AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

Ik zou toch maar een sarcasme radar aanschaffen.

Spotter helpt hem imo totaal niet.. Louter ter bescherming, hij raakt hem zo goed als niet aan.

Diepte vind ik ook nog doenbaar, bij ons gaan er niet veel dieper , kerel heeft insane grote poten ook.

Ik ben jaloers :P

was ook zo 100% serieus. dacht dat je het echt meende met je 1rm 170 squat

sjongejonge..gast squat diep genoeg..hij grind er echt wel zelf genoeg reps uit voor op een training...mischine zijn het geen goedgekeurde beurten op een PL wedstrijd..maar ja voor een yoke op te pakken is het iig diep genoeg...waaorm zou je 10 centimeter dieper gaan als het alleen maar meer risicos heeft en het voor( als hij voor strongman traint) GEEN REET UIT MAAKT...kdenkd at d egemiddelde hier zn fakking rug breekt..zo niet kom met tegenbewijs

Over de diepte heb ik niks te zeggen maar hoeveel tilt die spotter mee bij de laatste reps? Ik pak dan liever 250kg minder maar dan wel op eigen kracht.

Wie hier het sarcasme niet in ziet die zou het nog niet herkennen al werd hij er mee op zijn kop geslagen.....

Die serieuze recties hier ook. :roflol:

jacco die reactie van je was ook brilliant:P

@ crazymo: 300kg is impressive anyway maar ik vind een 250 fullsquat ook meer impressive als deze squat hoor

slechte hoek om squats te filmen imo, als je in de spiegel kijkt lijken ze dan wel weer op goede diepte te zijn...

Hoek is prima maar de camera is niet goed gericht en de spotters zitten ook wel een beetje in de weg.

Wie is die kerel nu eigenlijk?

Haha blijft mooi op DBB gasten toch. Van Mo snap ik het nog die is hier pas net.
Weer een brutaal filmpje Simon:thumbup:

LOL @ serieuze reactie's

was al gepost in allerlei, mate

post jouw filmpje nou maar :P

Terug
Naar boven