MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Nice om alles zo wetenschappelijk te weten. Het heeft hem iig geen windeieren gelegd!

immense gewichten, maar ik vind de squat wel te ondiep.

immense gewichten, maar ik vind de squat wel te ondiep.
Net zo diep als alle squats op die meet bij Gijs, toen waren sommige squats bestempeld als full... ??? Het is niet omdat hij 2x zoveel massa heeft hij ook 2x zo diep moet gaan. Z'n femur gaat gewoon onder parallel.

Net zo diep als alle squats op die meet bij Gijs, toen waren sommige squats bestempeld als full... ??? Het is niet omdat hij 2x zoveel massa heeft hij ook 2x zo diep moet gaan. Z'n femur gaat gewoon onder parallel.

Heb ook niet gezegd dat ie 2x zo diep moet gaan, maar dit is imo te ondiep. Maar goed.. :who:

??? Hoezo is dit te ondiep?

is toch duidelijk onder parallel imo...

Ja, hij gaat onder parallel en dat is toch het enige dat telt voor competitieve PL'ers?

oke, even gepauseerd op het diepste punt.. in principe diep genoeg idd. In het filmpje leek het wat shallow. My bad!

Onder par inderdaad, ben benieuwd wat voor totaal hij op die RAW Unity Meet gaat zetten.

Als je 475 kunt "rack pullen" van serieus onder kniehoogte, zou je toch ook eens een recordpoging op het wereldrecord deadlift kunne wagen niet? :)

Uiteraard spelen grip en de onderste fase van deadlift grote rol, maar hij zal toch zeker wel een 440 deadlift hebben op zen minst...

Hebben ze met die halve rom-deadlifts al niet wat hogere gewichten verzet op oa de Arnold?

Damn extreem zware blockpull zeg.

damn.. no hitch en nog vrij soepel :eek:

Ik voelde gewoon een tussenwervel verschuiven door het kijken naar het filmpje... :bow:

Pekanov deadlifte vrij makkelijk 410kg op expo waar pudz keihard op faalde, nuff said

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=V30Gqej2etQ

105Kg ..

ziekelijke kracht !

staat ie op een schietbaan oid?

Terug
Naar boven