- Waardering
- 77
"Substance abuse" of hoe noem je dat in The States..?![]()
cell tech
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Substance abuse" of hoe noem je dat in The States..?![]()
Als ik zo eens wat trainings logs van oly lifters lees dan valt me over het algemeen op dat zei veel meer werk verzetten en frequenter trainen dan menigeen hier doet. Wel vaak geperiodiseerd. Dus altijd all out kom ik niet vaak tegen.
)aangezien techniek ook heel belangrijk is kunnen zij dit ook meer oefenen...
Powerlifting is relatief minder techniek en voor sterkste man ben ik gewoon nog veel te zwak om techniek te oefenen (of mijn materiaal is te zwaar)
Powerlifting minder techniek?
Ik dacht dit eerst ook maar haha vergis je niet daarin, Powerlifting is ****ing technisch.
Powerlifting minder techniek?
Ik dacht dit eerst ook maar haha vergis je niet daarin, Powerlifting is ****ing technisch.
Vreemd genoeg ben ik het met jullie allemaal eens.Olympisch is uber-technisch
Powerliften is ook heel technisch
Strongman heeft het van beiden, maar qua regelement zijn ze veel minder streng waardoor je zelfs op brute kracht met k*t techniek nog kunt winnen.

) en krijg te horen dat mijn techniek ruk is van de mensen in me gym. 

wat is het nut van deadlift opdelen in een stuk van grond tot 5cm en van 5cm tot lockout?
****ing zieke paused Deads!
Lol ik Squat precies hetzelfde als hem (qua techniek dan) en krijg te horen dat mijn techniek ruk is van de mensen in me gym.
---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------
Yep, hij houdt rekening met de snelheid van de bar en de kracht die daarbij vrij komt, heeft daardoor ook een paar interessante conclusies, (bijvoorbeeld dat snelle reps met minder gewicht effectiever is dan zwaar gewicht met langzame beweging) ik weet helaas niet de link meer.![]()

Welkom in de wondere wereld van Mino.

Ja hij kan een voorbeeld nemen aan je.
Dezelfde gedachtengang als Prilepin, Louis Simmons, Waterbury enweetikveelwienogallemaal volgens mij.Yep, hij houdt rekening met de snelheid van de bar en de kracht die daarbij vrij komt, heeft daardoor ook een paar interessante conclusies, (bijvoorbeeld dat snelle reps met minder gewicht effectiever is dan zwaar gewicht met langzame beweging) ik weet helaas niet de link meer.![]()