AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

Conventional ook nog, vind ik nog beter ogen dan sumo. Maar het is maar waarmee je het beste lift he. :)

Oh my, die deadlift van Savickas :o

Ik ook. Dit is duizendmaal bruter dan al die gasten die hem met heel veel pijn en moeite tot hun knieen krijgen en hem dan koste wat kost op welke manier dan ook omhoog slepen. Qua strength required is het ook een wereld van verschil.

Met suit, IPF schijven en een deadliftstang deadlift ie zeker meer dan mr. Bolton.

Het zou toch retebruut zijn zou ie denken dat doe ik er nog even bij, niet dan?

Ik ook. Dit is duizendmaal bruter dan al die gasten die hem met heel veel pijn en moeite tot hun knieen krijgen en hem dan koste wat kost op welke manier dan ook omhoog slepen. Qua strength required is het ook een wereld van verschil.

Haha en het mooie is dat hij zich niet eens echt opfokt..

kwa grip weet ik zo nog niet, dat is niet zijn sterkste kant.
alhoewel, als er iemand is die bolton kan verslaan is het hij of Konstantinovs wel

Benedikt Magnusson heeft ook een aardige Deadlift en Mark Felix ook. :)
Wat betreft grip is het volgens mij Felix die 1 van de beste grip ter wereld heeft.

Ja dus?

Hij lift dan nog altijd gewoon 430kg. Of wat wil je hiermee zeggen..?

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

Zijn gewoon standaard schijven. Denk schijven van 25kg en 20kg.

Ik zeg het gewoon maar hoor, djezus man. Ik vond het wel grappig dat blijkbaar iedereen er had overgekeken:) Niet moeilijk met zo'n brute gewichten:D

Ik zeg het gewoon maar hoor, djezus man. Ik vond het wel grappig dat blijkbaar iedereen er had overgekeken:) Niet moeilijk met zo'n brute gewichten:D

Is toch moeilijk om niet op te vallen, alleen is het voor iedereen het vermelden niet waard denk ik. :p

inderdaad, dat vind ik af en toe wel jammer. zoals hierboven ziet er veel bruter uit
poundstone dl 9x364kg,en pudz 1x420kg,limbo dansen,geen nette lift,wtf ze doen het wel he:)

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

wat maakt dat nu uit?hij lift het wel he

poundstone dl 9x364kg,en pudz 1x420kg,limbo dansen,geen nette lift,wtf ze doen het wel he:)

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

Daar gaat het het hem juist om. Het maakt niets uit, ik zeg het alleen maar en er schieten er hier direct een paar uit hun krammen:rolleyes:

Pudzianowski Deadlift echt geen 420.. Hij kon nog niet eens 410 Deadliften man..

ik weet dat je het niet zo bedoeld maar dit komt zo fout over ! ... alsof 410 normaal zou zijn :roflol:
Inderdaad haha. 400kg deadliften dat is voor mij net zoiets als voorstellen hoeveel sterren er in het heelal zijn. En hoe nietig je eigenlijk bent. ;)

Nu je het zegt Gijs. Hij komt idd wel makkelijk diep en zie ook niks zitten. Misschien staat ie wel zo wijd vanwege zn dikke pens.. :D

Dat heb je goed gezien,als hij door de knieen gaat wordt het moeilijk ademen voor hem omdat alles af geknepen wordt...

Terug
Naar boven