XXL Nutrition

Het grote "Luuc wil meer!" log.

Hehe, je bent een toffe gozer:D

• Topic Starter Topic Starter
Nieuwe attributen voor home-gym

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stukje assenstaal; van de uiteinden een stuk moeten bijslijpen omdat de stang precies 30 mm is, en dit is net te groot voor sommige (grote) schijven.
Moet nog een beetje schoon worden gemaakt.
En nog 2*25 schijfjes gekocht voor 35 euro, maar ik was in een goede bui en wilde er 40 euro voor geven. Tja; het is Kerst.
:sl*t:

Kan je wel een klein paard aan ophangen. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stukje assenstaal; van de uiteinden een stuk moeten bijslijpen omdat de stang precies 30 mm is, en dit is net te groot voor sommige (grote) schijven.
Moet nog een beetje schoon worden gemaakt.
En nog 2*25 schijfjes gekocht voor 35 euro, maar ik was in een goede bui en wilde er 40 euro voor geven. Tja; het is Kerst.
:sl*t:

Kan je wel een klein paard aan ophangen. :)

ghehehe echt hardcore die stang :D

dope, leg jij altijd boeken onder je schijven?

ghehehe echt hardcore die stang :D
:D Geeft in ieder geval een goed gevoel bij 't deadliften, die andere stang is 2e hands gekocht, 1.60 lang en 8.5 kg; niet echt stevig, zou volgens sommigen niet meer op kunnen dan 100 kg...
Na een kleine upgrade: 2.02 lang, 12 kg, en zeker sterk genoeg!
dope, leg jij altijd boeken onder je schijven?
Moet wel; anders krijg je zo'n mooie afdruk in de vloerbedekking.
Flying Fox zei:
Wat moet hij anders met die boeken doen? Lezen
Precies; da's niet meer origineel! :D

In april worden (volgens plan) de hijpalen (18.5 meter) in de grond gezet en kan de loods, waar ik in ga trainen, gebouwt worden. :banana:
Vandaag slijpschijven gehaald bij de Fixet, deze week kokertjes en u-profielen zagen.

:D Geeft in ieder geval een goed gevoel bij 't deadliften, die andere stang is 2e hands gekocht, 1.60 lang en 8.5 kg; niet echt stevig, zou volgens sommigen niet meer op kunnen dan 100 kg...
Na een kleine upgrade: 2.02 lang, 12 kg, en zeker sterk genoeg!

Moet wel; anders krijg je zo'n mooie afdruk in de vloerbedekking.

Precies; da's niet meer origineel! :D

In april worden (volgens plan) de hijpalen (18.5 meter) in de grond gezet en kan de loods, waar ik in ga trainen, gebouwt worden. :banana:
Vandaag slijpschijven gehaald bij de Fixet, deze week kokertjes en u-profielen zagen.
OMG, jij laat gewoon een loods bouwen om in te trainen. Dat noem ik nog eens een homegym:D

Als je het doet, moet je het gelijk goed doen!

Nee, stukje ervan wordt voor mijn spul, hoef gelukkig geen huur te betalen of zo.;)

Als je het doet, moet je het gelijk goed doen!

Nee, stukje ervan wordt voor mijn spul, hoef gelukkig geen huur te betalen of zo.;)
Je hebt toch maar geluk, ik moet het doen met een plaatsje in de garage, omgrensd door de hobbyruimte van men broer (die hij alleen gebruikt om heel veel rommel te zetten), mijn brommer en de smart roadster van men broer:rolleyes:

Geloof me; als je eens wist hoe moeilijk mijn pa en ma mijn ge'train' vinden, ben je blij met de rommel van je broer.
Maar inderdaad; verder heb ik aardig wat geluk qua ruimte en 'gear'.:)

Gaat goed met je training, je hebt regelmatig PR's zag ik.
Misschien toch een toekomstige aanwinst voor de Highlandgames?

Lijkt me serieus vet!

Ik heb me er nog niet in verdiept, maar een training mee lopen of iets dergelijks lijkt me wel wat.
Ik weet niet of u nog mogelijkheden heeft, of wanneer er hier ergens Games worden gehouden.
Zal het natuurlijk zelf ook in de gaten houden.

Ik weet niet hoe makkelijk is om onderdelen na te bootsen, maar met een beetje creativiteit zou het toch wel moeten lukken, denk ik. :)

Haha, misschien wat te laat, maar je had eens een topic geopend over de draagkracht van een stang (1m60) (dit is het topic)
Heb vandaag in de winkel gezien dat een stang van 1m 55 (30 mm doorsnede), die ik ook thuis heb, belastbaar is tot 160 kg. (weet wel niet of alle 30 mm stangen hetzelfde zijn obviously)
Dacht 'laat ik het even zeggen' :)

Aah! Bedankt! :thumbs:

Nou, kan ik die andere stang nog even laten staan. :)

Ok maar moest je stang opeens toch breken word ik niet aansprakelijk gesteld :thumbs:

Ik heb een stang gehad van 1m75 van 30 mm, en daar kon ook 160kg op. Dus het zou wel kunnen dat dat een beetje algemene regel is bij 30 mm stangen.
Ik heb er nu één van 2 meter, ook tot 160kg belastbaar.

En anders, een stang die breekt, wat is er nou meer hardcore?

Klopt, maar aan de andere kant wil je niet dat al dat gewicht op glimmende tegels terechtkomt waardoor er wel eens een gaatje zou kunnen ontstaan.

Idd, dan kun je ook, mits je rubberen schijven hebt (een investering, wel duur) echt goed oly liften en ook gewoon halters laten vallen.

Terug
Naar boven