Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

Echt sterk die gozers :O

Hahahahaha, Light weight! Light weight!

Mwahja die david trok op 19jarige leeftijd 240kg (eind 2008) en nog soepeltjes ook...

Ja zo'n 2blz geleden was hij weer on the move :p

blijft natuurlijk beestig om te zien :)

oke te lui geweest om terug te kijken

Plaatje van een paar weken terug, gepikt van het sugden-barbell forum.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bron: Ironmind

Zydrunas Savickas, the only man to have won all the major strongman titles in recent years, is showing early signs that 2010 might be more of the same for the man who seems to be able to break strongman records at will. IronMind | Photo courtesy of the Lithuanian Strongman Federation.

IronMind was able to confirm the lift directly with Zydrunas Savickas: “212.5 I lift in Baltic Winter Giant contest. Raimonds Bergmanis was referee in this event,” referring to the highly-regarded former weightlifter and strongman competitor who has remained active in strongman. Zyrdrunas Savickas won the contest (59 points), Vidas Blekaitis was second (52 points), Saulius Brusokas was third (46 points) and Agris Kazelniks was fourth (45 points).

While nominally exceeding the world record on this lift, Zydrunas Savickas’s 212.5-kg effort did not officially break the world record - something that Zydrunas Savickas is the first to point out - as a number of the conditions required for a world record attempt were not met on this occasion. This was also confirmed by Marcel Mostert, cofounder of Strongman Champions League. So consider this big lift to be another indication of how strong Zydrunas Savickas is, as well as being a strong hint of what to expect in the near future.

Because the equipment used is so important to the amount of weight handled on Axle lifts and because there has been so much confusion and misinformation about the Apollon’s Axle, IronMind asked Zydrunas Savickas about this specifically, as it appeared to us that the IFSA setup had been employed on this attempt. Zyrdrunas Savicas confirmed that this was true: “. . . what we use was IFSA Apollon Axle.”

Even before hearing of this latest demonstration of his strength and current condition, every indication was that Zydrunas Savickas would be coming to Columbus more than ready to add another big title to his collection.

Never one to beat his own chest or to waste words, Zydrunas simply told IronMind, “Training [is] going very good.”

Indeed.

Haha wat zal die ecto aan de zijkant??

Dit zijn echt wel goeie gozers niels, heb ze al paar keer gemeet op een wedstrijd en zijn zeker niet de minste en zijn zeer sportief:thumbs:

Max, ik geloof best dat ze leuk en sportief zijn. Maar de filmpjes zijn de naam strongman niet echt waard. Dat is tenminste mijn mening! Helaas zijn het weer Limburgers die op deze manier in het nieuws komen. Dat maakt het voor ons steeds moeilijker om de sport te promoten. Ik ondervind bijvoorbeeld problemen om sponsoren te werven voor onze wedstrijden doordat een bepaalde persoon in onze contreillen loopt te roepen dat hij wereldkampioen is en bij het door hem georganiseerde NK in Brunssum volledig door de mand valt. Mensen vinden het niet echt geloofwaardig. En als ik dan vertel dat ik 2e op de NK was, dan zegt dat de mensen ook niets!!!

Ik moedig mensen in de krachtsport (met name in Limburg) alleen maar aan, begrijp me niet verkeerd. Daarom is het ook jammer dat de heren "colombo"en "pudzianowski" niet mee doen aan de Sterkste Limburger op 11-4

ik begrijp je volkomen lex ;) en ik kan je hierin geen ongelijk in geven.. ik zelf vind het ook geen strongman waardig filmpje hoor ik geef alleen aan dat dit toch wel sterke en sportieve jongens zijn !

Max, ik geloof best dat ze leuk en sportief zijn. Maar de filmpjes zijn de naam strongman niet echt waard. Dat is tenminste mijn mening! Helaas zijn het weer Limburgers die op deze manier in het nieuws komen. Dat maakt het voor ons steeds moeilijker om de sport te promoten. Ik ondervind bijvoorbeeld problemen om sponsoren te werven voor onze wedstrijden doordat een bepaalde persoon in onze contreillen loopt te roepen dat hij wereldkampioen is en bij het door hem georganiseerde NK in Brunssum volledig door de mand valt. Mensen vinden het niet echt geloofwaardig. En als ik dan vertel dat ik 2e op de NK was, dan zegt dat de mensen ook niets!!!

Ik moedig mensen in de krachtsport (met name in Limburg) alleen maar aan, begrijp me niet verkeerd. Daarom is het ook jammer dat de heren "colombo"en "pudzianowski" niet mee doen aan de Sterkste Limburger op 11-4

Juist Alex dat zijn de filmpjes zeker niet waard STRONG MAN

Dit zijn echt wel goeie gozers niels, heb ze al paar keer gemeet op een wedstrijd en zijn zeker niet de minste en zijn zeer sportief:thumbs:

Dat zeg ik ook verder niet, ik vind de filmpjes gewoon beschamend ! En eigelijk ook wel een beetje lachwekkend :D Mooi voorbeeld van de gemiddelde strongman in NL :o

Terug
Naar boven