AndroidHealthClinic

Het (Lucide) Dromen Topic

Bezoekers in dit topic

niet lucide (helaas) maar droomde vannacht dat er een oranje octopus was in een soort werkplaats met gereedschap enzo. de octopus was opgedeeld in 4x2 tentakels. kleur was oranje met rode zuignappen.
na een tijdje weer een paar van de tentakels gecastreerd met een cirkelzaag.

ik vond het een rare droom. zit niet eens aan de tren.
 
  • Like
Waarderingen: Ot92
Awesome, maar valt dat wel lekker in slaap?

Ik slaap 9 van de 10 keer met muziek oid op de achtergrond, dus heb er verder geen problemen mee.
Even wakker worden is trouwens niet zo heel erg, dat vergroot de kans op lucide worden.(WBTB)

Maar ik wil een opname maken met een ''fade in'', dat dus langzaam het volume omhoog gaat en je er niet wakker van wordt.
Deze time je zo'n 4 a 5 uur na het inslapen, wanneer je de meeste/langste REM periodes krijgt.
 
niet lucide (helaas) maar droomde vannacht dat er een oranje octopus was in een soort werkplaats met gereedschap enzo. de octopus was opgedeeld in 4x2 tentakels. kleur was oranje met rode zuignappen.
na een tijdje weer een paar van de tentakels gecastreerd met een cirkelzaag.

ik vond het een rare droom. zit niet eens aan de tren.

Tentakels?

Ben je weer eens "per ongeluk" op een verkeerde website terecht gekomen? :o

hihi
 
Laatste tijd maar niet lucide :( als je wat gestresster bent kan dat er invloed op hebben?
 
Net Paprika gekeken. Awesome!!
Vraagje: als kind had ik vaak een zelfde nachtmerrie. Meestal wanneer ik ziek was. Ik heb dit ooit eens aan iemand verteld en deze kende het verschijnsel.
Het is een soort televisie ruis beeld. Het zwart witte. De zwarte bollen worden steeds groter en ook weer kleiner. Op een of andere manier communiceren ze tegen je. Het voelt ook enorm vreemd aan. Verder heb je zelf geen lichaam, althans je ziet het niet. Je bent dan meer alleen een paar ogen.
Het is in ieder geval enger dan een droom met monsters of moordenaars of wat dan ook.
 
Net Paprika gekeken. Awesome!!
Vraagje: als kind had ik vaak een zelfde nachtmerrie. Meestal wanneer ik ziek was. Ik heb dit ooit eens aan iemand verteld en deze kende het verschijnsel.
Het is een soort televisie ruis beeld. Het zwart witte. De zwarte bollen worden steeds groter en ook weer kleiner. Op een of andere manier communiceren ze tegen je. Het voelt ook enorm vreemd aan. Verder heb je zelf geen lichaam, althans je ziet het niet. Je bent dan meer alleen een paar ogen.
Het is in ieder geval enger dan een droom met monsters of moordenaars of wat dan ook.

Ik lees vaker dat mensen die ziek zijn hele heldere dromen krijgen, weet niet echt wat de achterliggende reden is.
M.b.t. die nachtmerrie kan ik je ook geen info verstrekken helaas.
 
weer awesome assasins creed droom gehad, freerunnen voelt echt awesome. Heb daarna aan het hek van mn basisschool lopen apenkooien, sloeg nergens op maar was tof
 
Ik lees vaker dat mensen die ziek zijn hele heldere dromen krijgen, weet niet echt wat de achterliggende reden is.

M.b.t. die nachtmerrie kan ik je ook geen info verstrekken helaas.


Misschien is het net als drugsgebruik? Dat je in een soort hallucinerende fase komt. En deze ook tot in je dromen werkt. Ik weet het ook niet.
 
heb eerst goed gefapt, en nadien ook goed gedroomd.
 
heb eerst goed gefapt, en nadien ook goed gedroomd.

Had 2 keer gefapt(for testing purposes).
Nu de hele week niet fappen, kijken wat het doet kwa lucid dreaming.
 
dat je straks tijdens het dromen in je bedje klaarkomt.

sletje
 
Had 2 keer gefapt(for testing purposes).
Nu de hele week niet fappen, kijken wat het doet kwa lucid dreaming.

sure.. ''testing purposes'' :o
 
Vannacht voor het eerst bewust lucide 'uit een droom gestapt'. Keek naar mn hand (8 vingers) en ik wist dat ik droomde, dacht toen heel bewust: dit is een droom, ik kan dit beheersen. Schoot vervolgens 10m naar achteren en kon vliegen en mn droom beheersen. Was wel ff een shock, voelde dat mn ademhaling sneller ging, maar werd na een poosje weer rustig en ff wat rond gevlogen en kon mensen uit mn droom zappen. Werd helaas snel weer wakker, maar was een toffe ervaring.

Ga proberen dit vaker te doen, dat vliegen is facking awesome en wil kijken of ik naar de sterren/andere landschappen kan komen
Luister sinds 2 weken naar 'the dive' uit het holosync pakket voor het slapen, sindsdien heb ik hele heldere (vaak lucide) en leuke dromen
 
Vannacht voor het eerst bewust lucide 'uit een droom gestapt'. Keek naar mn hand (8 vingers) en ik wist dat ik droomde, dacht toen heel bewust: dit is een droom, ik kan dit beheersen. Schoot vervolgens 10m naar achteren en kon vliegen en mn droom beheersen. Was wel ff een shock, voelde dat mn ademhaling sneller ging, maar werd na een poosje weer rustig en ff wat rond gevlogen en kon mensen uit mn droom zappen. Werd helaas snel weer wakker, maar was een toffe ervaring.

Ga proberen dit vaker te doen, dat vliegen is facking awesome en wil kijken of ik naar de sterren/andere landschappen kan komen
Luister sinds 2 weken naar 'the dive' uit het holosync pakket voor het slapen, sindsdien heb ik hele heldere (vaak lucide) en leuke dromen

Tof man! :D

Vliegen is echt lachen idd, voelt ook heel natuurlijk voor mij, spring de lucht in en ben weg, haha.
Heb je misschien een link naar ''the dive'' ??
 
Is dit ook dat je aan het dromen bent en dan midden in je droom ineens wakker word en je wil bewegen maar dit dan niet lukt? Ik heb dit nu al een paar keer gehad maar schrik me iedere keer weer de pleuris.
 
Is dit ook dat je aan het dromen bent en dan midden in je droom ineens wakker word en je wil bewegen maar dit dan niet lukt? Ik heb dit nu al een paar keer gehad maar schrik me iedere keer weer de pleuris.

Slaapverlamming
 
Ik heb ook elk jaar 1x dezelfde droom, precies hetzelfde als vorig jaar en is altijd rond mijn verjaardag. Is een verschrikkelijke droom maar het lijkt wel alsof ik telkens opnieuw een poging kan doen omdat ik altijd op een verschrikkelijke manier sterf in die droom:(
 
ik droomde dat ik een vis was.

blub blub blub
 
Back
Naar boven