AndroidHealthClinic

Het (Lucide) Dromen Topic

Bezoekers in dit topic

Ik droomde dat ik een bj van een vis kreeg

Me ondergoed was niet zo zwart meer als voordat ik ging slapen :o
 
Ik droomde dat ik een bj van een vis kreeg

Me ondergoed was niet zo zwart meer als voordat ik ging slapen :o

hahaha wat

hoe voelde het? :D
 
Ik rende vannacht door muren heen, sloeg helemaal nergens op dit

Ik droom minder maar de dromen die ik meemaak maak ik heel bewust mee, kan er alleen geen controle over krijgen :(
 
https://thepiratebay.se/torrent/3881785/Holosync_-_Awakening_Prologue_All_6_Files_and_Instructions

Hier is het hele holosync pakket virusje, wel interessante stof. Was wat sceptisch in het begin maar je merkt heel snel resultaat, ook met gewoon mediteren is het superchill om heel snel heel diep te gaan

---------- Post added 10 February 2015 at 09:11 ---------- Previous post was 9 February 2015 at 22:17 ----------

Gedroomd dat ik trainde met max chewning en christian guzman, ga zelfs 's nachts voor de gains
 
Vannacht alleen maar aan het rennen geweest

Werd zelfs wakker alsof ik me ook echt ingespannen had, wtf G
 
Lol ik was ook aan het rennen, werd zelfs tijdens het rennen lucide.
 
ik droomde vannacht dat mijn vriendin al jaren gevangen zat in een gevangenis waar ze de gevangenen bewaren in dozen en er geen contact is met de buitenwereld want ik was bang dat ze me niet meer kende. ik brak met wat vrienden in in de gevangenis en wist gelijk waar ze was for some reason. we hadden een vrij smoothe uitbraak want de bewakers deden nogal vaag. toen we bij de deur waren kwamen we erachter dat ze haar tas was vergeten in de doos en die bleek blijkbaar belangrijk want ik ging hem halen terwijl zij wachtte bij de uitgang. uiteindelijk werd zij opgepikt en onstnapte ik. voor mijn gevoel een hele tijd later kwam ik terug maar was ze niet in dezelfde doos en ik was bang dat ze niet weer wou ontsnappen. uiteindelijk was ze een verdieping hoger tv aan het kijken met allemaal vrouwelijke gevangenen en voor de rest weet ik het niet meer

vaag.
 
Vanacht voor het eerst ZMA geprobeerd. Wat een zieke shit i.v.m dromen haha :D, was gewoon telkens opnieuw lucide en als ik over iets dacht in mijn hoofd kwam het tevoorschijn :D. Wat wel kut was ik heb 2 keer proberen te neuken maar toen kwam ik wakker xo.
 
Vanacht voor het eerst ZMA geprobeerd. Wat een zieke shit i.v.m dromen haha :D, was gewoon telkens opnieuw lucide en als ik over iets dacht in mijn hoofd kwam het tevoorschijn :D. Wat wel kut was ik heb 2 keer proberen te neuken maar toen kwam ik wakker xo.

Haha herkenbaar
 
Best wel goed, totdat ik zag dat het Nosje was :o
ik ben een piranha.
piranha-copia.jpg
 
Woot :D:D, vandaag voor het eerst mensen tevoorschijn laten komen die ik wou :D.

Ging om 1 uur gaan slapen en kwam zoals gewoonlijk een paar uur later terug wakker (zonder droom), daarna 30 minuten ofzo wakker gelegen en weer in slaap gevallen. Dan had ik een soort van chille nachtmerrie (klinkt raar maar is zo), tijdens die nachtmerrie deed ik normaal gezien altijd hetzelfde en ging ik dood maar deze keer ging ik de andere kant op naar een soort van autostrade. Eenmaal daar dacht ik diep na en kwam Ariana Grande en Megan Fox tevoorschijn, moet wel zeggen Ariana Grande was f*cking lelijk haha. Ik ging net een trio doen en toen kwam ik wakker :(, iemand die toevallig tips heeft om dit te laten slagen?
 
Woot :D:D, vandaag voor het eerst mensen tevoorschijn laten komen die ik wou :D.

Ging om 1 uur gaan slapen en kwam zoals gewoonlijk een paar uur later terug wakker (zonder droom), daarna 30 minuten ofzo wakker gelegen en weer in slaap gevallen. Dan had ik een soort van chille nachtmerrie (klinkt raar maar is zo), tijdens die nachtmerrie deed ik normaal gezien altijd hetzelfde en ging ik dood maar deze keer ging ik de andere kant op naar een soort van autostrade. Eenmaal daar dacht ik diep na en kwam Ariana Grande en Megan Fox tevoorschijn, moet wel zeggen Ariana Grande was f*cking lelijk haha. Ik ging net een trio doen en toen kwam ik wakker :(, iemand die toevallig tips heeft om dit te laten slagen?

Bewust genoeg zijn om te weten dat je wakker komt als je in de droom te druk bezig bent. Als je dat besef mee je droom in krijgt kan je je uren vermaken :D
 
Bewust genoeg zijn om te weten dat je wakker komt als je in de droom te druk bezig bent. Als je dat besef mee je droom in krijgt kan je je uren vermaken :D

Ja haha en heb je daar tips voor? :p of gewoon blijven proberen?
 
Vannacht epic droom gehad dat ik Romeins legerleider was :D

Begon met een groep van 20 van dit soort soldaten
Roman_soldier_1.jpg
Begon als soldaat maar nam meteen de leiding over, pakte een rond schild (want het grote schild was onhandig) en chargde in op de leeuwen. Want tegen leeuwen vechten is logisch..:o Toen weer het grote schild gepakt en in formatie een horde Orcs gereck'd.

Beter weer dit soort dromen, was ziek leuk
 
Vannacht epic droom gehad dat ik Romeins legerleider was :D

Begon met een groep van 20 van dit soort soldaten
Roman_soldier_1.jpg
Begon als soldaat maar nam meteen de leiding over, pakte een rond schild (want het grote schild was onhandig) en chargde in op de leeuwen. Want tegen leeuwen vechten is logisch..:o Toen weer het grote schild gepakt en in formatie een horde Orcs gereck'd.

Beter weer dit soort dromen, was ziek leuk

Ik wil ook van die ''epic'' shit, toevallig kort ervoor gegamed/film gekeken ofzo? :p
Wel weer ff kort lucid geweest.. methode met audio opname lijkt goed te werken.
 
Ik wil ook van die ''epic'' shit, toevallig kort ervoor gegamed/film gekeken ofzo? :p
Wel weer ff kort lucid geweest.. methode met audio opname lijkt goed te werken.

https://www.youtube.com/watch?v=mDX8QrcDI_o

Werd ook nog vannacht om 4 uur wakker na *4,5 uur slaap en had het idee dat het al half 8 was. Gewoon goed uitgerust dus :o

Heb inderdaad wat stukjes van Gladiator teruggekeken een weekje terug
 
Back
Naar boven