MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

oke.

Oldschool shit, Ed Coan en ne Rus 800lbs+ beltless squat/dead

Ik heb die wedstrijd al zo vaak gezien maar het blijft ongelooflijk..

"Nothing to it, they call him Ed Coan."

haha die heb ik ook al 1000x gezien maar blijft echt vet. ed coan is gewoon een held natuurlijk. 440 kg squat en 395 kg dead raw!

http://www.youtube.com/watch?v=w1WSulFCHnk&playnext_from=TL&videos=nlssxGdyIJ8

In januari squatte hij 240kg zag ik net. Die gestoorde routine werpt wel zijn vruchten af zo te zien.

---------- Toegevoegd om 00:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

ncf5ad.jpg

Ook wel leuk om te zien. Dit is niet wat ze volgen, maar het is allebei wel extreem.

Laatst bewerkt:
my god... in 3/4 maanden er zoveel opplakken... raw, geen belt en dan zon mooie lift... damn

U is fan van Florent, waerde Chopperbob.. :D

wat is daar de bedoeling van?:p

Worden die misschien betaald om te gewichtheffen?
Kan me echt ni inbeelden hoe je dat kan combineren met werk of studies ???

wel zotte progressie :D
idd,zag ook dat schema,6 dagen per week trainen van smorgens tot savonds,zo kan iedereen na een tijd 240kg squatten:p

Worden die misschien betaald om te gewichtheffen?
Kan me echt ni inbeelden hoe je dat kan combineren met werk of studies ???

wel zotte progressie :D

Ze trainen 2x per dag, en zondag 1x per dag. Tussendoor kan je dus wel werk/school o.i.d. doen, maar het wordt lastig idd. Die Pat Mendes traint alleen, en slaapt dan tussendoor hehe.

Meerdere gasten op fora die het trouwens geprobeerd hebben, elke dag max squat + volume, en hard vooruit zijn gegaan. Na de zomer ga ik het denk ik ook wel wagen, als ik weer kan bulken. Dan gewoon 1 trainingsessie van +-2 uur per dag en zondag off.

Laatst bewerkt:
Ze trainen 2x per dag, en zondag 1x per dag. Tussendoor kan je dus wel werk/school o.i.d. doen, maar het wordt lastig idd. Die Pat Mendes traint alleen, en slaapt dan tussendoor hehe.

Meerdere gasten op fora die het trouwens geprobeerd hebben, elke dag max squat + volume, en hard vooruit zijn gegaan. Na de zomer ga ik het denk ik ook wel wagen, als ik weer kan bulken. Dan gewoon 1 trainingsessie van +-2 uur per dag en zondag off.

gewoon steeds door de zure benen heen squatten dus
lijkt me ook wel vet om een keer te doen als ik een tijd vakantie heb

haha damn wat makkelijk

Almost speed work!

Aardig easy nog, ja.

Terug
Naar boven