Fitness Seller

Sticky Het Katten Topic

Bezoekers in dit topic

Mijne ligt tussen de handdoeken in de kast ( zijn veilige schuilplek )

Maar m'n ouders zijn vanavond thuis dus komt wel goed.
 
hoi
23kt0f6.jpg


BEST PIC EVER! (en ik maak er nogal regelmatig :p)

xodwlx.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volgende week langs het asiel! Missen die truttebol nog steeds.

Dan voor een jong duo kijken.
 
http://www.youtube.com/watch?v=BGWGoG4Pc2s

Gisteren afscheid moeten nemen van mijn grootste vriendje Dumbbell. Hij was nog maar 2 jaar oud maar zodanig ziek dat hij niet meer te helpen was. Hij heeft gestreden, maar was op. :( Hij heeft nu in ieder geval geen pijn meer.. dat is een troost.

Ik krijg natuurlijk het filmpje niet geplaatst.. :rolleyes: haat. Moest altijd zo om hem lachen, hij haalde de gekste dingen uit..

Ik heb mooie herinneringen aan hem :heart:
 
  • Like
Waarderingen: Obee
http://www.youtube.com/watch?v=BGWGoG4Pc2s

Gisteren afscheid moeten nemen van mijn grootste vriendje Dumbbell. Hij was nog maar 2 jaar oud maar zodanig ziek dat hij niet meer te helpen was. Hij heeft gestreden, maar was op. :( Hij heeft nu in ieder geval geen pijn meer.. dat is een troost.

Ik krijg natuurlijk het filmpje niet geplaatst.. :rolleyes: haat. Moest altijd zo om hem lachen, hij haalde de gekste dingen uit..

Ik heb mooie herinneringen aan hem :heart:

Aaah zo jong. Gecondoleerd met dumbell!

Gelukkig dat je aan zo lief beestje nog mooie herrineringen hebt en beeld materiaal.
 
Lijkt op eentje van de mijne :)
 
De mijne is veel mooier dan de jouwe!

:ty:
 

GL55_DexxStarr.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nu DeeDee van ons duo Dexter & DD overleden is zijn we opzoek naar een maatje of vriendin voor Dex (13jr). Gister bij de dieren ambu den haag lang geweest... maar tis nog best lastig om een wat oudere kat met klik zonder mega medi dossier te vinden.
 
Mevrouw de princes in de tuin.
Die kat is werkelijk waar bang voor alles buiten.
Pillz is haar nu aan het trainen. Boekt al wat progressie. Alleen buiten de tuin wil ik haar liever niet hebben.

20170619_120217.jpg
 
  • Like
Waarderingen: mat
hahah

wat kijk je geef me eten :mad:
 
Back
Naar boven