XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

De vraag is, waar koop je zo'n metertje en wat kost dat grapje?

****ing zieke paused Deads!
Lol ik Squat precies hetzelfde als hem (qua techniek dan :D) en krijg te horen dat mijn techniek ruk is van de mensen in me gym. :roflol:

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

Yep, hij houdt rekening met de snelheid van de bar en de kracht die daarbij vrij komt, heeft daardoor ook een paar interessante conclusies, (bijvoorbeeld dat snelle reps met minder gewicht effectiever is dan zwaar gewicht met langzame beweging) ik weet helaas niet de link meer. :(

Nou hij is het bijv. volgens mij niet eens met de DE methode van Westside. Zijn gedachtengang ligt meer in het CAT-principe waar bijv. Imponderablia nog wel eens uitleg heeft gegeven hier op het forum.

Hij ontkent bijv, en heeft dat ook onderzocht, dat als je lichte gewichten met een hoge snelheid verplaatst, dat je dan evenveel 'kracht' of 'force' genereert. Volgens zijn bevindingen is dat dus bullshit. Dat neemt niet weg dat speed-work zeker nut heeft, maar het geeft wel weer in hoeverre Louie Simmons soms z'n feiten niet helemaal goed heeft.

Naar eigen zeggen gebruikt hij dat metertje, om zo de RPE's in te kunnen schatten, als extra hulpmiddel, naast puur 'hoe het aanvoelt'.

op je filmpjes zien ze er toch anders uit hoor :P

Dat wou ik zeggen. Ik zie toch een hoop verschil mino.

Welkom in de wondere wereld van Mino.

Life of Fawaz. Nu op DBB.

Hij bukt abnormaal hard naar voren en ik niet. :p

Ja hij kan een voorbeeld nemen aan je.

:roflol:

Mino, voor de laatste keer. Je deadlift niet als Konstantinovs, en je squat niet als Mike Tuscherer.

Nee, hun Deadliften en Squaten net als mij. :fuu:

Tis ook geen schande.. Je vergelijkt jezelf wel met toppers uit de sport.

Nee ik vroeg me alleen af of me Squat techniek werkelijk zo slecht is (mensen uit me gym die dat zeggen) als ik Mike T iets in de richting van mijn techniek zie doen. (natuurlijk is mijn techniek niet zoals die van hem :p)

Nee ik vroeg me alleen af of me Squat techniek werkelijk zo slecht is (mensen uit me gym die dat zeggen) als ik Mike T iets in de richting van mijn techniek zie doen. (natuurlijk is mijn techniek niet zoals die van hem :p)

Jij hebt het gelijk over goed en slecht. Die mensen uit de gym, voeren ze goede argumenten aan? Lijkt het alsof ze kennis en ervaring goed gecombineerd hebben? zo ja, dan hebben ze gelijk, zo nee, dan niet:P

Jij hebt het gelijk over goed en slecht. Die mensen uit de gym, voeren ze goede argumenten aan? Lijkt het alsof ze kennis en ervaring goed gecombineerd hebben? zo ja, dan hebben ze gelijk, zo nee, dan niet:P

Not really, een bodybuilder die wel wat kan Squatten maar niks anders zegt dan 'als je zo doorgaat ga je na een half jaar Squatten je onderrug naar de t**fus helpen', gelukkig Squat ik inmiddels al een 1,5 jaar maar dat maakt niet uit. :p

Misschien is het dan handig om te vragen waarom hij dat zegt, wat hij er mee wil zeggen, en wat zijn argumenten zijn. Verder zou ik dan als ik jou was een beter argument aanvoeren dan: jaaaa maar Mike Tuscherer squat ook zo.

Misschien is het dan handig om te vragen waarom hij dat zegt, wat hij er mee wil zeggen, en wat zijn argumenten zijn. Verder zou ik dan als ik jou was een beter argument aanvoeren dan: jaaaa maar Mike Tuscherer squat ook zo.

Ik zeg altijd dat ik er mee bezig ben en dat kritiek welkom is waarop hij gewoon rustig verder gaat met Leg Pressen of whatever.. Tja ik ga niet zelf erachter aan, als hij me tips wilt geven moet ie dat vooral doen.

best geinig dat filmpje van het fries gewichthef kampioenschap. alleen snap niet dat sommige beurten goed gekeurd worden, met uitdrukken bijv.

Oh, en de fysio mag wel he..

Terug
Naar boven