Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

wat zijn dat voor fake plates bij die zercher clean squat+press?

Dat noemen ze bumperplates ;)

Any time! :headbang:

Die acrobatiek spreekt me niet zo aan eigenlijk, maar die ouwe laat wat dingen zien waar de meesten van ons echt niet aan kunnen tippen. :thumb:

Die snatcht daar toch ongeveer evenveel als de wereldtoppers, niet?
Onlangs op Eurosport mannen gezien met 200kg snatch, weet niet of het EK of WK was.
Wat een beest

Die snatcht daar toch ongeveer evenveel als de wereldtoppers, niet?
Onlangs op Eurosport mannen gezien met 200kg snatch, weet niet of het EK of WK was.
Wat een beest

Voor z'n BW Snatcht hij subtop. Echte top ligt rond de 205-210 met mannen zoals Matthias Steiner, Evgeni Chigisev en Viktors Scerbatihs.

Laatst bewerkt:
lol @ 200kg snatch zijnde subtop hahaha

Top 5 op de olympics, dan hoor je bij de top hoor;)

Top 5 op de olympics, dan hoor je bij de top hoor;)

Ja ik bedoelde een plak op de olympics dan (dus de top 3), uiteraard is het wereldklasse als je daar staat.
Denk alleen niet dat Pat echt zou uitblinken naar mijn mening. (zeker niet als je z'n total vergelijkt met de top 10 van de olympics)

Wel bij de top-5 denk ik..? :D

Shait, te laat...

Laatst bewerkt:
:o 200 kg snatch en dan nog een 320 kg squats sterke jonge

en 19 jaar oud

Pat Mendes doet inderdaad al superveel en zeker voor zijn leeftijd (19 jaar).
Ook traint hij nog niet zo lang specifiek op gewichtheffen, hij speelde vroeger American Football als ik mij niet vergis en zet nu sinds 2 à 3 jaar alles op het gewichtheffen als ik mij niet vergis.

Er is soms wel wat commotie omdat hij nog geen wedstrijden heeft meegedaan en daarom vinden velen dat verdacht.
Zijn coach vind echter dat het beter is dat hij geen wedstrijden meedoet en hard traint voor de Olympische Spelen in 2012.

Een jaar geleden deed hij een wedstrijd mee en was zijn resultaat een 160 kg snatch en 195 kg clean & jerk.

Hij behoort echt wel tot de wereldtop moest hij meedoen aan wedstrijden en daar evengoed presteren als op training.

Pat Mendes doet inderdaad al superveel en zeker voor zijn leeftijd (19 jaar).
Ook traint hij nog niet zo lang specifiek op gewichtheffen, hij speelde vroeger American Football als ik mij niet vergis en zet nu sinds 2 à 3 jaar alles op het gewichtheffen als ik mij niet vergis.

Er is soms wel wat commotie omdat hij nog geen wedstrijden heeft meegedaan en daarom vinden velen dat verdacht.
Zijn coach vind echter dat het beter is dat hij geen wedstrijden meedoet en hard traint voor de Olympische Spelen in 2012.

Een jaar geleden deed hij een wedstrijd mee en was zijn resultaat een 160 kg snatch en 195 kg clean & jerk.

Hij behoort echt wel tot de wereldtop moest hij meedoen aan wedstrijden en daar evengoed presteren als op training.

Op het moment totalt hij met 420 ofzo geloof ik. Z'n max Clean & Jerk is voor de meeste een opener. Amerikanen waren dan ook nooit goed in olympisch liften en ik geloof niet dat Pat Mendes hier binnen de kortste keren verandering in zal brengen. Misschien dat hij in 2016 een plak zal pakken.

Hij is junior, ik weet niet of dat uitmaakt op de Oly's?

Op het moment totalt hij met 420 ofzo geloof ik. Z'n max Clean & Jerk is voor de meeste een opener. Amerikanen waren dan ook nooit goed in olympisch liften en ik geloof niet dat Pat Mendes hier binnen de kortste keren verandering in zal brengen. Misschien dat hij in 2016 een plak zal pakken.

Hij heeft per beweging 35-40 kg meer gedaan op een jaar tijd en is nog maar 19 jaar.
Als hij nog een 30-tal kg totaal bijkomt had hij op de vorige spelen een medaille in het totaal en hij heeft nog 2 jaar.

Eerst nog maar eens zien hoeveel hij doet op een wedstrijd, want dat is niet hetzelfde als op training.

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Hij is junior, ik weet niet of dat uitmaakt op de Oly's?

Nee, daar is er geen onderscheidt tussen junioren, senioren, ...

Terug
Naar boven