AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

Het is een gewichtheffer..

nice! maar wel een hele dikke bounce onderin

true, is eigenlijk altijd al gezegd als er een squat filmpje van hem gepost word...

maar feit blijft dat meeste niet eens zouden bouncen met dat gewicht maar gewoon keihard onderin de lift zouden sterven

Debiel sterke lui zeg:)

Er zit iets in het water daar in die gym ofzo. Echt zotte gasten daar. 6x300 raw en full. Te zot voor woorden.

true, is eigenlijk altijd al gezegd als er een squat filmpje van hem gepost word...

maar feit blijft dat meeste niet eens zouden bouncen met dat gewicht maar gewoon keihard onderin de lift zouden sterven
Is dit niet typerend voor squats van gewichtheffers?
Meer overgang naar de clean?
omwille dat moesten ze onderin de clean wachten, ze niet kunnen profiteren van die opverende bounce van de baar?

Is dit niet typerend voor squats van gewichtheffers?
Meer overgang naar de clean?
omwille dat moesten ze onderin de clean wachten, ze niet kunnen profiteren van die opverende bounce van de baar?

ik zou het je niet durven zeggen....

trouwens ook wel is front squat gezien van de trainingsmaat... is echt een fanatieke groep ijzeren broeders :D

geweldig filmpje Minotaures!

dus omdat ik niet evenveel squat mag ik niets zeggen... monster theorie :rolleyes: dan zou 80% van het forum nooit posten...
kan jij het dan wel? boeit me werkelijk geen reet wat jij kan of niet.

gast, je squat waarschijnlijk 100kg meer dan ik, daar gaat het me niet om. Wat mij irriteert is dat er gewoon iets heel unieks te zien is, en er dan nog weer kritiek geleverd wordt. Youtube is vol van dit soort comments, ik denk dat de irritatie me even iets te veel werd, excuus...

ik wilde de lifter niet in discrediet brengen, zeker niet!

het valt me gewoon op dat vele oly lifter bouncen onderin bij een squat, en ik vraag me eigenlijk af waarom? ik zou het zelf niet durven zo bouncen, al weet ik niet of het echt kwaad kan.

ik wilde de lifter niet in discrediet brengen, zeker niet!

het valt me gewoon op dat vele oly lifter bouncen onderin bij een squat, en ik vraag me eigenlijk af waarom? ik zou het zelf niet durven zo bouncen, al weet ik niet of het echt kwaad kan.

Ik denk dat je knieen zo'n klap uit het niks niet zullen waarderen nee. :p

WSM 2009 op Malta, deel 1:

http://www.megavideo.com/v/90BRBPB73c2e5463860c292060e75b6583bf5667

Deel 2:

http://www.megavideo.com/v/WVPSR31W7f4892b07245b9d36843917339dd8587

Het uizendschema is als volgt (met dank aan "Scrained"):

Channel: Bravo - Country: UK
Episode 1 - Monday 4th Jan - 9pm (GMT)
Episode 2 - Monday 11th Jan - 9pm (GMT)
Episode 3 - Monday 18th Jan - 9pm (GMT)
Episode 4 - Monday 25th Jan - 9pm (GMT)
Episode 5 - Monday 1st Feb - 9pm (GMT)
Episode 6 - Monday 8th Feb - 9pm (GMT)

De dag na uitzending worden de delen geupload. Ik zal ze dan ook hier neerzetten.

Terug
Naar boven