- Waardering
- 52
Bedankt man! Gaat inderdaad lekker, neem er ook de tijd voor.
Da's 't lekkere van thuis trainen.![]()
keep up the good work
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt man! Gaat inderdaad lekker, neem er ook de tijd voor.
Da's 't lekkere van thuis trainen.![]()

Bedankt!Hey Luuc,
Gaat goed met de training. Thumb up.
Voor grip training kan je misschien wat IRONMIND spulletjes aanschaffen. IK zit er aan de te denken om er een paar aan de schaffen zou alleen niet weten waar hier in Nederland misschien via internet bestellen.
Ik vind het nog steeds tof dat je gewoon lekker thuis traint. Spreek je nog wel een keer.
Fijne kerstdagen
Thijs

heb 'm lekker groot gemaakt dat je op de details kan inzoomen.
Het profiel is 70x70 en 3mm dik
![]()

heb je gelijk aan maar als je zoals ik vanmiddag ff zin in trainen had gewoon doen'T is véél te gezellig om te gaan trainen; doe ik morgen wel, dan donderdag en zaterdag ook.
Nu GENIETEN!![]()
![]()
ook al vreet je de hele dag ongezond en zo

Absoluut!
Oja; heb 'via-via' een adresje waar ik wat kokers en stukken U-profiel vandaan kan halen voor 't rek.
Het wordt niet zo'n monsterding als dat van Bart, maar sterk genoeg voor de komende jaren.
Morgen of iig deze week 't spul uit z'n oude frame zagen (komt van soort trailer) en dan zien we wel of we er gelijk mee bezig gaan of even wachten.

Als er niet teveel verplichtingen bij komen; zeker!Even een vraagje; als die purepowerbond er zou komen, zou je dan bij die bond gaan of niet?![]()

Stoer toch?@luuc: je hebt echt wel een goeie keuze van avatar gemaakt![]()