AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

Ben ik nu de enige die een beetje moe wordt van Mike's autistische overgestructureerde / geritualiseerde manier van trainen? :o Al dat geblaas, gepuf en gehijg om een lift te doen..

Mooie gewichten natuurlijk en strakke vorm, maar waar is die heerlijke wilde, lompe, agressieve, passievolle grindende lift waarbij hij op de top van z'n longen aan t schreeuwen, bloed uit z'n neus loopt tijdens de lift en daarna als een blij kind staat te juichen om z'n PR?

come on frank... het gaat om wat de man verplaatst... pysching up is een bijzaak... sowieso hoeveel van je helden (naast gijs) gaan WEL uit hun stekker voor ze gaan liften? Konstantinovs ook niet mate ;)

vergelijk het met auto's... veel beastly bakken ronken zachtjes als je ze intrapt, maar kicken je zwaar in de face met wat ze voortbrengen..

edit: ik zit ook even terug te denken aan victor vorig jaar op de RPB meet... even heel stilletjes en kalm 5x260 deadliften terwijl niemand op let... pure klasse, sT en elegantie frankje

Laatst bewerkt:
come on frank... het gaat om wat de man verplaatst... pysching up is een bijzaak... sowieso hoeveel van je helden (naast gijs) gaan WEL uit hun stekker voor ze gaan liften? Konstantinovs ook niet mate ;)

vergelijk het met auto's... veel beastly bakken ronken zachtjes als je ze intrapt, maar kicken je zwaar in de face met wat ze voortbrengen..

edit: ik zit ook even terug te denken aan victor vorig jaar op de RPB meet... even heel stilletjes en kalm 5x260 deadliften terwijl niemand op let... pure klasse, sT en elegantie frankje

boring as ****.

grote care. hij lift et gewicht, sinds wanneer gaat het om de show er om heen :o

of ben jij ook zo iemand die op een dikke bak een open luchtfilter zou gaan zetten + een noisy uitlaat puur voor de herrie? had ik niet verwacht krullenbol

Laatst bewerkt:
De één kan zich keihard opfokken, de ander niet. Ik ken het zelf ook niet.

als ik mezelf te veel op fok raak ik zo fokt op

ik ben alleen boring tijdens tandarts praktijk lessen

grote care. hij lift et gewicht, sinds wanneer gaat het om de show er om heen :o

of ben jij ook zo iemand die op een dikke bak een open luchtfilter zou gaan zetten + een noisy uitlaat puur voor de herrie? had ik niet verwacht krullenbol

Die vergelijking met auto's liep al bij de eerste zin spaak Erwin. Maar jammergenoeg begrijp je m'n waardering voor de uiting van passie en doorzettingsvermogen op die manier niet.

Die vergelijking met auto's liep al bij de eerste zin spaak Erwin. Maar jammergenoeg begrijp je m'n waardering voor de uiting van passie en doorzettingsvermogen op die manier niet.

ik begrijp je wel, maar om nou te zeggen dat je moe word van Mike omdat hij dat niet doet snap ik dan weer niet. ik vind het juist uber inspirerend om die man te zien liften. maar goed frank, we hoeven niet altijd op 1 lijn te liggen, dan word het leven ook weer zo saai he :D

Erwin.. af en toe vraag ik me serieus af of je niet aan de crack zit..lees m'n eerste zin nu nog eens en lees dan de eerste zin van jouw laatste post nog eens... en voordat we hier weer een uur aan t slowchatten zijn, bel me ff op of pm me maar even, dan kletsen we daar wel ff verder, ouwe geile theeleut van me

Gister hebben Urnie en ik 2gr crack gerookt.

Erwin.. af en toe vraag ik me serieus af of je niet aan de crack zit..lees m'n eerste zin nu nog eens en lees dan de eerste zin van jouw laatste post nog eens... en voordat we hier weer een uur aan t slowchatten zijn, bel me ff op of pm me maar even, dan kletsen we daar wel ff verder, ouwe geile theeleut van me

we hebben het er wel over op RPB ergens de komende 3 weken killer! :D

Ik ben het overigens met Starter eens. Die hele "je bent pas hardcore als je als een malloot met bloeddoorlopen ogen op de bar afrent"-attitude is natuurlijk belachelijk. Ik vind het ook mooier om te zien hoe hij perfect geconcentreerd ****ing mooie reps maakt.

hahahaha dat heb ik nou precies hetzelfde met erwin

mijn geheim!!!

net zo geheim als de core wrecking exercise?

Terug
Naar boven