- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is dit niet typerend voor squats van gewichtheffers?true, is eigenlijk altijd al gezegd als er een squat filmpje van hem gepost word...
maar feit blijft dat meeste niet eens zouden bouncen met dat gewicht maar gewoon keihard onderin de lift zouden sterven
Is dit niet typerend voor squats van gewichtheffers?
Meer overgang naar de clean?
omwille dat moesten ze onderin de clean wachten, ze niet kunnen profiteren van die opverende bounce van de baar?

Hoezo niks zeggen? Volgens mij mag je hier alles zeggen.alsjeblieft, nice maar....ik wordt hier zo moe van op internet, zeg dan gewoon niks....
en wat is jouw probleem nu weer?alsjeblieft, nice maar....ik wordt hier zo moe van op internet, zeg dan gewoon niks....
en wat is jouw probleem nu weer?
ik doe het hem niet na 240kg squatten nee... maar ik mag toch wel zeggen dat hij fameus bounced...
dus omdat ik niet evenveel squat mag ik niets zeggen... monster theorie
dan zou 80% van het forum nooit posten...
dus omdat ik niet evenveel squat mag ik niets zeggen... monster theoriedan zou 80% van het forum nooit posten...
kan jij het dan wel? boeit me werkelijk geen reet wat jij kan of niet.
maar feit blijft dat meeste niet eens zouden bouncen met dat gewicht maar gewoon keihard onderin de lift zouden sterven

Understatement, echt waanzinnig diep!

ik wilde de lifter niet in discrediet brengen, zeker niet!
het valt me gewoon op dat vele oly lifter bouncen onderin bij een squat, en ik vraag me eigenlijk af waarom? ik zou het zelf niet durven zo bouncen, al weet ik niet of het echt kwaad kan.