AndroidHealthClinic

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Mooi jacky!

na 1 jaar ben je er in uitgegroeid :D

(hoop ik voor je)

Iemand nog een vette (betaalbare) jeans webshop?

Al mijn huidige jeans zitten te strak bij bovenbenen door het squatten...:o

dat ga je toch niet op internet bestellen man, echt 90% van de keren zeker met die dikke poten zit je fout qua maat...

ot(maar denk niet dat het veel gewaardeerd wordt):

Twill-silk-printed-422.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Givenchy weer em?

Ja kweeniej ik ga vd week ook maareens kijjken maar het blijft raar om 3xl te hebben en dan weg te lopen met een XL ofzo :P

Voorderest freaky as phuck dat shirt m8

Geen Givenchy (wat tevens een overrated merk is btw) Dit is Juun.J. Een uniek merk. Niet zo overrated en faked as f**k.

Nudiejeans.com alle maten die jij je maar kan bedenken zijn er te vinden :)

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Tot 38/36 :roflol: als je daar niets tussen kan vinden weet ik het ook niet meer

Bestel al mijn kleding via internet. Meestal heb ik aan www.score.nl genoeg. Als je eenmaal een goede maat weet van een bepaald merk dan is het niet nodig om te passen. En anders stuur ik het gewoon terug. Heb echt een schijthekel aan winkelen (welke man niet?)

Erg blij met mijn nieuwe slip!
Zit erg lekker vooral vooral tijdens het squatten
Wel duur helaas.

Dus van zo'n gatflosser ga je plots enorm stoer kijken?

Z'n linker pec is goed misvormd

Bestel al mijn kleding via internet. Meestal heb ik aan www.score.nl genoeg. Als je eenmaal een goede maat weet van een bepaald merk dan is het niet nodig om te passen. En anders stuur ik het gewoon terug. Heb echt een schijthekel aan winkelen (welke man niet?)

Ik vind dat wel tof juist winkelen :) alleen niet als ik met mn vriendin ga hele tijd die vrouwenwinkels. Maar als het voor mezelf is wel hoor! Terrasje pakken, hapje eten, nieuwe kleding en mijn zaterdag is goed besteed.

Oja en natuurlijk voordat we gaan trainen, zodat je opgepompt door de stad loopt :yarly:

Ik vind dat wel tof juist winkelen :) alleen niet als ik met mn vriendin ga hele tijd die vrouwenwinkels. Maar als het voor mezelf is wel hoor! Terrasje pakken, hapje eten, nieuwe kleding en mijn zaterdag is goed besteed.

Oja en natuurlijk voordat we gaan trainen, zodat je opgepompt door de stad loopt :yarly:

Daarna ook meteen foto's maken he?!
Je biceps zijn dan lekker dik van alle zware kleding :p
Nieuwe foto, heisenberg te hoog gegrepen? :p

ik ben net een wijf met winkelen (inb4 slechte "je bent ook een wijf" grappen), als ik een winkel zie wil ik die meestal helemaal leeg kopen. laatst wou ik alleen een pet halen, half uurtje later moest ik 450 euro afrekenen:mad:

kan mezelf dan totaal niet in bedwang houden:(

ik ben net een wijf met winkelen (inb4 slechte "je bent ook een wijf" grappen), als ik een winkel zie wil ik die meestal helemaal leeg kopen. laatst wou ik alleen een pet halen, half uurtje later moest ik 450 euro afrekenen:mad:

kan mezelf dan totaal niet in bedwang houden:(

Juist geen wijf!
Een vrouw loopt een winkel binnen, ziet iets leuks, past het en hangt het vervolgens terug onder het motto 'kijk nog ff verder, bij die andere winkel is het vast leuker'.
Vervolgens kan je de hele middag achter d'r chagrijnige reet aanlopen, want alle volgende winkels hebben prompt alleen maar 'lelijke rommel' of 'het ziet er leuk uit maar zit toch niet zo lekker'.
Om na 3 uur weer bij de eerste winkel uit te komen, waar ze het item koopt.
En dan volgende 2 uur vuile blikken krijgen 'omdat je haar helemaal geen tijd gunde en opgejaagd heb'.
Mannen, doe het gewoon niet, laat haar in godsnaam alleen gaan.

Juist geen wijf!
Een vrouw loopt een winkel binnen, ziet iets leuks, past het en hangt het vervolgens terug onder het motto 'kijk nog ff verder, bij die andere winkel is het vast leuker'.
Vervolgens kan je de hele middag achter d'r chagrijnige reet aanlopen, want alle volgende winkels hebben prompt alleen maar 'lelijke rommel' of 'het ziet er leuk uit maar zit toch niet zo lekker'.
Om na 3 uur weer bij de eerste winkel uit te komen, waar ze het item koopt.
En dan volgende 2 uur vuile blikken krijgen 'omdat je haar helemaal geen tijd gunde en opgejaagd heb'.
Mannen, doe het gewoon niet, laat haar in godsnaam alleen gaan.

Hahahaha Karma bro :D

IMG-20140924-WA0005_zpssbchzumg.jpg

Even wat anders: Ik heb met veel overhemden dat de pasvorm prima is, maar zodra ik 'm instop in m'n broek ziet het er niet uit. Vooral met kleding van Cavallaro. Teveel stof op de rug met name. Onder een blazer/colbert geen probleem maar zodra je die uit doet is het geen gezicht.

Kan je die zooi in laten nemen bij een kleermaker of verpesten ze dan de hele pasvorm van je overhemd?

Terug
Naar boven