MuscleMeat

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Dat shirt pun :o had ik niet van jou verwacht.

Haha ja leuk man, mooie fear and loathing in las vegas hoedje + zonnebril erbij en lekker knallen op de festivals :D

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

ah zo, ja ben laatst ook weze winkelen. en ik ben wat lichter dan jij dus dacht al. moet gvd al bijna speciale broeken kopen of speciale merken die wel passen :/

Ja er komt een moment dat het gewoon niet meer te doen is. Ik ben langzamerhand overgeleverd aan stretch enzo.. Zit wel lekker overigens :D

Ik heb niet zulke monsterbenen, maar de ene Kuyichi jeans die ik heb zit het ruimst om m'n benen. Misschien het passen waard als je het ergens tegen komt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tailor made :cool:

Nudie heeft iig de Big Bengt en Steady Eddy, die hebben ook allebei extra ruimte bij de bovenbenen. Levi's 508 zit ook wat ruimer daar.

Nee, ik heb vandaag ook een stuk of 10 jeans gepast, van G-STAR, Scotch&Soda en DIESEL. Ik pas een echte jeans van DIESEL ook niet meer. Maar dit is een stretchstof, beetje zoals een joggingbroek die wat strakker zit. Stretcht heerlijk mee! Taille is wel weer een probleem natuurlijk, maar daar zijn riemen voor uitgevonden.

ben zelf minder jeans gaan dragen, draag vb meer van die fashionable jogging broeken die je steeds vaker ziet, kan je imo zelf mee uitgaan.

ben zelf minder jeans gaan dragen, draag vb meer van die fashionable jogging broeken die je steeds vaker ziet, kan je imo zelf mee uitgaan.

Ja precies, het ziet er ook uit als een jeans :) Tenminste die ik vanmiddag heb gekocht. Die van diesel zijn wel tof :)

Omdat het Levi's is?

De bedenker van de spijkerbroek, dan zit je per definitie goed naar mijn mening ;)

Vasthouden aan een merk omdat zij de eerste waren 2-3 eeuwen geleden? Ik koop liever iets wat ik mooi vind :p Maar vroeger veel in 501 gelopen, fijne broeken dat zeker. Maar qua fashion slaan ze toch al een jaartje of 5 helemaal de plank mis en borduren ze alleen maar voort op de trouwe kopers zoals jij. No offense uiteraard ;)

Vasthouden aan een merk omdat zij de eerste waren 2-3 eeuwen geleden? Ik koop liever iets wat ik mooi vind :p Maar vroeger veel in 501 gelopen, fijne broeken dat zeker. Maar qua fashion slaan ze toch al een jaartje of 5 helemaal de plank mis en borduren ze alleen maar voort op de trouwe kopers zoals jij. No offense uiteraard ;)
Vanwege de wassingen? Lol. Ik ben sowieso geen voorstander van voorgewassen jeans. Draag eigenlijk alleen maar raw denim.

Begint alleen wel een beetje een dure hobby te worden aangezien ik elke zes maanden uit mn broeken groei

Vanwege de wassingen? Lol. Ik ben sowieso geen voorstander van voorgewassen jeans. Draag eigenlijk alleen maar raw denim.

Begint alleen wel een beetje een dure hobby te worden aangezien ik elke zes maanden uit mn broeken groei

Model maakt of kraakt een jeans, wassing is daar onderhavig aan :)

Het is idd een dure hobby bb... Ik heb denk ik zo'n stuk of 60 jeans inmiddels waar ik er mss nog 10 van pas. Dat gezien over de laatste 5 jaar is een mooie vakantie denk ik zo :o Niet over nadenken verder :D

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Ja ik vind het een coole jeans maat, maar ik vind het too close op het randje qua :gay:

Beter koop je dan een fatsoenlijke maat broek want het lijkt me sterk dat je elke 6 maanden meerdere kilo's per been aan komt.

Gstar enz is voor paupers sorry

Als je niey zo dikke benen hebt moet je Balmain biker jeans halen

Die broek is aan

EDIT: Draag liever geen g-star, vind het snoeilelijk. De hele broek is vol geplamuurd met ''g-star'' en allemaal lelijke zakken en wassingen er in. Gewoon egale skinny's

Voel je je geen vrouwelijke homo met zo'n skinnybroekje aan?

• Like
Waarderingen: Vonk
Die broek is aan

EDIT: Draag liever geen g-star, vind het snoeilelijk. De hele broek is vol geplamuurd met ''g-star'' en allemaal lelijke zakken en wassingen er in. Gewoon egale skinny's

hangt af van het model, maar moet wel zeggen dat gstar een enorm saaie indruk geeft.

Terug
Naar boven