Fitness Seller

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

ik begrijp nooit zo goed waarom mensen zoveel geld uitgeven aan merk kleding...

Misschien kan jij mij dit verklaren?

vaak is het maar een stomme hype en ze zitten echt niet beter dan een overhemd van de Zara of h&m ofso. Het enige is dat chicks zien dat je geld heb, maar als je een chick wil imponeren met je geld ben je al verkeerd bezig imo.

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

hmm ziet er wel tof uit. Binnenkort is even binnenwandelen bij de WE ben nooit zo van het online bestellen.

vaak is het maar een stomme hype en ze zitten echt niet beter dan een overhemd van de Zara of h&m ofso. Het enige is dat chicks zien dat je geld heb, maar als je een chick wil imponeren met je geld ben je al verkeerd bezig imo.

Iedereen heeft wel wat.

de een kickt op merkshirt, horloges en sneaker de ander wilt juist een dikke geluidsinstallatie in zijn huis / auto om maar wat te noemen.

Ieder zo zijn ding zeg ik dan maar?

Ik ga juist voor sneakers / klokken , ik vind een goed fris verzorgd uiterlijk belangrijk en merk dat als je goedgekleed het leven doorgaat somige deuren toch wat makkelijk opengaan dan als je met je trainingspak naar binnen zou lopen.

overigens omdat als je beetje groot bent ( praat even voor mezelf ) ik het een 2xl/3xloverhemd van de H&M zit totaal geen pasvorm in, deze lopen naar mijn beleving recht naar beneden.

Neem een bovenstaande icebergshirt daar kleed gewoon mooier dan een H&M overhemd... ( naar mijn mening )

Overigens komt er ook nog een stukje kostenplaatje bij kijken, ik verdien ook geen kapitalen maar ben wel blij dat ik me dit soort dingen kan veroorloven zonder er voor krom te liggen enja niet om "chickies" te scoren ( dat deed je toen je 16 was armani kopen enz ) , ik loop bijvoorbeeld rond in het ambtelijke apparaat en daar kom je welgekleed toch wat beter over. ( nogmaals puur mijn mening )

en is het zo raar om te kopen wat je mooi vind?

Als een andere fabrikant precies dezelfde schoenen zou maken voor minder zou ik geen moeite hebben om het daar te kopen.

overigens merkgeil vind ik een leuk en groot woord, simpelweg omdat als je 20 man vraagt wat bv balenciaga is denk ik dat ze antwoorden een stad in italie of spanje het hoeft niet dus perse herkenbaar te zijn voor de buitenwereld zolang je er zelf maar content mee bent, koop je kleren simpelweg omdat er een merk opstaat ( shirts met bv keigroot armani ) ja dan koop je het niet omdat je het meau vind maar meer om die indruk te maken naar de buitenwereld ( ik heb floes, niet skeeer jwzzz de foute instelling )

maar hey! iedereen ze voorkeur voor ze eigen dingen :)

Laatst bewerkt:

ik heb precies dezelfde blouse! zitten echt meeega chill!

respect

---------- Toegevoegd om 07:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:30 ----------

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

ik snap nooit zogoed waarom steeds weer mensen gaan lopen zeiken als je iets van merkkleding koopt, ik vind het gewoon veel mooier, het zit fijner, en is van veel betere kwaliteit dan h&m dingen.

en zeg nou niet: "het enigste verschil is dat er iceberg in staat en meer niet"

het verschil is: is fijnere stof, zit fatsoenlijke pasvorm in, kwaliteit is +++ en is mooier.

dat jij het je niet kan/wil veroorloven, wilt niet zeggen dat een ander dit ook niet kan/ zou moeten doen.

Bij mij gaat het ook vaak er om dat de duurdere merken een veel betere pasvorm hebben, sluiten mooi af op je lichaam. Vaak Italiaanse merken hebben dat. Wat ik wel kut vind is dat ik in een jaar tijd uit een blouse van 180 euro ben gegroeid lol. Bij Ricomoda is trouwens sale nu:cool:

Iedereen heeft wel wat.

de een kickt op merkshirt, horloges en sneaker de ander wilt juist een dikke geluidsinstallatie in zijn huis / auto om maar wat te noemen.

Ik ga juist voor sneakers / klokken , ik vind een goed fris verzorgd uiterlijk belangrijk en merk dat als je goedgekleed het leven doorgaat somige deuren toch wat makkelijk opengaan dan als je met je trainingspak naar binnen zou lopen.

overigens omdat als je beetje groot bent ( praat even voor mezelf ) ik het een 2xl/3xloverhemd van de H&M zit totaal geen pasvorm in, deze lopen naar mijn beleving recht naar beneden.

Neem een bovenstaande icebergshirt daar kleed gewoon mooier dan een H&M overhemd... ( naar mijn mening )

Overigens komt er ook nog een stukje kostenplaatje bij kijken, ik verdien ook geen kapitalen maar ben wel blij dat ik me dit soort dingen kan veroorloven zonder er voor krom te liggen enja niet om "chickies" te scoren ( dat deed je toen je 16 was armani kopen enz ) , ik loop bijvoorbeeld rond in het ambtelijke apparaat en daar kom je welgekleed toch wat beter over. ( nogmaals puur mijn mening )

Als een andere fabrikant precies dezelfde schoenen zou maken voor minder zou ik geen moeite hebben om het daar te kopen.

overigens merkgeil vind ik een leuk en groot woord, simpelweg omdat als je 20 man vraagt wat bv balenciaga is denk ik dat ze antwoorden een stad in italie of spanje het hoeft niet dus perse herkenbaar te zijn voor de buitenwereld zolang je er zelf maar content mee bent, koop je kleren simpelweg omdat er een merk opstaat ( shirts met bv keigroot armani ) ja dan koop je het niet omdat je het meau vind maar meer om die indruk te maken naar de buitenwereld ( ik heb floes, niet skeeer jwzzz de foute instelling )

aah kijk is aan, dit is nou is een goed beargumenteerde mening!

In de pasvorm kan ik me helemaal vinden, maar voor mij is het het dan nog niet waard om extra geld uit te geven. Zoals jij al aangeeft iedereen zijn ding natuurlijk.

Overigens moet je hieruit niet concluderen dat ik elke dag in mijn trainingspakkie rondslof:p

hmm ziet er wel tof uit. Binnenkort is even binnenwandelen bij de WE ben nooit zo van het online bestellen.

Sommigen voelen zich zelfverzekerder als ze kleding dragen met een merkje. Alleen hebben ze het zelf vaak niet door en zeggen dan dat ze het mooier vinden of van betere kwaliteit is.

Nja ik voel wel heel erg het verschil met mijn polos van tommy tegen over polos van h&m oid

Iedereen heeft wel wat.

Had niet beter geformuleerd kunnen worden!
Overigens ben ik zelf wel van de merken alleen dan meer de nieuwe designers, wat je nu steeds vaker voorbij ziet komen op instagram, en ook omdat de pasvorm wat beter zit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

oke laatste

001_7ec8b59d-ff3d-4dfc-964d-839acd71adbd.jpg

Givenchy?

Terug
Naar boven