AndroidHealthClinic

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Em87 :p

nee maar srs dat zijn best vette shirts, die dragen tenminste niet iedereen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Draagt hij er wel een bijpassend rokje bij? Het zal me niks verbazen als dat merk alleen maar kindermaatjes verkopen net als bij bij al die andere designermeuk.

dh8lqq.jpg

Draagt hij er wel een bijpassend rokje bij? Het zal me niks verbazen als dat merk alleen maar kindermaatjes verkopen net als bij bij al die andere designermeuk.
Swagswagswagswagswagswagswag, swag city b*ch swag swag city b*ch

Givenchy heeft van Columbian fitted shirts, zijn oversized tshirts die tot maat XL gaan, die vallen dus als een XXXL

Wat ovosnovo post is over 10 jaar in.

Nja je moet je shirt ook niet opzettelijk te klein kopen om gains te showen, das gewoon raar

Swagswagswagswagswagswagswag, swag city b*ch swag swag city b*ch

Heeft je moeder vergeten je pilletjes klaar te leggen, en praten kinderen tegenwoordig echt zo?

Givenchy heeft van Columbian fitted shirts, zijn oversized tshirts die tot maat XL gaan, die vallen dus als een XXXL

Hey cxlbv je bent hier niet de enige, misschien kunnen jullie gezellig een x samen gaan winkelen als een stel oude wijven?

Wat ovosnovo post is over 10 jaar in.

Nja je moet je shirt ook niet opzettelijk te klein kopen om gains te showen, das gewoon raar

Idd of van die truien met belachelijke strakke mouwen.

Zara had daar wel een paar van vorig jaar.

Bestellen hier wel eens mensen bij asos? Zo ja, hoe vallen die maten over het algemeen?

ikke...en het valt ietsjes groter dan op maat maar in hoever dat voor herenkleding geldt weet ik natuurlijk niet.

• Like
Waarderingen: Roth
Terug
Naar boven