XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

great depth on that squat. Ignore the haters, any deeper is bad for the knees

:roflol:

Die DL en bench oke, maar die squat :hedbang:

Misschien moeten we naast het grote pics & Vids topic ook het kleine pics en vids topic openen voor filmpjes in deze categorie. Dan bespaart mij iig de moeite om de niet serieuze filmpjes te aanschouwen!

bench is nog redelijk verwonderlijk,imo,zelfs al zou de spotter 30kg mee tillen nog steeds,squat is buiten proporties!

Haal die rotzooi van het forum af joh.

Wat is het moeilijkste bij een deadlift het eerste stuk van de grond af en met banken helpt die spotter gewoon mee.

En die squat whaha helemaal aan lachertje

Misschien moeten we naast het grote pics & Vids topic ook het kleine pics en vids topic openen voor filmpjes in deze categorie. Dan bespaart mij iig de moeite om de niet serieuze filmpjes te aanschouwen!

ook hier leren mensen van poohbeer....btw doe jij nog mee met die weiland games?

Een stelletje clowen zijn het zei maken de sport belachelijk met die domme filmpjes. Dit soort filmpjes met meteen verwijderd worden. Of ze moeten erboven zetten zo moet het dus NIET haha

bij dat soort gasten mag je wat mij betreft wel wat meer doen dan alleen filmpje verwijderen...zoals een paar ledematen ofzo.

NiEt HaTuH!!

Ik vind alleen die hangcleans goed van hem. :P

precies, nice hangcleans

deze kende ik nog wel ja. het vorige filmpje die je postte was volgens mij het enige filmpje dat ik niet gezien had, van coan :D

Ed loopt gewoon nog even 4 stappen met 422 op zn rug:eek:

Terug
Naar boven