- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
We will al miss you!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een prachtige squats. Het is eens fijn dat ik niet beeldje voor beeldje moet gaan kijken of ie wel onder par zit. 500 sq in the future?
heb ik enige vorm van sarcasme gemist dan in die haterlijke opmerkingen over dat tientje met 300 squat filmpje??..dan neemk mn aanval naar de haters terug![]()

Wsch nog wel meer. Big Jarno trok de eerste keer ook iets van 230 en squat minder dacht ik.ach je moet altijd kijken waar je weg komt...zo'n mutant trekt misschien voor de eerste keer al 180kg![]()
Wsch nog wel meer. Big Jarno trok de eerste keer ook iets van 230 en squat minder dacht ik.

vergeet niet dat dit single ply is, ik weet niet wat het record van de IPF is maar ik ben vrij zeker dat het onder 500kg ligtOp 12 september 2009 heeft hij 390kg Gesquat.. Enkele maanden later 410kg.. Vind je niet dat hij binnen enkele jaren makkelijk die 500kg Squat?
Gast is pas 19 hou daar rekening mee.

vergeet niet dat dit single ply is, ik weet niet wat het record van de IPF is maar ik ben vrij zeker dat het onder 500kg ligt![]()
1-3 reps bouwen inderdaad geen massa.