AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

Hij is junior, ik weet niet of dat uitmaakt op de Oly's?

Neen.

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Hij heeft per beweging 35-40 kg meer gedaan op een jaar tijd en is nog maar 19 jaar.
Als hij nog een 30-tal kg totaal bijkomt had hij op de vorige spelen een medaille in het totaal en hij heeft nog 2 jaar.

Eerst nog maar eens zien hoeveel hij doet op een wedstrijd, want dat is niet hetzelfde als op training.

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Nee, daar is er geen onderscheidt tussen junioren, senioren, ...

Volgens mij gaat hij of uitbommen of hij gaat slecht presteren. Ik denk dat het sowieso verstandiger is als hij nog meedoet aan de WC in 2010 en/of 2011 om te kijken wat hij kan doen onder druk.

Volgens mij gaat hij of uitbommen of hij gaat slecht presteren. Ik denk dat het sowieso verstandiger is als hij nog meedoet aan de WC in 2010 en/of 2011 om te kijken wat hij kan doen onder druk.

idd, ik denk niet dat hij nog mee kan doen aan het WK in 2010, want eerst moet hij in de Vereningde Staten aan een wedstrijd meedoen om zich te plaatsen voor het WK en ik denk dat die wedstrijden al voorbij zijn voor het WK van 2010.

Maar hij zal toch eerst een paar wedstrijden moeten meedoen voor hij naar de Olympische Spelen kan.

idd, ik denk niet dat hij nog mee kan doen aan het WK in 2010, want eerst moet hij in de Vereningde Staten aan een wedstrijd meedoen om zich te plaatsen voor het WK en ik denk dat die wedstrijden al voorbij zijn voor het WK van 2010.

Maar hij zal toch eerst een paar wedstrijden moeten meedoen voor hij naar de Olympische Spelen kan.

Sowieso verstandig, hij moet ook nog rekening houden met eventueel een negatieve publiek. Dat kan nog wel eens gebeuren. (en die kans zit erin als Amerikaan om te liften in Engeland)

Las dat Pat Mendes 2 maal daags traint 6-7 dagen per week en dan geen getut met lichte dagen of periodisatie ofzo maar gewoon elke dag "all out" max back of front squat en max c&j en snatch...

Verdacht..? ;)

Las dat Pat Mendes 2 maal daags traint 6-7 dagen per week en dan geen getut met lichte dagen of periodisatie ofzo maar gewoon elke dag "all out" max back of front squat en max c&j en snatch...

Zo schijnen ze daar allemaal te trainen in die gym en meerdere leden daar zijn verbazingwekkend. Tja, altijd 100% all out kan volgens mij nooit maar ze zullen ook wel ver van failure blijven denk ik.

je kan ook gewoon all out effort gaan met een submaximaal gewicht ...

Zelfs als je aan de shit zit lijkt het me niet praktisch om dat zo vaak per week te doen.

zijn geheime wapen is naar het schijnt 1 pilletje glucosamine per dag...
Op het youtube kanaal van die kerel (of wie het ook is) staan nog veel van die filmpjes... Man daar wordt wel serieus gebuffeld.

Kwestie van gewenning.. luc1981 hier op het forum traint ook zowat elke training allout, en bijna elke training benchpress.. drukt toch 160 raw met een BW van 72kg ofzo.. en een shirted bench van 195..

Sommige kunnen het, anderen niet. Pezen en aanhechtingen van staal is wel een pré.

Kijk naar Gijs, die ook elke training vreselijk tekeer gaat, en dan wel niet maxt op elke oefening, maar wel alles geeft..

Twee mensen die voor zover ik weet geen anabolen gebruiken.

Kennelijk werkt het wel wat die Pat doet, anabolen of niet..

Ja maar Mark, Pat Mendes is nogal een stuk sterker en op die leeftijd!

Weet ik, weet ik.. ging gewoon puur over het stukje "elke dag all out max".. niet zozeer over hem.

Dat hij bizar sterk is voor welke leeftijd dan ook, maar helemaal voor zijn leeftijd staat als een paal boven water.

Vraag me echt af hoe dat kan.. freak of nature, goeie apotheker.. aanleg of niet, d'r moet toch gewoon tijd over heen gaan..

Vergeleken met andere lifters zijn er gasten die ook zo sterk zijn op een jonge leeftijd. Ilya Ilin, Andrei Aramnau en Long Qinquan hebben al de gouden plak van de Olympics binnen op een zeer jonge leeftijd binnen. (Ilya en Andrei op 20 en Long op 17)

Laatst bewerkt:
Ja maar dat zijn russen of chinezen.. das anders!

Dude, zit jij de hele dag overal die uitslagen op te zoeken ofzo?

"Substance abuse" of hoe noem je dat in The States..? ;)

Juicing, on the gear, being "on".

Terug
Naar boven