MuscleMeat

Het grote "Luuc wil meer!" log.

• Topic Starter Topic Starter

Tnx! :)

Ben bezig wat dingetjes te maken om m'n gripkracht te verbeteren, aangezien die het bij hoge reprange bij deadliften vaak begeeft.
'K knutsel van een verticale stang (20mm en 50mm in diameter) een soort vertical bar om te liften. ([Link niet meer beschikbaar]
Niet met officiële maten, maar zal wel helpen denk ik. :wl:

Als ik een stel lagers te pakken krijg, maak ik iets om de 'rolling thunder' na te kunnen bootsen: Forza Forum - Login

Heb zin in de zomer; zet ik alles buiten zodat ik kan echt schreeuwen en gooien met de gewichten, in m'n kamer is 't trainen maar weinig hardcore... :o :(

Zijn je deadlifts altijd pronated of doe je meestal mixed grip?

(Mijn grip is om te schrijnen...)

Meestal mixed; afgelopen training was 5*95 pronated; vanaf 105 mixed.
Scheelt erg veel.

Maar ga jij (binnenkort) nog echte grip oefeningen doen?

Ja, zal mss wat static holds ofzo doen. Of wat wrist roller, m'n polsen zijn imo ook zwak. Op off-days dan.

Hey Luuc,

Gaat goed met de training. Thumb up.

Voor grip training kan je misschien wat IRONMIND spulletjes aanschaffen. IK zit er aan de te denken om er een paar aan de schaffen zou alleen niet weten waar hier in Nederland misschien via internet bestellen.

Ik vind het nog steeds tof dat je gewoon lekker thuis traint. Spreek je nog wel een keer.

Fijne kerstdagen

Thijs

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heb 'm lekker groot gemaakt dat je op de details kan inzoomen.

Het profiel is 70x70 en 3mm dik

;)

Hey Luuc,

Gaat goed met de training. Thumb up.

Voor grip training kan je misschien wat IRONMIND spulletjes aanschaffen. IK zit er aan de te denken om er een paar aan de schaffen zou alleen niet weten waar hier in Nederland misschien via internet bestellen.

Ik vind het nog steeds tof dat je gewoon lekker thuis traint. Spreek je nog wel een keer.

Fijne kerstdagen

Thijs
Bedankt!
Ja, inderdaad, Ironmind heeft ook allerlei spul, maar voor enkel zo'n vertical bar (professionele welliswaar) ben je zo'n 80-90 euro kwijt, een beetje oud ijzer bij elkaar lassen is bijna zo goed, vind ik.:p
Jij ook fijne dagen, spreek je later.:)

heb 'm lekker groot gemaakt dat je op de details kan inzoomen.

Het profiel is 70x70 en 3mm dik

;)

Dat ding van jou kan dan aardig wat hebben zeg! :eek:

Hartelijk bedankt! :bow:

Ben het zeker met je eens dat het duur is. Dingen als die grippers zijn toch wel erg handig denk ik hoor. Ik ga eens kijken of ik er wat kan halen.

Ik zag Samuelson een leuke grip trainer maken van zijn barbell. Die kerel is wel bruut sterk.

Succes ermee

Thijs

'T is véél te gezellig om te gaan trainen; doe ik morgen wel, dan donderdag en zaterdag ook.

Nu GENIETEN! :meal: :)

klopt, het is maar één keer kerstmis, geniet ervan.

'T is véél te gezellig om te gaan trainen; doe ik morgen wel, dan donderdag en zaterdag ook.

Nu GENIETEN! :meal: :)
heb je gelijk aan maar als je zoals ik vanmiddag ff zin in trainen had gewoon doen ;) ook al vreet je de hele dag ongezond en zo

Deadlift

1*20 (45)
1*10 (75)
1*5 (95)
1*5 (100)
1*5 (105) (Sumo-style)
1*5 (110) " " pr

MP

1*12 (30)
1*8 (36)
5*5 (40)

Box Squat (onder parallel)

1*10 (50)
1*5 (55)
1*5 (60)
1*5 (65)
1*5 (70)
1*5 (75) Pfff! wel een pr
1*2 (75) En toen een gezellige over-the-back-roll-bar...:(

Door de 'gezellige' Kerst behoorlijk uit m'n ritme; afgelopen 2 dagen maar enkele maaltijden binnen gekregen.
Niet omdat er zo weinig was; nee, omdat er een wandelingetje gemaakt moest worden, er moesten mosselen worden geraapt, spelletjes worden gedaan, etc...
Allemaal heel gezellig, maar een aanslag op m'n trainingsenergie.

Donderdag de volgende training, hopelijk bak ik er dan wat meer van. :rolleyes:

uit je ritme en toch 2 pr's, helemaal niet slecht :thumbs:

Absoluut! :D

Oja; heb 'via-via' een adresje waar ik wat kokers en stukken U-profiel vandaan kan halen voor 't rek.
Het wordt niet zo'n monsterding als dat van Bart, maar sterk genoeg voor de komende jaren.
Morgen of iig deze week 't spul uit z'n oude frame zagen (komt van soort trailer) en dan zien we wel of we er gelijk mee bezig gaan of even wachten.

Even een vraagje; als die purepowerbond er zou komen, zou je dan bij die bond gaan of niet? :D

Absoluut! :D

Oja; heb 'via-via' een adresje waar ik wat kokers en stukken U-profiel vandaan kan halen voor 't rek.
Het wordt niet zo'n monsterding als dat van Bart, maar sterk genoeg voor de komende jaren.
Morgen of iig deze week 't spul uit z'n oude frame zagen (komt van soort trailer) en dan zien we wel of we er gelijk mee bezig gaan of even wachten.

@luuc: je hebt echt wel een goeie keuze van avatar gemaakt:p

Ik vind hem zeker de moeite luuc!!! Maar toch kan ie niet op tegen de mijne ;)

Netjes weer een pr op je deadlift :thumb:
Vrijdag ga ik ook weer eens een pr op deadlift proberen

Terug
Naar boven