awakenings festival

14.00 binnen.
15.00, eerste g'tje in m'n cola'tje.
17.00 na wat g'tjes beginnen m'n benen zwaar te worden en m'n hoofd licht. Tijd om de post te openen, hey krijg nou wat...iemand heeft poeder in dat envelopje gedaan. En nee het was geen miltvuur/antrax.
19.30 mmmm, zal ik een pilletje nemen.....nee ik doe het niet, dan ben ik drie dagen verrot. Of zal ik het wel doen....Het zou wel super relaxed zijn. Nee, ik doe het niet, het is de kater niet waard. Nou, het is maar 1 keer per jaar awakenings, wat maak je je druk. Nee, ik zou geen pillen nemen, ik heb al veel g en sos op. Maar aan de andere kant, kijk al die teringlijers spacen joh, kijk hoe relaxed ze het hebben. Nou weet je, ik laat m'n date beslissen. ik; "hey zullen we een p'tje nemen, jij mag beslissen" zij; "nou zullen we dat wel doen, we zijn al best kort". ik; "ik laat het van jou afhangen, maar beslis wel snel anders wordt het sowieso te laat". zij; " dan doen we allebei een kwartje, dat kan toch geen kwaad". ik; "nee inderdaad, daar merk je niks van toch?"
20.30. Zittend tegen een boom, ergens in de hoek van het veld. ik; "tering dat kwartje slaat er goed in joh" zij; "ik space hem zwaar, ik kan niet meer op m'n benen staan" . ik; "kom we nemen nog een kwartje". zij; "oke".
21.00 - 12.00 finaal naar de klote, geen woorden voor.

01.00 ik word afgezet in het begin van de straat, zodat m'n ouders niet wakker worden. Ik loop het laatste stukje naar huis, en had nog maar 1 doelstelling, 1 gedachte, 1 wens. En dat was een kop thee, een douche, en m'n bed in. Om er zondagavond pas uit te komen. Eenmaal lopend op de oprit; TERING, er brand nog licht, tering de tv staat nog aan beneden.
**** **** ****!!!!! Ik kan niet naar binnen zo, m'n eigen ouders herkennen me niet eens met die korte hasses. ****! Wat moet ik doen... Uiteindelijk sneeky een fiets uit de schuur gepakt, en als een achterlijke weer gevlucht uit m'n eigen steeg. Een vriendin opgebeld, om daar te gaan slapen. En nee, niet gedoet, m'n dick was 3x zo klein door al die verdovende middelen, ik was wel geil maar ik heb nog zelfrespect.


Pffff op je 24e nog vluchten voor je ouders :roflol: Ga of op kamers of stop met dopegebruik.
 
hmm mijn zaterdagavond, eerst een verjaardag bij een maat van me, zo'n 10 bier in een half uur naar binnengewerkt met een zaufmeister, en rest van de verjaardag denk ik nog zo'n 10 bier op, dus wij om half 1 met taxi naar de stad, alles draaide, en ik voelde me goed ****ed up. eenmaal in de stad alleen maar water gedronken, en werd toen door een indonesische chick van 28 versierd,ze sprak geen woord nederlands dus ik met mn zatte kop engels proberen te lullen maar ging niet zo geweldig dus besloot ik maar dat we beter iets anders konne doen :P, zondags gelukkig geen kater was er al om half 11 smorgens uit en de hele dag goed gegeten.
 
Whahahaha, goeie kwartjes had je gehad Loo, als je er wat over hebt ;)

niet normaal die dingen.

heel sneeky waren ze, niet echt een plotse inslag, maar heel geleidelijk kort, korter, kortst.

en lang doorwerken ook vond ik. tot gistermiddag :eyes:
 
Loo;2983758. zei:
Gek genoeg zijn die spontane avonden (met weinig drank) soms het meest relaxed...

Zou de kwaliteit van de gezelligheid misschien beter zijn?
 
Hahahaha, geef eens een concreet voorbeeld van "goede gezelligheid" dan, maniac? Diepgaande gesprekken?

Ik heb twee soorten gezelligheid:

- Onder het genot van een biertje rustig over nken, bier en sport praten
- Me helemaal kapot zuipen, lachen en wijven nken

Al het andere is ****ing lame.
 
vrijdag 27 juni, in de lokale k*tkroeg een paar baco's gedronken.
Ik wilde eigenlijk niet eens, had m'n oude kloffie aan, maar uiteindelijk wel een vruchtbare avond geworden heb er twee dates aan over gehouden waarvan eentje met een makelaar die twee jaar ouder is. Kijk dat is er eentje die ik mee naar huis kan nemen. Jammer dat ze niet echt geil is. Die andere is wel kk geil trouwens, maar die heeft een k*tkarakter.
Gek genoeg zijn die spontane avonden (met weinig drank) soms het meest relaxed...

zaterdag 28 juni, awakenings festival

14.00 binnen.
15.00, eerste g'tje in m'n cola'tje.
17.00 na wat g'tjes beginnen m'n benen zwaar te worden en m'n hoofd licht. Tijd om de post te openen, hey krijg nou wat...iemand heeft poeder in dat envelopje gedaan. En nee het was geen miltvuur/antrax.
19.30 mmmm, zal ik een pilletje nemen.....nee ik doe het niet, dan ben ik drie dagen verrot. Of zal ik het wel doen....Het zou wel super relaxed zijn. Nee, ik doe het niet, het is de kater niet waard. Nou, het is maar 1 keer per jaar awakenings, wat maak je je druk. Nee, ik zou geen pillen nemen, ik heb al veel g en sos op. Maar aan de andere kant, kijk al die teringlijers spacen joh, kijk hoe relaxed ze het hebben. Nou weet je, ik laat m'n date beslissen. ik; "hey zullen we een p'tje nemen, jij mag beslissen" zij; "nou zullen we dat wel doen, we zijn al best kort". ik; "ik laat het van jou afhangen, maar beslis wel snel anders wordt het sowieso te laat". zij; " dan doen we allebei een kwartje, dat kan toch geen kwaad". ik; "nee inderdaad, daar merk je niks van toch?"
20.30. Zittend tegen een boom, ergens in de hoek van het veld. ik; "tering dat kwartje slaat er goed in joh" zij; "ik space hem zwaar, ik kan niet meer op m'n benen staan" . ik; "kom we nemen nog een kwartje". zij; "oke".
21.00 - 12.00 finaal naar de klote, geen woorden voor.

01.00 ik word afgezet in het begin van de straat, zodat m'n ouders niet wakker worden. Ik loop het laatste stukje naar huis, en had nog maar 1 doelstelling, 1 gedachte, 1 wens. En dat was een kop thee, een douche, en m'n bed in. Om er zondagavond pas uit te komen. Eenmaal lopend op de oprit; TERING, er brand nog licht, tering de tv staat nog aan beneden.
**** **** ****!!!!! Ik kan niet naar binnen zo, m'n eigen ouders herkennen me niet eens met die korte hasses. ****! Wat moet ik doen... Uiteindelijk sneeky een fiets uit de schuur gepakt, en als een achterlijke weer gevlucht uit m'n eigen steeg. Een vriendin opgebeld, om daar te gaan slapen. En nee, niet gedoet, m'n dick was 3x zo klein door al die verdovende middelen, ik was wel geil maar ik heb nog zelfrespect.


Succes met minderen man!
 
Hahahaha, geef eens een concreet voorbeeld van "goede gezelligheid" dan, maniac? Diepgaande gesprekken?

Ik heb twee soorten gezelligheid:

- Onder het genot van een biertje rustig over nken, bier en sport praten
- Me helemaal kapot zuipen, lachen en wijven nken

Al het andere is ****ing lame.

Vreemd is dat he, als je dan met mensen zit en je gaat voor de grap met ze allen aan de cola, dan heb je echt niks tegen mekaar te lullen, en het is ****ing saai.
 
En alweer maar drie Palmpjes op. Ik ben ècht goed bezig.
 
Hahahaha, geef eens een concreet voorbeeld van "goede gezelligheid" dan, maniac? Diepgaande gesprekken?

Ik heb twee soorten gezelligheid:

- Onder het genot van een biertje rustig over nken, bier en sport praten
- Me helemaal kapot zuipen, lachen en wijven nken

Al het andere is ****ing lame.

Dat is een voorbeeld van 'goede' gezelligheid. Ik zeg niet dat je helemaal niets hoeft te drinken, ben geen straight-edger, maar zuipen puur en alleen voor de gezelligheid vind ik toch wel triest. Iedereen zijn eigen ding, maar sommige mensen overdrijven het misschien een beetje.

Vreemd is dat he, als je dan met mensen zit en je gaat voor de grap met ze allen aan de cola, dan heb je echt niks tegen mekaar te lullen, en het is ****ing saai.

Dat is toch triest? Zonder drank is er niets om over te lullen??? Hoe kom je in godsnaam je dagen door?
 
Vreemd is dat he, als je dan met mensen zit en je gaat voor de grap met ze allen aan de cola, dan heb je echt niks tegen mekaar te lullen, en het is ****ing saai.

Met onbekenden gebeurt dit wel. Maar met mijn eigen vrienden is er altijd wel wat te lullen ook nuchter, waarom ben je anders vrienden???
 
Dat is toch triest? Zonder drank is er niets om over te lullen??? Hoe kom je in godsnaam je dagen door?

Ik kan zonder alcohol ook wel plezier maken hoor.
Ik drink niet omdat ik dan "meer praatjes heb".
Ik drink de laatste tijd vaak omdat het k*tleventje zat ben en lekker verdoofd wil zijn het weekend.
 
Net te horen gekregen dat ik me propedeuse heb gehaald, dus dat wordt dit weekend flink tanken ben ik bang..:D
 
Net te horen gekregen dat ik me propedeuse heb gehaald, dus dat wordt dit weekend flink tanken ben ik bang..:D

logisch, kan niet anders.

gefeliciteerd!
 
Back
Naar boven