Fitness Seller

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

heeft hij weer tampons gestolen bij de albert hein.

73e8803b3f3b41d0ddab08aab52a093f_h581w490_crop.jpg

2634cfbfff4c5714bee55c540cb706f9_h1211w1020_passthru.jpg

4754a8a732defb601e703b5fe0ebbab0_h1211w1020_passthru.jpg

vcxfvb.png

2s9axk7.png
28bhggo.jpg

De laatste uiteraard voor onder een laag uitgesneden tanktop. Niet om zo te dragen.

Weet iemand waar je goede korte gymshorts kan kopen? En dan niet zo kort als die zyzz broekjes, maar net wat langer (dat je wel je quads ziet, dus niet tot de knieën). Ik kom dan alleen maar op zwembroeken uit, maar dat lijkt me te gaan plakken in de gym. Ps er moeten wel zakken inzitten!

Weet iemand waar je goede korte gymshorts kan kopen? En dan niet zo kort als die zyzz broekjes, maar net wat langer (dat je wel je quads ziet, dus niet tot de knieën). Ik kom dan alleen maar op zwembroeken uit, maar dat lijkt me te gaan plakken in de gym. Ps er moeten wel zakken inzitten!

Scapino, intersport etc? Gewoon bij de voetbal afdeling. Of is dat te lang?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OF

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wil nu bestellen maar twijfel nog tussen de kleur, wat vinden jullie??

Opmerking: Niet geschikt voor squats!

Wtf? Gewoon troep dus

Je kunt er wel mee squatten, maar kan scheuren is al paar keer gebeurd wat ik zo hoorde. Dus de winkeleigenaar dekt zichzelf gewoon slim in op deze manier. Als je wilt squatten moet je de kortere versies nemen.

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Wil nu bestellen maar twijfel nog tussen de kleur, wat vinden jullie??

Ik vind die congac kleur (lichte) het mooist! Matched ook bij meer kleding denk ik dan donkerbruin.

Denk dat het ook leuker is in de zomer dan de donkere variant

Nieuwe patta'sss :cool:

16ii4hw.jpg

Iemand goede site voor zwembroeken? Heb 2 nieuwe nodig, maar veel is uitverkocht in winkels constant (de leuke tenminste)

Terug
Naar boven