iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die snatcht daar toch ongeveer evenveel als de wereldtoppers, niet?
Onlangs op Eurosport mannen gezien met 200kg snatch, weet niet of het EK of WK was.
Wat een beest
Pat Mendes doet inderdaad al superveel en zeker voor zijn leeftijd (19 jaar).
Ook traint hij nog niet zo lang specifiek op gewichtheffen, hij speelde vroeger American Football als ik mij niet vergis en zet nu sinds 2 à 3 jaar alles op het gewichtheffen als ik mij niet vergis.
Er is soms wel wat commotie omdat hij nog geen wedstrijden heeft meegedaan en daarom vinden velen dat verdacht.
Zijn coach vind echter dat het beter is dat hij geen wedstrijden meedoet en hard traint voor de Olympische Spelen in 2012.
Een jaar geleden deed hij een wedstrijd mee en was zijn resultaat een 160 kg snatch en 195 kg clean & jerk.
Hij behoort echt wel tot de wereldtop moest hij meedoen aan wedstrijden en daar evengoed presteren als op training.
Op het moment totalt hij met 420 ofzo geloof ik. Z'n max Clean & Jerk is voor de meeste een opener. Amerikanen waren dan ook nooit goed in olympisch liften en ik geloof niet dat Pat Mendes hier binnen de kortste keren verandering in zal brengen. Misschien dat hij in 2016 een plak zal pakken.
Hij is junior, ik weet niet of dat uitmaakt op de Oly's?