Fitness Seller

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Nee, Zo bedoelde ik het ook niet Jonko :P, alleen dat hij niet echt lekker zit... het is volgens mij zon strakker model en ik vind het echt niet fijn zitten, wellicht dat ik gewoon een te kleine maat heb maar goed...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

'k Heb laatst deze t-shirt gekocht op eBay. Kostte me inclusief verzending uit Canada zo'n €16 geloof ik.

ricky_green1.jpg

lol cool weed blad :)

KOTS KOTS KOTS op de Nike schoenen.............

haha idd, maar in Nederland zijn die nike air maxen nog superhot :roflol:, hier loopt er ook alleen maar campervolk mee rond.

Hmmz het zal wel aan mij liggen, maar het 1e wat mij altijd op valt als je in België komt is die jaren 80 look waar iedereen daar mee rond loopt. Ik heb ooit het idee dat die oude kleding dump bakken die wij hier in NL hebben niet naar Africa gestuurd worden maar linea recta naar België geshipt worden.

Jonko man... Bij die foto van dat hemd van Burberry... Zo'n gayblik dat je daar hebt !! :hahaha:

Hmmz het zal wel aan mij liggen, maar het 1e wat mij altijd op valt als je in België komt is die jaren 80 look waar iedereen daar mee rond loopt. Ik heb ooit het idee dat die oude kleding dump bakken die wij hier in NL hebben niet naar Africa gestuurd worden maar linea recta naar België geshipt worden.

Als je enkel in Blankenberghe komt, kan dit wel goed kloppen.

Terug
Naar boven