XXL Nutrition

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Iemand ervaring met NikeID? Ik wil Roshe Run bestellen met zelfgekozen kleuren, echter de levertijd is max 5 weken.. valt dit in de praktijk mee of wordt de volle levertijd benut?

Zelf keer roshes besteld met ID, duurde volgens mij zo'n 4 weken, dus gaat wel lang duren ja. Je hebt er dan wel wat voor, tegenwoordig loopt idd iedereen ermee.

Ik vind deze wel gaaf, misschien ga ik ze wel kopen.
tumblr_n0w108p9L61r71z96o1_1280.jpg

Aan de andere kant heb ik onderstaande nog in de kast staan die ik hooguit 5 keer heb aangehad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatste aanwinst:
07.backtrackcrewneck.jpg

Die middelste nikes vind ik wel vet man. Wat voor model is dat

Ik had vroeger deze Pointer Benson's. Heerlijke schoenen, spijtig genoeg kan ik ze nu niet meer verkrijgen.

04_0887828889_416_01?$zoom1$.jpg

De jas dan he

hk-shop-patta-wolf-crewneck2.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar] de trui

pfff wat een normaal jasje? kan je niet voor iets meer fashionable gaan?

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

buffels zoals jou horen enkel voor tapered shirtjes met een diepe V cut te gaan, met zo'n ronde hals en brede taille lijk je toch gewoon dik?

289ygxj.jpg

Nog niet gekocht, wel zwaar aan het twijfelen. Wat vinden jullie ervan?

Er hing er nog maar 1.. Maatje 36/34 nog ook :D
Was ment to be.. GVD zit dat enorm lekker zeg, net een joggingbroek!

Koopje ook :engel: van 250,- voor 75,- :engel:

Haters... Tja :D

@de broek hiervoor, niet slecht. Wat betreft de broeken heb ik de beste ervaringen met het merk PME-LEGEND.

@de broek hiervoor, niet slecht. Wat betreft de broeken heb ik de beste ervaringen met het merk PME-LEGEND.

Ja eigenlijk is het gewoon een soort jegging voor mannen :o

Deze kon ik ook niet laten liggen:

Scotch&Soda shirtje:

Timberland gele zomerpattas:

Er hing er nog maar 1.. Maatje 36/34 nog ook :D
Was ment to be.. GVD zit dat enorm lekker zeg, net een joggingbroek!

Koopje ook :engel: van 250,- voor 75,- :engel:

[Link niet meer beschikbaar]

Haters... Tja :D

valt die groot uit of is 36 niet te strak? ik kom gvd niet meer in de helft van de 36 broeken ;(

Nee, ik heb vandaag ook een stuk of 10 jeans gepast, van G-STAR, Scotch&Soda en DIESEL. Ik pas een echte jeans van DIESEL ook niet meer. Maar dit is een stretchstof, beetje zoals een joggingbroek die wat strakker zit. Stretcht heerlijk mee! Taille is wel weer een probleem natuurlijk, maar daar zijn riemen voor uitgevonden.

Nee, ik heb vandaag ook een stuk of 10 jeans gepast, van G-STAR, Scotch&Soda en DIESEL. Ik pas een echte jeans van DIESEL ook niet meer. Maar dit is een stretchstof, beetje zoals een joggingbroek die wat strakker zit. Stretcht heerlijk mee! Taille is wel weer een probleem natuurlijk, maar daar zijn riemen voor uitgevonden.

ah zo, ja ben laatst ook weze winkelen. en ik ben wat lichter dan jij dus dacht al. moet gvd al bijna speciale broeken kopen of speciale merken die wel passen :/

Dat shirt pun :o had ik niet van jou verwacht.

Terug
Naar boven