XXL Nutrition

Het grote "ik minder met alcohol" topic

Bezoekers in dit topic

@ Loo en andere deelnemers:)

Nu jullie de alcohol links hebben laten liggen of enige periode pogingen ondernomen hebben..opmerkelijk gedaald in vet% ?
 
@ Loo en andere deelnemers:)

Nu jullie de alcohol links hebben laten liggen of enige periode pogingen ondernomen hebben..opmerkelijk gedaald in vet% ?

Ik ben zelfs iets gedaald in me vet% nadat ik gestopt ben met geheelonthouden.. Doe dan wel nu af en toe wat cardio. Maar ben van mening dat het alcoholgebruik/stijging vet% wat overtrokken is..
 
@ Loo en andere deelnemers:)

Nu jullie de alcohol links hebben laten liggen of enige periode pogingen ondernomen hebben..opmerkelijk gedaald in vet% ?

Ik val juist af door overmatig alcoholgebruik.

veel zuipen = brak zijn = weinig eten en trainen
 
vrijdag 27 juni, in de lokale k*tkroeg een paar baco's gedronken.
Ik wilde eigenlijk niet eens, had m'n oude kloffie aan, maar uiteindelijk wel een vruchtbare avond geworden heb er twee dates aan over gehouden waarvan eentje met een makelaar die twee jaar ouder is. Kijk dat is er eentje die ik mee naar huis kan nemen. Jammer dat ze niet echt geil is. Die andere is wel kk geil trouwens, maar die heeft een k*tkarakter.
Gek genoeg zijn die spontane avonden (met weinig drank) soms het meest relaxed...

zaterdag 28 juni, awakenings festival

14.00 binnen.
15.00, eerste g'tje in m'n cola'tje.
17.00 na wat g'tjes beginnen m'n benen zwaar te worden en m'n hoofd licht. Tijd om de post te openen, hey krijg nou wat...iemand heeft poeder in dat envelopje gedaan. En nee het was geen miltvuur/antrax.
19.30 mmmm, zal ik een pilletje nemen.....nee ik doe het niet, dan ben ik drie dagen verrot. Of zal ik het wel doen....Het zou wel super relaxed zijn. Nee, ik doe het niet, het is de kater niet waard. Nou, het is maar 1 keer per jaar awakenings, wat maak je je druk. Nee, ik zou geen pillen nemen, ik heb al veel g en sos op. Maar aan de andere kant, kijk al die teringlijers spacen joh, kijk hoe relaxed ze het hebben. Nou weet je, ik laat m'n date beslissen. ik; "hey zullen we een p'tje nemen, jij mag beslissen" zij; "nou zullen we dat wel doen, we zijn al best kort". ik; "ik laat het van jou afhangen, maar beslis wel snel anders wordt het sowieso te laat". zij; " dan doen we allebei een kwartje, dat kan toch geen kwaad". ik; "nee inderdaad, daar merk je niks van toch?"
20.30. Zittend tegen een boom, ergens in de hoek van het veld. ik; "tering dat kwartje slaat er goed in joh" zij; "ik space hem zwaar, ik kan niet meer op m'n benen staan" . ik; "kom we nemen nog een kwartje". zij; "oke".
21.00 - 12.00 finaal naar de klote, geen woorden voor.

01.00 ik word afgezet in het begin van de straat, zodat m'n ouders niet wakker worden. Ik loop het laatste stukje naar huis, en had nog maar 1 doelstelling, 1 gedachte, 1 wens. En dat was een kop thee, een douche, en m'n bed in. Om er zondagavond pas uit te komen. Eenmaal lopend op de oprit; TERING, er brand nog licht, tering de tv staat nog aan beneden.
**** **** ****!!!!! Ik kan niet naar binnen zo, m'n eigen ouders herkennen me niet eens met die korte hasses. ****! Wat moet ik doen... Uiteindelijk sneeky een fiets uit de schuur gepakt, en als een achterlijke weer gevlucht uit m'n eigen steeg. Een vriendin opgebeld, om daar te gaan slapen. En nee, niet gedoet, m'n dick was 3x zo klein door al die verdovende middelen, ik was wel geil maar ik heb nog zelfrespect.

VRIJDAG 3 JULI

Uit geweest, geen druppel alcohol gedronken.

ZATERDAG 4 JULI

Eerst een feestje, daarna de kroeg in. Ik heb de tel bijgehouden; 7 baco's. Ik was aangeschoten, niet dronken. Eigenlijk precies in een goede state of mind.
Af en toe een cola'tje of fanta'tje gedronken. Vlak voor het uitgaan nog brood met ei gegeten. Om 5 uur s'nachts nog een kom cruesli en een shake genomen voor het slapen gaan.
Conclusie; schade nihil.
Vandaag (zondag) ook goed gegeten.

Chapeau!
 
En jullie?
 
ik heb me weer niet in kunne houden,en door het rookverbod ben ik maar veel gaan drinken, weer wa vaags meegemaakt, een chick begint tegen me aante dansen,zegt geen woord,gaat met me zoenen ,nog steeds niet gepraat en na kwartier was ze weg zonder iets te zeggen :P vandaag redelijk brak niet geweldig gegeten,maar ook niet super slecht, nog 3weken en dan 2maanden geen druppel alcohol.
 
Wat maten uit NL waren langs dit weeked, dus het was weer behoorlijk hard.

Vrijdagmiddag begonnen, paar halve liters en een mojitotje bij de cotailbar. Na het avondeten even rustig aan gedaan, chillen met een filmpje. Toen wat gin tonics en een paar halve liters mee de metro in en naar Club Maria geweest waar Erol Alkan echt een te dikke electro set neer knalde. Wat een feestje was het weer. Uurtje of 6 naar huis met de nodige flessen bier achter de kiezen.

Zaterdag nogal gaar, beetje door Berlijn gelopen en rond een uurtje of 4 toch maar een paar anti kater halve liters genomen en lekker in het zonnetje gezeten bij Alexanderplatz. Daarna even thuis gegeten en daarna paar bier gedronken in het park. Savonds even naar White Trash, een indie/electro club. Beetje suffe bedoeling daar dus toen vertrokken naar Oranienburgerstrasse. Daar was het goed feestje, dus nog wat liters bier en paar jägermeister gedronken. Vandaag weer revalidatie zondag en dadelijk ff filmpje pakken in de bios ofzo.
 
katabool bezig RobG!

(heerlijk nu ik iemand anders ff kan aanspreken op z'n gedrag)
 
Pff ja man. Naja, over een week vertrek ik al weer terug naar NL dus ik neem het er nog maar ff van hier in Berlijn. Als ik thuis ben meteen even 4 dagen dour festival waar ik weer ff 10 jaar van mijn leven af kan gaan zuipen en meer. Daarna weer even de gezonde levensstijl gaan hanteren.
 
Verleden weekend vrijdag zat en zondag dronken (15 pintjes per dag)
Dit weekend zuiver, maar de volgende 2 weer dronken

De alcohol is de grote boosdoener niet, maar het brakke gevoel dat zorgt voor mindere trainingen en discipline op gebied van voeding wel
 
Verleden weekend vrijdag zat en zondag dronken (15 pintjes per dag)
Dit weekend zuiver, maar de volgende 2 weer dronken

De alcohol is de grote boosdoener niet, maar het brakke gevoel dat zorgt voor mindere trainingen en discipline op gebied van voeding wel

Ach de een vreet zich klem als hij gezopen heb en de ander krijgt niks naar binnen, het ligt er ook een beetje aan wat er te eten is, een boterham met pindakaas hoef ik niet als ik wakker word na een avondje flink zuipen, maar aangezien er altijd vlees in overvloed hier in de vriezer ligt, bak ik gewoon een biefstukje of een speklapje of iets dergelijks :D
 
Ik was goed bezig. Afgelopen vrijdag niets gedronken. Zaterdag vijf trippeltjes op.

Komend weekeinde ziet er een stuk minder goed uit:
- Donderdag in Groningen stappen
- Vrijdag een afscheidsetentje met gratis pils
- Zaterdag in Breda stappen

Allemaal gelegenheden waar je dus he-le-maal kapot moet gaan. Ik ga het er denk ik ook maar van nemen. Me bankrekening zal het minder leuk vinden, maar ach, geld moet rollen. Anders had het wel vierkant geweest.
 
Ik was goed bezig. Afgelopen vrijdag niets gedronken. Zaterdag vijf trippeltjes op.

Komend weekeinde ziet er een stuk minder goed uit:
- Donderdag in Groningen stappen
- Vrijdag een afscheidsetentje met gratis pils
- Zaterdag in Breda stappen

Allemaal gelegenheden waar je dus he-le-maal kapot moet gaan. Ik ga het er denk ik ook maar van nemen. Me bankrekening zal het minder leuk vinden, maar ach, geld moet rollen. Anders had het wel vierkant geweest.

Bankbriefjes zijn toch rechthoekig? ;)
 
Zal ook maar iets on topic posten:
Zaterdag 4 donkere leffe's en een palmpje.
Zondag 2 palmpjes en een donkere leffe.
Conclusie: redelijk braaf geweest, maar komt ook vooral omdat ik vaak nog moet rijden. My name is BOB.
 
VRIJDAG 3 JULI

Uit geweest, geen druppel alcohol gedronken.

ZATERDAG 4 JULI

Eerst een feestje, daarna de kroeg in. Ik heb de tel bijgehouden; 7 baco's. Ik was aangeschoten, niet dronken. Eigenlijk precies in een goede state of mind.
Af en toe een cola'tje of fanta'tje gedronken. Vlak voor het uitgaan nog brood met ei gegeten. Om 5 uur s'nachts nog een kom cruesli en een shake genomen voor het slapen gaan.
Conclusie; schade nihil.
Vandaag (zondag) ook goed gegeten.

Chapeau!

Het mag ook eens gezegd worden: Nice job! :thumbup:
 
Wat sommige mensen hier achterover gooien :roflol:

Triple, Leffe bruin, gad-ver-re-damme!
 
Ik drink de laatste tijd vaak omdat het k*tleventje zat ben en lekker verdoofd wil zijn het weekend.

Daar zijn tenslotte ook alle drugs voor; om in een andere bewustzijnstoestand terecht te komen.

Wat vinden jullie ervan als je gemiddeld 4-5 dagen per week de kroeg ingaat om te zuipen? Zou je dan lekker in je vel zitten?
 
Back
Naar boven