MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Symphatieke gozer maar net als alle oostblokkers een beetje appart :). Ongekende kracht ook nog is

Ongekend mooie deadlifts. Had ie all out willen gaan zou het me niet verbazen plakt ie er nog minstens 3 reps aan.

Bwa denk dat je jezelf daarop wel eens kan verkijken g-men. Niet vergeten dat hij een explosieve gewichtheffer is. Die kunnen soms 2 speedreps squatten en dan de 3de rep plots falen.

Hij ziet er idd pak zwaarder uit weer op deze filmpjes. Blijft zowat mijn idool in het internationale strongmancircuit.

Bwa denk dat je jezelf daarop wel eens kan verkijken g-men. Niet vergeten dat hij een explosieve gewichtheffer is. Die kunnen soms 2 speedreps squatten en dan de 3de rep plots falen.

Hij ziet er idd pak zwaarder uit weer op deze filmpjes. Blijft zowat mijn idool in het internationale strongmancircuit.

Misha heeft ook nog eens 3x390 zonder straps gedeadlift dus hij had naar mijn weten wel meer reps kunnen behalen, maar dat wordt conditie werk! :D:D

Wel weer een paar kilootjes gegained ook zo te zien.

Wat een beul weer die Misha, en het is ook altijd lachen met die gek :D

Misha heeft ook nog eens 3x390 zonder straps gedeadlift dus hij had naar mijn weten wel meer reps kunnen behalen, maar dat wordt conditie werk! :D:D

Kan goed zijn hoor. Wil maar zeggen dat het soms verraderlijker kan zijn om zo'n voorspellingen te maken bij gewichtheffers.

Lol @ squats :P

Dat is nu humor. Een parodie filmpje op het powerliften op de hak te nemen.
Partial ROMS for teh win :P
maar waar is de deadlift? :(

half the rom, half the man

Half rom bench :)
Half rom squat :)

En dan ook nog de ''trots'' hebben het op internet te zetten :o

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

En toch hebben ze vorig jaar van ons gewonnen Frank.

Dat was vorig jaar ;)

Whaha noemen ze dat sqauten ik kan op die manier ook wel 350 squaten whahaha

Dat is toch geen serieus filmpje hoop ik, anders hebben die lui een enorme plaat voor hun harses.

wist niet dat er PL wedstrijden waren waar je quartersquats mag maken en 15cm voor de borst met benchen mag stoppen..

:roflol:

wist niet dat er PL wedstrijden waren waar je quartersquats mag maken en 15cm voor de borst met benchen mag stoppen..

:roflol:

Een stelletje clowen zijn het zei maken de sport belachelijk met die domme filmpjes. Dit soort filmpjes met meteen verwijderd worden. Of ze moeten erboven zetten zo moet het dus NIET haha

Terug
Naar boven