XXL Nutrition

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

wtf is daar mooi aan? kon net zo goed een wibra polo zijn

Laatst deze hardloopschoenen gekocht

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

achteraf zag ik deze. Die hadden me toch zeker mooi geweest.

Ik vind Botti's echt van die sjonnie schoenen voor kampers en nep-gangster. WAAAAY overpriced, zeer slechte kwaliteit. Iceberg vind ik ook maar een stom merk met hun gare truitjes en tshirts. Lanvin zijn leuk, helaas te veel fakes van. Arman en Stone island nice draag ik zelf ook

Ben een kamper :trollface:

Kleding kopen om het merkje, dat was leuk op de basisschool/middelbare school. Je gaat toch niet 550 euro uitgeven voor die ook nog eens lelijke polo, da ****.

Ik heb zelf ook Botticelli's gehad, €245,- voor betaald en nog geen 4 weken later vielen de zolen er al onder uit. No offence, maar dat zijn echt klote schoenen zeer slechte kwaliteit.

Zelf heb ik voor afgelopen winter Gucci's gehad. Deze heb ik in het outlet (Roermond) gekocht. Je hebt dan wel het model van het seizoen ervoor, maar betaald wel bijna de helft minder! (van €450,- naar €275,-).

Voor de zomer wil ik liever wat goedkopere schoenen, en meerdere modelen zodat ik kan afwisselen.

Ik heb alleen nog geen idee wat, of waar ik ga kijken.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 10:47 ----------

.,

Lol crazy n**gas ik geef echt niet meer dan 120 eus voo paar schoenen. Doe mij maar ipb boticellis paar vials test en 2paar wat goedkopere schoenen

Lol crazy n**gas ik geef echt niet meer dan 120 eus voo paar schoenen. Doe mij maar ipb boticellis paar vials test en 2paar wat goedkopere schoenen

haha je weet dat je verslaafd bent aan de AAS als je in vials gaat rekenen.

''hmmm voor deze broek zou ik 4 vials Tren Ace kunnen halen....''

Terug
Naar boven