Stefanovic
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand nog een vette (betaalbare) jeans webshop?
Al mijn huidige jeans zitten te strak bij bovenbenen door het squatten...![]()
Givenchy weer em?
Ja kweeniej ik ga vd week ook maareens kijjken maar het blijft raar om 3xl te hebben en dan weg te lopen met een XL ofzo![]()
Voorderest freaky as phuck dat shirt m8
Iemand nog een vette (betaalbare) jeans webshop?
Al mijn huidige jeans zitten te strak bij bovenbenen door het squatten...![]()

als je daar niets tussen kan vinden weet ik het ook niet meerBestel al mijn kleding via internet. Meestal heb ik aan www.score.nl genoeg. Als je eenmaal een goede maat weet van een bepaald merk dan is het niet nodig om te passen. En anders stuur ik het gewoon terug. Heb echt een schijthekel aan winkelen (welke man niet?)
Bestel al mijn kleding via internet. Meestal heb ik aan www.score.nl genoeg. Als je eenmaal een goede maat weet van een bepaald merk dan is het niet nodig om te passen. En anders stuur ik het gewoon terug. Heb echt een schijthekel aan winkelen (welke man niet?)
alleen niet als ik met mn vriendin ga hele tijd die vrouwenwinkels. Maar als het voor mezelf is wel hoor! Terrasje pakken, hapje eten, nieuwe kleding en mijn zaterdag is goed besteed.
Ik vind dat wel tof juist winkelenalleen niet als ik met mn vriendin ga hele tijd die vrouwenwinkels. Maar als het voor mezelf is wel hoor! Terrasje pakken, hapje eten, nieuwe kleding en mijn zaterdag is goed besteed.
Oja en natuurlijk voordat we gaan trainen, zodat je opgepompt door de stad loopt![]()

ik ben net een wijf met winkelen (inb4 slechte "je bent ook een wijf" grappen), als ik een winkel zie wil ik die meestal helemaal leeg kopen. laatst wou ik alleen een pet halen, half uurtje later moest ik 450 euro afrekenen
kan mezelf dan totaal niet in bedwang houden![]()
Juist geen wijf!
Een vrouw loopt een winkel binnen, ziet iets leuks, past het en hangt het vervolgens terug onder het motto 'kijk nog ff verder, bij die andere winkel is het vast leuker'.
Vervolgens kan je de hele middag achter d'r chagrijnige reet aanlopen, want alle volgende winkels hebben prompt alleen maar 'lelijke rommel' of 'het ziet er leuk uit maar zit toch niet zo lekker'.
Om na 3 uur weer bij de eerste winkel uit te komen, waar ze het item koopt.
En dan volgende 2 uur vuile blikken krijgen 'omdat je haar helemaal geen tijd gunde en opgejaagd heb'.
Mannen, doe het gewoon niet, laat haar in godsnaam alleen gaan.