Fitness Seller

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Ik ga liever af op eigen ervaringen dan op verhalen van vrienden. Overdrijven is Nederlands gemeengoed. En wat verwacht je dan voor die paar dollar? 300grams katoen, dubbel gestikt etc?

Gtfo

doe rustig man :p ben je aan het kuren ofzo
kandijkoekje praat toch ook gewoon op een fatsoenlijke manier tegen je.

Het was niet lullig bedoeld of zo ;)

Maten van mij hebben daar ook besteld. 1 heeft hem terug gestuurd vanwege het plaatje dat er scheef was opgestreken, en die andere heeft hem 2x gedragen en toen werd de kwaliteit minder. Voor e-bay normen prima shirts maar het zijn eigenlijk niet meer dan primark kwaliteit shirts met een plaatje dat er op is gestreken. Ik deel alleen wat gebruikservaring, geen reden om te schelden.
ik dank u voor de feedback kandij, maar denk dat we het toch gaan proberen tis ook eigenlijk geen geld :P

• Like
Waarderingen: Vonk
Laatste oproep :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zoek een overhemd met twee witte pistolen op voorkant schouder. Of iets dergelijks. Help!

Ik koop gewoon Fine Cotton Stretch thirts in de H&M voor 8 of 9€ per stuk.
Ze zitten goed, snijden niet aan uw oksels en spannen goed mee op uw muscles.

Op misc is er zelfs een topic over. :roflol:

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=138113713&page=1

Als ik 50€ zou moeten betalen voor een t-shirt ga ik liever naar de h**ren.

ik vind het ook echt complete bs om t-shirts duurder dan €15-20 te kopen

Ik heb swek

Iemand die een paar merken/ winkels kan aanraden voor niet te overpricede overhemden. Heb ondertussen redelijk wat overhemden gepast en of ze zijn te strak en een maatje groter en je hebt gelijk een jurk te pakken... Wat ik aan heb gehad van de H&M, WE en Zara vond ik echt k*t.
Moet wel een 'net' overhemd zijn niet zo'n casual ding.

Terug
Naar boven