kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gezocht: goeie webshop of normale shop waar ik zo'n pimp-achtige bontjas kan kopen. Em87 die msschn meer weet?
zoiets:
http://www.aliexpress.com/item-img/...coat-men-s-clothing-fur-coat/1268708561.html#
(liefst synthetisch, wil nl niet dat er arme beestjes voor gestorven zijn)

gezocht: webshop waar je nike air max 1 kunt halen, liefst wat exclusievere die niet iedereen heeft.
toevallig dat silentio ook gezocht heeft![]()
Ik zou marktplaats of ebay proberen. Typisch zo´n jas die al 20 jaar op oma´s zolder ligt. Is het voor carnaval of?
http://www.hanon-shop.com/nike-air-max/

gezocht: webshop waar je nike air max 1 kunt halen, liefst wat exclusievere die niet iedereen heeft.
Ouder en knapper dan jijHaha ja goeie ! Ik ga helemaal stuk. Die was echt heel leuk, hoe oud ben jij ?

ik ben opzoek naar nieuwe broeken. Maar het probleem is dat de meeste broeken bij de bovenbenen te smal zijn geworden. Ik heb grote bovenbenen (62 cm omtrek) maar een relatief smalle middel (85cm). Ik had vroeger altijd G-Star broeken en die zaten qua pasvorm altijd goed. Ik heb ookwel broeken met bredere ppen geprobeerd maar dat zijn vaak van die zak modeleln die ik niet wil ( en die zitten dan weer veel te los om kuiten).
Hebben jullie mischien tips?
beetje te duur voor nu man 550 euro, vorige maand nog zoiets voor shirt betaald
patta, woei, endclothing, sneakersnstuffgezocht: webshop waar je nike air max 1 kunt halen, liefst wat exclusievere die niet iedereen heeft.
beetje te duur voor nu man 550 euro, vorige maand nog zoiets voor shirt betaald
die ik nu heb gehaald is 350 inc verzend dus valt mee