Fitness Seller

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

gezocht: webshop waar je nike air max 1 kunt halen, liefst wat exclusievere die niet iedereen heeft.

toevallig dat silentio ook gezocht heeft :P

gezocht: goeie webshop of normale shop waar ik zo'n pimp-achtige bontjas kan kopen. Em87 die msschn meer weet?

zoiets:

http://www.aliexpress.com/item-img/...coat-men-s-clothing-fur-coat/1268708561.html#

(liefst synthetisch, wil nl niet dat er arme beestjes voor gestorven zijn :o)

Ik zou marktplaats of ebay proberen. Typisch zo´n jas die al 20 jaar op oma´s zolder ligt. Is het voor carnaval of? :P

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

gezocht: webshop waar je nike air max 1 kunt halen, liefst wat exclusievere die niet iedereen heeft.

toevallig dat silentio ook gezocht heeft :P

http://www.hanon-shop.com/nike-air-max/

sexy

[afbeelding niet meer beschikbaar]

nieuw tafelkleed?

Nieuwste aanwinst

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik ben opzoek naar nieuwe broeken. Maar het probleem is dat de meeste broeken bij de bovenbenen te smal zijn geworden. Ik heb grote bovenbenen (62 cm omtrek) maar een relatief smalle middel (85cm). Ik had vroeger altijd G-Star broeken en die zaten qua pasvorm altijd goed. Ik heb ookwel broeken met bredere ppen geprobeerd maar dat zijn vaak van die zak modeleln die ik niet wil ( en die zitten dan weer veel te los om kuiten).

Hebben jullie mischien tips?

ik ben opzoek naar nieuwe broeken. Maar het probleem is dat de meeste broeken bij de bovenbenen te smal zijn geworden. Ik heb grote bovenbenen (62 cm omtrek) maar een relatief smalle middel (85cm). Ik had vroeger altijd G-Star broeken en die zaten qua pasvorm altijd goed. Ik heb ookwel broeken met bredere ppen geprobeerd maar dat zijn vaak van die zak modeleln die ik niet wil ( en die zitten dan weer veel te los om kuiten).

Hebben jullie mischien tips?

Gewoon broeken passen en een riem aan doen

Iemand ervaring met NikeID? Ik wil Roshe Run bestellen met zelfgekozen kleuren, echter de levertijd is max 5 weken.. valt dit in de praktijk mee of wordt de volle levertijd benut?

Roshe heeft iedreen man :/

Terug
Naar boven