- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is op zich wel bruut, maar ik vind een smooth 400+ lift veel bruter om te zien dan dat gelimbodans dat je veel ziet![]()
niet zo dubbelzinnig jij!Big Z lift idd netter, maar kom op man. Alsof een deadlift van om en nabij de 400kg niet altijd bruut is. Maargoed, ieder zn smaak.
Ik ook. Dit is duizendmaal bruter dan al die gasten die hem met heel veel pijn en moeite tot hun knieen krijgen en hem dan koste wat kost op welke manier dan ook omhoog slepen. Qua strength required is het ook een wereld van verschil.
kwa grip weet ik zo nog niet, dat is niet zijn sterkste kant.
alhoewel, als er iemand is die bolton kan verslaan is het hij of Konstantinovs wel

Ja dus?
Hij lift dan nog altijd gewoon 430kg. Of wat wil je hiermee zeggen..?
---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------
Zijn gewoon standaard schijven. Denk schijven van 25kg en 20kg.
Niet moeilijk met zo'n brute gewichten
Ik zeg het gewoon maar hoor, djezus man. Ik vond het wel grappig dat blijkbaar iedereen er had overgekekenNiet moeilijk met zo'n brute gewichten
![]()

poundstone dl 9x364kg,en pudz 1x420kg,limbo dansen,geen nette lift,wtf ze doen het wel heinderdaad, dat vind ik af en toe wel jammer. zoals hierboven ziet er veel bruter uit

wat maakt dat nu uit?hij lift het wel heIk zeg het gewoon maar hoor, djezus man. Ik vond het wel grappig dat blijkbaar iedereen er had overgekekenNiet moeilijk met zo'n brute gewichten
![]()
poundstone dl 9x364kg,en pudz 1x420kg,limbo dansen,geen nette lift,wtf ze doen het wel he
---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------
wat maakt dat nu uit?hij lift het wel he

poundstone dl 9x364kg,en pudz 1x420kg,limbo dansen,geen nette lift,wtf ze doen het wel he
---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------
wat maakt dat nu uit?hij lift het wel he

Inderdaad haha. 400kg deadliften dat is voor mij net zoiets als voorstellen hoeveel sterren er in het heelal zijn. En hoe nietig je eigenlijk bent.ik weet dat je het niet zo bedoeld maar dit komt zo fout over ! ... alsof 410 normaal zou zijn![]()

Nu je het zegt Gijs. Hij komt idd wel makkelijk diep en zie ook niks zitten. Misschien staat ie wel zo wijd vanwege zn dikke pens..![]()
ja ik weet het niet,stond bij zn profiel op de site van wsm en op zn site.Pudzianowski Deadlift echt geen 420.. Hij kon nog niet eens 410 Deadliften man..
geen haat, gewoon een voorkeur