MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Yoke zal wel 50 wegen denk ik.....

Dat vroeg ik me ook af, mijn eigen yoke is van vrij degelijk staal en weegt idd een kilo of 50.
Dan vraag ik me af hoe je je yoke zó massief kunt maken dat hij 150kg weegt.
Soit, als ze zeggen dat hij 150kg weegt zal het wel zo zijn

respect verder, mooi filmpje

Waar ik vaak train bij simon sulaiman is die yoke ook al 120kg oid leeg...

De yoke weegt echt 150kg, ik heb er ook eens getrained. De 'niet zo grote' jongen in die polo weegt 100kg en deadlift 280 zonder riem.

Vervelend, ik heb 290kg over 10m gelopen met nog over bij Simon Sulaiman en ik squat en deadlift 50kg minder dan de baffer in het filmpje, dan zal die yoke bij Simon dus ook wel nep zijn:(...

Laatst bewerkt:
Best jammer dit.

Als filmpjes nu ook al niet geloofd worden, wat willen al die logs dan nog zeggen?

Die yoke is 150kg leeg.

Ga anders zelf eens kijken bij robbert wolters. :)

Je bent pas echt hardcore in een polo en liefst ook pantalon als je strongman traint!

Just relax max. Neem het als een complimentje. Er zijn een hoop sterke gasten die wel is moeite hebben met een yoke van 350.

Die yoke weegt echt geen 50 kg los lol.
Ik train er ook en sommige lui die er pas komen trainen hebben al moeite met de lege yoke dus dat ding is zoals gezegd 150 kg.
Ik ken de jongen uit het filmpje en geloof me die lui zijn echt gewoon sterk;)

De yoke is gevuld met helium en er hangen magneet strips aan het dak. Je moet 'm dus heel goed vasthouden, anders stijgtie zo op. Idem voor de farmers en log. De atlas stones zijn van piepschuim met een mooi grijs kunstof laagje eromheen en de apollen axle zit aan twee dunne ijzere koorden vast die naar het dak lopen, waar een mini hijskraan ze ophijst, zodat gym leden zich sterk voelen en blijven trainen. De viking press is eigenlijk een hydraulische pers, waarbij de handvaten het schakelmechanisme moet voorstellen. Haal je die handvaten omhoog dan gaat de pers dus aan en heb je zo 100kg omhoog.

lol, ik denk dat ze stiekem gewoon sterk zijn

De haat...

Vet filmpje en bruut sterke gasten! Respect.

Ik ga eigenlijk meer voor Alex zijn verhaal.

De yoke is gevuld met helium en er hangen magneet strips aan het dak. Je moet 'm dus heel goed vasthouden, anders stijgtie zo op. Idem voor de farmers en log. De atlas stones zijn van piepschuim met een mooi grijs kunstof laagje eromheen en de apollen axle zit aan twee dunne ijzere koorden vast die naar het dak lopen, waar een mini hijskraan ze ophijst, zodat gym leden zich sterk voelen en blijven trainen. De viking press is eigenlijk een hydraulische pers, waarbij de handvaten het schakelmechanisme moet voorstellen. Haal je die handvaten omhoog dan gaat de pers dus aan en heb je zo 100kg omhoog.

Je vergeet te vertellen dat de sled stiekem hele kleine wieltjes heeft en er wordt getrokken op zo'n schiphol transportband;)

Die yoke weegt echt geen 50 kg los lol.
Ik train er ook en sommige lui die er pas komen trainen hebben al moeite met de lege yoke dus dat ding is zoals gezegd 150 kg.
Ik ken de jongen uit het filmpje en geloof me die lui zijn echt gewoon sterk;)

ik hoop voor je dat je mij niet bedoelt met die lui die der pas komen trainen?
:)
Jij moet zaterdag mee anders wordt nix meer met jou!!:p

Hehehehe nee ik Had es een vriend van mij mee;)(leon die jongen die 140 deadlifte zonder ooit getraind te hebben en 8e werd van de 12 op de sterkste man van wijhe)

Ga je zaterdag?

Graag! 10 uur bij de kroeg had Nelis het over?

Terug
Naar boven