AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

Bezoekers in dit topic

Omdat ze even niet op me mocht liggen.
#dramaqueen

Screenshot_20180128-230308.png
 
Herkenbaar. Die van mij gaat naast mij zitten en blijft mij aanstaren, duurt het hem te lang dan tikt hij je aan...tot vervelends aan toe. Ook overal achtervolgen... heerlijk beestje.

Dat doet mijn andere kat ook:p
 
Toen we naar onze huidige woning verhuisden, liepen hier twee straatkatten rond.
Magere, trieste beestjes.
Ik ontferm me er intussen een 3-tal jaar over, en ze zien er stukken beter uit! Wollie en Bollie :heart:
W&B.jpg
WP_20160924_12_04_55_Pro.jpg

Wollie2.jpg
 
Toen we naar onze huidige woning verhuisden, liepen hier twee straatkatten rond.
Magere, trieste beestjes.
Ik ontferm me er intussen een 3-tal jaar over, en ze zien er stukken beter uit! Wollie en Bollie :heart:
Bekijk bijlage 421757 Bekijk bijlage 421758
Bekijk bijlage 421759
Die wat rosse ziet er echt een bad ass uit. Wij hebben hier ook een 8 a 10 tal straatkatten die steeds op ons terras zitten. Soms komen ze 's nachts onder onze tafel slapen als het buiten te koud is; Als ik dan 's nachts even in de woonkamer kom zie je een bende straatkatten naar buiten racen via het kattenluik; Zo grappig.
 
Die wat rosse ziet er echt een bad ass uit. Wij hebben hier ook een 8 a 10 tal straatkatten die steeds op ons terras zitten. Soms komen ze 's nachts onder onze tafel slapen als het buiten te koud is; Als ik dan 's nachts even in de woonkamer kom zie je een bende straatkatten naar buiten racen via het kattenluik; Zo grappig.

Is ze ook wel :D Onze queen of the world :roflol:
Bollie2.jpg
 
Ik zou de hele dag naar slapende katten kunnen kijken.
 
Back
Naar boven