Fitness Seller

Het grote "ik minder met alcohol" topic

sinds ik vele andere drugs heb uitgeprobeerd, vind ik alcohol 1 van de minst leuke drugs, sowieso de kater is het niet waard...

ik doe nu bijna elk weekend ghb/gbl en af en toe op een hardcore feest of feesten waar veel andere slikkers zijn een tabletje XTC, (xtc doe ik alsnog met mate, nooit meer dan 2,5 pillen geslikt op 1 avond, ik wil niet zo'n pillenkop worden die er 8 op een avond slikt)

mja sinds ik X en G op heb snap ik niet dat alcohol nog steeds drugs number 1 is...
ik heb ook een stronthekel aan dronken mensen, zo focking irritant (dom en luidruchtig) en vaak ook nog aggressief/vandalistisch...

Het is gewoon leuk om met maten pils te drinken. Je neemt een keer een pilletje en je bent klaar. Pils kun je de hele avond drinken.

Met pils heb je iets in je handen, met pilletje sta je ook maar met je armen over elkaar de hele avond. Tenminste dat vind ik..

sinds ik vele andere drugs heb uitgeprobeerd, vind ik alcohol 1 van de minst leuke drugs, sowieso de kater is het niet waard...

ik doe nu bijna elk weekend ghb/gbl en af en toe op een hardcore feest of feesten waar veel andere slikkers zijn een tabletje XTC, (xtc doe ik alsnog met mate, nooit meer dan 2,5 pillen geslikt op 1 avond, ik wil niet zo'n pillenkop worden die er 8 op een avond slikt)

mja sinds ik X en G op heb snap ik niet dat alcohol nog steeds drugs number 1 is...
ik heb ook een stronthekel aan dronken mensen, zo focking irritant (dom en luidruchtig) en vaak ook nog aggressief/vandalistisch...

+1, maar door die xtc ben je wel gauw een week naar de klote.

Enkel met ghb ga je nooit zo gek doen als met alcohol, je blijft op alles nog een iets wat nuchtere kijk hebben. Maar de volgende dag wel zo fris als iets, je kan nog met de auto rijden, je doet geen dingen waar je spijt van hebt, je takelt niet af, niet catabool, het kost geen drol ....
Ik drink geen alcohol, maar zonder ghb zou het wel anders zijn geweest denk ik, VELEN DANK AAN DE UITVINDER VAN GHB

+1, maar door die xtc ben je wel gauw een week naar de klote.

Enkel met ghb ga je nooit zo gek doen als met alcohol, je blijft op alles nog een iets wat nuchtere kijk hebben. Maar de volgende dag wel zo fris als iets, je kan nog met de auto rijden, je doet geen dingen waar je spijt van hebt, je takelt niet af, niet catabool, het kost geen drol ....
Ik drink geen alcohol, maar zonder ghb zou het wel anders zijn geweest denk ik, VELEN DANK AAN DE UITVINDER VAN GHB

mwa ik heb 1 keer gehad dat ik echt super depressed was, 2 dagen erna... (2,5 pilletjes op).

voor de rest voel ik me 90-95% de dag erna... niet optimaal, wel goed genoeg... maar om je elk weekend zo te voelen, no thnx... 1 keer in de 2 a 3 maanden is goed te doen en schijnt volgens drugsinfoteam geen hersenschade te leveren en je hersenen hebben genoeg de tijd om de serotonine niveau's weer op peil te brengen.

Ik ga dus echt niet kappe met alcohol. Ik hoef toch niet mega groot te worden. Mens health fysiek is al voldoende en dan kan je gerust elk weekend flink drinken :)

Ik ga dus echt niet kappe met alcohol. Ik hoef toch niet mega groot te worden. Mens health fysiek is al voldoende en dan kan je gerust elk weekend flink drinken :)

Misschien kun je ook eens denken aan je mentale en lichaamlijke gezondheid ipv enkel door te trekken naar je fysiek

Alcohol is ten eerste gewoon erg lekker (de meeste shit iig). Het is ook een sociaal gebeuren om met vrienden wat te drinken.

De kater van alcohol suckt idd gewoon enorm. G is een mooi alternatief op alcohol zonder die nara kater enzo. Persoonlijk vind ik ghb wel een beetje een combinatie drug en komt beter tot zijn recht in combinatie met andere middelen. Integenstelling tot wat iedereen zegt vind ik het vooral erg prima met alcohol, maar het is wel opletten (naja als je weinig ervaring hebt iig).

• Topic Starter Topic Starter
Alcohol is inderdaad een gezelligheidsdrugs. Alcoholgebruik is maatschappelijk aanvaard, het is zelfs "gezellig" om veel te drinken met je maten of vriendinnetje.
Als je een buisje ghb uit je broekzak haalt kijkt elke alcoholist je aan alsof je een junk bent, zo krom is de wereld.

Vanavond trouwens twee feestjes, dus morgen weekend verslag.
Maatje van mij belde al weer dat hij nog anderhalf ponypack van gister over had, dus dat voorspelt weinig goeds.

loo ik heb er weinig vertrouwen in dat het je gaat lukken! maar who cares:D

Geniet er gewoon van en spreek met jezelf af dat je maar 2 keer per maand drinkt ofzo ...

Alcohol is ten eerste gewoon erg lekker (de meeste shit iig). Het is ook een sociaal gebeuren om met vrienden wat te drinken.

De kater van alcohol suckt idd gewoon enorm. G is een mooi alternatief op alcohol zonder die nara kater enzo. Persoonlijk vind ik ghb wel een beetje een combinatie drug en komt beter tot zijn recht in combinatie met andere middelen. Integenstelling tot wat iedereen zegt vind ik het vooral erg prima met alcohol, maar het is wel opletten (naja als je weinig ervaring hebt iig).

waar combineer je het mee? en heb je dan alsnog geen kater of nadelen op je fysiek/gezondheid?

Mja de dingen waar je het mee combineerd geven je idd wel een kater. Maar ik vind persoonlijk dat als je ephedrine en xtc bijvoorbeeld bekijkt, dan is het in combinatie met G echt 1 + 1 = 3. Ik heb nog nooit speed gehad, maar dat schijnt in combi met ghb ook super te zijn. Zijn natuurlijk allemaal dingen die je niet te veel wil doen.

Ook met alcohol is het goed combineren, maar weet natuurlijk wel waar je mee bezig bent. Maar als je beetje ervaring hebt is het heerlijk om gewoon lekker te drinken en dan een keer een klein buisje G er bij.

Ik denk dat ik vanavond toch maar ga knallen. Je bent maar een keer jong.

Mja de dingen waar je het mee combineerd geven je idd wel een kater. Maar ik vind persoonlijk dat als je ephedrine en xtc bijvoorbeeld bekijkt, dan is het in combinatie met G echt 1 + 1 = 3. Ik heb nog nooit speed gehad, maar dat schijnt in combi met ghb ook super te zijn. Zijn natuurlijk allemaal dingen die je niet te veel wil doen.

Ook met alcohol is het goed combineren, maar weet natuurlijk wel waar je mee bezig bent. Maar als je beetje ervaring hebt is het heerlijk om gewoon lekker te drinken en dan een keer een klein buisje G er bij.

ephedrine, waar haal je dat goedkoop?

ik vind al die herbal xtc zooi focking duur...

en welke moet je eerst nemen voor het beste effect? :)

ik ga vanavond naar amsterdam dus, ik weet niet tot hoelaat de smartshops open zijn :)

Bij veel smartshops kan je nog wel ephedra (herbal kruid) kopen. Maar dat vind ik persoonlijk niet relaxed. Ephedrine is wel erg chill, misschien hebben ze het bij sommige shops nog wel, ff vragen of ze nog tabs hebben onder de toonbank.

Meeste ephedrine tabs zijn 25 a 30 mg. Als je een dosis neemt van ongeveer 150 a 200 (als je watervaring hebt) mg dan voel je hem meestal wel flink hangen. Als het dan lekker er in kickt en goed werkt, na een uurtje ofzo, dan neem je een dikke buis G. Ik neem hem dan iets groter dan normaal want door de uppers (dus ik heb het hier niet over alcohol!!!) kan je wat meer hebben. Dan voel je je helemaal de koning. Het is een beetje moeilijk om die perfecte sweet spot te vinden qua doseren, maar als je die hebt dan begrijp je waar ik het over heb, dat gevoel is echt werelds.

Terug
Naar boven