chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op arnold strongman woog hij al 158kgZiekelijk man... ziet er ook een stuk zwaarder uit als voorheen !

Die leggen de bar op de juiste positie als hij hem heeft neergegooit.
Dit zijn echt wel goeie gozers niels, heb ze al paar keer gemeet op een wedstrijd en zijn zeker niet de minste en zijn zeer sportief![]()
Max, ik geloof best dat ze leuk en sportief zijn. Maar de filmpjes zijn de naam strongman niet echt waard. Dat is tenminste mijn mening! Helaas zijn het weer Limburgers die op deze manier in het nieuws komen. Dat maakt het voor ons steeds moeilijker om de sport te promoten. Ik ondervind bijvoorbeeld problemen om sponsoren te werven voor onze wedstrijden doordat een bepaalde persoon in onze contreillen loopt te roepen dat hij wereldkampioen is en bij het door hem georganiseerde NK in Brunssum volledig door de mand valt. Mensen vinden het niet echt geloofwaardig. En als ik dan vertel dat ik 2e op de NK was, dan zegt dat de mensen ook niets!!!
Ik moedig mensen in de krachtsport (met name in Limburg) alleen maar aan, begrijp me niet verkeerd. Daarom is het ook jammer dat de heren "colombo"en "pudzianowski" niet mee doen aan de Sterkste Limburger op 11-4
Dit zijn echt wel goeie gozers niels, heb ze al paar keer gemeet op een wedstrijd en zijn zeker niet de minste en zijn zeer sportief![]()
Mooi voorbeeld van de gemiddelde strongman in NL