Fitness Seller

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Ik werk zelf bij een grote kledingfabrikant. Laat het dan ook op de zaak afleveren en laat er door de verzender op zetten dat het workmanship samples zijn. Met een value lager dan 50 AUS Dollar. Moet geen problemen opleveren.

Ok interessant, wanneer ga je bestellen? Anders kijk ik morgen even :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoed uit Snatch, gruwelijk ding

Verzendkosten zijn maar een paar dollar. Het is nog duurder om het vervolgens in Nederland weer afzonderlijk naar iedereen te sturen.. ;)

Verzendkosten zijn maar een paar dollar. Het is nog duurder om het vervolgens in Nederland weer afzonderlijk naar iedereen te sturen.. ;)

Het gaat ook om de korting die we krijgen als we groot inkopen ;)
En wie heeft het over opsturen :p

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 07:57 ----------

Ok interessant, wanneer ga je bestellen? Anders kijk ik morgen even :)

Voor het einde v/d maand :)

Hoed uit Snatch, gruwelijk ding

tumblr_matntzzWUS1r8f82jo1_1280.jpg

Hoe was je van plan dit te gaan doen Punjab? Wij geven de artikelen door, jij besteld het en krijgt het thuisgeleverd, wij halen het bij jou op en betalen het verschuldigde bedrag?

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 07:57 ----------

Voor het einde v/d maand :)

Hoeveel korting gaat er overheen dan? Ik denk dat ik mee wil doen met een paar shirts.. Maar als er nog van af gaat neem ik er misschien een extra.

Ligt eraan hoeveel we er kopen.
Als ik een compleet lijstje heb dan ga ik die gast even contacteren en kijken wat er mogelijk is.

Verder heb ik een tankpas en wil ik er best een zaterdagmiddag even koerier voor spelen. Ik profiteer immers ook van lagere prijzen door gezamenlijk te kopen.

Betalen doe ik via paypal, liefst vooruit betalen als alle details bekend zijn qua prijs etc.

Update

Nog meer liefhebbers?

Allemaal? Gaan tot xxl hoor.. 728 shirts hebben ze..
ik bestel wat wat mee, al twijfel ik op het wel pas aangezein het meeste slimfit is... maar er zitten wel wat shirts tussen die ik zeker wel wil hebben is er al wat concreets qua besteldata?

***update ik zie het ff wachten pm ik ook me lijstje naar je pun***

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 15:43 ----------

Ik heb nog niet zo heel lang een uitkering hoor, het is niet dat ik daarvoor kies. Hiervoor deed ik beveiliging en daarna beveiliging coördinator, omdat daar amper werk in is, ga ik verder leren.
aha ze wouden je dus gewoon betalen naar beveiliger en aangezien je je coordinator heb behaald ben je duurder en daardaar kom je waarschijnlijk moeilijker aan de bank aangezien ze liever een 18 jarige hebben die voor minimumloon hetzelfde werk doet... raar maar waar...

Niet lullig bedoeld maar het zijn gewoon slechte kwaliteit shirts met een daarop gestreken plaatje. 2x wassen en ze kunnen de vuilnisemmer in.

Niet lullig bedoeld maar het zijn gewoon slechte kwaliteit shirts met een daarop gestreken plaatje. 2x wassen en ze kunnen de vuilnisemmer in.

Niet lullig bedoeld, maar ik heb al 2 shirts gekocht een aantal weken geleden, zijn al meermaals gewassen en krimpen niet, vervagen niet en zijn van hele goede kwaliteit. Heerlijk dun ook, net alsof je geen t-shirt aan hebt.

Dus als je niet weet waar je het over hebt, moet je gewoon je bek houden koekwaus...

Niet lullig bedoeld, maar ik heb al 2 shirts gekocht een aantal weken geleden, zijn al meermaals gewassen en krimpen niet, vervagen niet. en zijn van hele goede kwaliteit. Heerlijk dun ook, net alsof je geen t-shirt aan hebt.

Dus als je niet weet waar je het over hebt, moet je gewoon je bek houden koekwaus...

Maten van mij hebben daar ook besteld. 1 heeft hem terug gestuurd vanwege het plaatje dat er scheef was opgestreken, en die andere heeft hem 2x gedragen en toen werd de kwaliteit minder. Voor e-bay normen prima shirts maar het zijn eigenlijk niet meer dan primark kwaliteit shirts met een plaatje dat er op is gestreken. Ik deel alleen wat gebruikservaring, geen reden om te schelden.

Abbo

gay-ass kleding thread, show je nieuwgekochte kleding

Maten van mij hebben daar ook besteld. 1 heeft hem terug gestuurd vanwege het plaatje dat er scheef was opgestreken, en die andere heeft hem 2x gedragen en toen werd de kwaliteit minder. Voor e-bay normen prima shirts maar het zijn eigenlijk niet meer dan primark kwaliteit shirts met een plaatje dat er op is gestreken. Ik deel alleen wat gebruikservaring, geen reden om te schelden.

Ik ga liever af op eigen ervaringen dan op verhalen van vrienden. Overdrijven is Nederlands gemeengoed. En wat verwacht je dan voor die paar dollar? 300grams katoen, dubbel gestikt etc?

Gtfo

Terug
Naar boven