AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

aaai waarom nog een keer :(

:fuu: sorry

410kg squat, 275kg bench press, 340kg deadlift @ 20 jaar:

damn wat ziet dat er allemaal makkelijk uit zeg

whaha, leek wel of ie nog wel meer kon squatten.. en erg goede diepte iig! Die 19/20 jaar oude elite lifters lijken als paddestoelen uit de grond te komen..

Wow nice

Die squats zijn beaties
en die deads apart

Can i hear mmmmmmmonstah legzzz

Wat een boomstronken heeft die gast zeg :eek:

wat een poten, pfoe!

en hooked grip deadlifts!

Haha, ik denk dat hierom flink wat mensen gewoon kappen en zeggen **** die shit.
Lights out, game over.

haha wat een mutant zeg!

soort chopperbob XL:D

Haha, wat een ubergenetisch monster.
Die squats lijken hem allemaal nog echt easy af te gaan, zelfs de deads vallen nog goed mee. Wat een monsterlegs :D

Haha, ik denk dat hierom flink wat mensen gewoon kappen en zeggen **** die shit.
Lights out, game over.

Idd, tegenwoordig zoveel jonkies met van die absurde stats, dit werkt voor mij eerder demotiverend.. en ik was nog zo gelukkig met mn recente wedstrijdstats, bah.

ach je moet altijd kijken waar je weg komt...zo'n mutant trekt misschien voor de eerste keer al 180kg:)

Idd, tegenwoordig zoveel jonkies met van die absurde stats, dit werkt voor mij eerder demotiverend.. en ik was nog zo gelukkig met mn recente wedstrijdstats, bah.

Niet zoveel focussen op anderen en gewoon op je eigen progressie letten: Self to self comparison. En sowieso, als je alleen maar plezier kan halen uit je (te verwachtte) prestaties en niet van het trainen zelf, dan zou ik maar snel een andere hobby zoeken.

got an issue? grab a tissue

Terug
Naar boven