MuscleMeat

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en

Nice, waar gehaald

welke?

Heb ook een broek van Pace, scheurde alleen snel open bij het kruis

---------- Post added 3 July 2012 at 00:53 ----------

Haha kan wel is precies dezelfde zijn geweest, heb mijne ook bij the Globe gehaald voor ongeveer dat bedrag! (begin 2011)

Ik draag alleen maar raw selvedge :)

Nee al mn broeken scheuren daar op den duur uit. En dan bedoel ik ook echt állemaal. ;)

De een alleen wat sneller dan de ander. Komt denk ik omdat ik mn broeken redelijk laag draag meestal

Nee al mn broeken scheuren daar op den duur uit. En dan bedoel ik ook echt állemaal. ;)

De een alleen wat sneller dan de ander. Komt denk ik omdat ik mn broeken redelijk laag draag meestal

dat gedeelte krijgt het meeste te verduren daarom denk ik, je kan het laten fixen je ziet er niets van, naaien ze lapje denim aan binnen kant en voila:D

Ja vertel mij wat, heb dat ik weet niet hoe vaak al moeten laten doen :p

Heb trouwens wel het idee dat raw denim sneller openscheurt

Eerder alleen maar Nudie.

Laatste paar jaar vaak een wat exclusievere, maar die draag ik dan helemaal kapot.

Twee jaar terug eentje uit Japan laten komen (Samurai 0500xx). En afgelopen jaar eentje bij Tenue des Denime gehaald in Amsterdam van Big John x Naked&Famous

zijn wel dure shit die laatste die haha, zijn ze het ook waard?

Ja vind ik wel ik draag ze ook echt een paar honderd keer :p

Je moet ze zo vaak mogelijk dragen en niet wassen dan worden ze het mooist :)

Ja vind ik wel ik draag ze ook echt een paar honderd keer :p

Je moet ze zo vaak mogelijk dragen en niet wassen dan worden ze het mooist :)

Gebruik je een proxy om je shit uit the East te laten komen? Lijkt me vet om een Evisu binnen te halen

Gebruik je een proxy om je shit uit the East te laten komen? Lijkt me vet om een Evisu binnen te halen
Yep, heb toen via SharpService besteld. Heb ook wel is overwogen een orginele Evisu te halen! (Dus niet die mislukte europese edities ;))

Alleen nadeel van die Japanse broeken vind ik dat de pasvormen niet echt 'modern' zijn. Geen of nauwelijks slimfit te vinden bijvoorbeeld. De stof is dan wel veel beter..

Yep, heb toen via SharpService besteld. Heb ook wel is overwogen een orginele Evisu te halen! (Dus niet die mislukte europese edities ;))

Alleen nadeel van die Japanse broeken vind ik dat de pasvormen niet echt 'modern' zijn. Geen of nauwelijks slimfit te vinden bijvoorbeeld. De stof is dan wel veel beter..

Best is tapered want je hebt ook straight legg slim fit dus schiet alsnog niet op...

adidas-adi-floc-sweatvest.jpg

En nog een Diesel-broek gekocht maar die staat niet op de site van de bijenkorf???

Terug
Naar boven