XXL Nutrition

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

iemand die een paar merken/ winkels kan aanraden voor niet te overpricede overhemden. Heb ondertussen redelijk wat overhemden gepast en of ze zijn te strak en een maatje groter en je hebt gelijk een jurk te pakken... Wat ik aan heb gehad van de h&m, we en zara vond ik echt k*t.
Moet wel een 'net' overhemd zijn niet zo'n casual ding.

we?

Iemand die een paar merken/ winkels kan aanraden voor niet te overpricede overhemden. Heb ondertussen redelijk wat overhemden gepast en of ze zijn te strak en een maatje groter en je hebt gelijk een jurk te pakken... Wat ik aan heb gehad van de H&M, WE en Zara vond ik echt k*t.
Moet wel een 'net' overhemd zijn niet zo'n casual ding.

ˆˆ

Heb ff paar van die stringer tank tops besteld, ben benieuwd :o

Zijn er meer mensen die stangata tshirts niet mooi vinden zitten?

Weet iemand waar je tanktops kan kopen met een smalle rug? In een winkel.

• Like
Waarderingen: Obee
f3x1m1.jpg

2laygkm.jpg

Mijn collectie patta's ..

huf193.jpg

Op het moment heb ik deze.
Wil zoiets alleen dan met een smallere rug, bij deze is de voorkant even breed als de achterkant.
Weet niet wat me stats hiermee te maken hebben?
Nou je stats hebben vrij veel te maken met je breedte. Ik heb zelf tanks van de chasin' en die zitten bij mij prima bij me rug. maar als je 187cm bent heb je misschien qua lengte wel een maat groter nodig dan mij. misschien moet je gewoon een bredere rug kweken.....

Nou je stats hebben vrij veel te maken met je breedte. Ik heb zelf tanks van de chasin' en die zitten bij mij prima bij me rug. maar als je 187cm bent heb je misschien qua lengte wel een maat groter nodig dan mij. misschien moet je gewoon een bredere rug kweken.....

De tanktop in me vorige post zitten ook prima bij me, alleen ik wil een ander model (die met een smalle rug).
Zoiets als dit:
Z6008.jpg

Dit is ongeveer wat ik nu heb:
9-e2g-shapewear-singlet-black.jpg

Dat zijn T back tank tops ofzo toch? Ik heb zelf van die stringers, ook beetje hetzelfde idee maar dan losser

Probeer anders bij asos.com die hebben verschillende tanktops en gratis verzending

gay-ass kleding thread, show je nieuwgekochte kleding

Ik zoek verdomme al een tijd naar het spongebob swag shirt maar nergens te krijgen :mad: over al uiverkocht.

Ebay staat er wel 1 maar dat is XL american size, helaas te groot

Terug
Naar boven