AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

ed coan is one sick ****! bij worms armageddon heb ik ook een worm die ed coan heet, die word ook zelden dood gemaakt. coan is gewoon een legend

dude..............

Ik ben het overigens met Starter eens. Die hele "je bent pas hardcore als je als een malloot met bloeddoorlopen ogen op de bar afrent"-attitude is natuurlijk belachelijk. Ik vind het ook mooier om te zien hoe hij perfect geconcentreerd ****ing mooie reps maakt.

Ik zeg niet dat Mike niet hardcore is, integendeel zelfs (Erwin..;)). Alleen ik vind z'n bijna neurotische, overgeritualiseerde gepiel altijd zo boring en muf; al dat geblaas, gepuf en gekreun om bijv. een 90% lift te maken... Ik vind t gewoon puur voor de entertainment value, leuker om een of andere maffe dikke buffe gast te zien die zichzelf helemaal de t*ring intrapt en dan schreeuwend, broek volpoepend de lift maakt.

Laatst bewerkt:
385 Raw SQ ....... I cried...

another monster

ff 165 stone op een slechte dag pfff :D

Online tegen elkaar erwin? Ik heb rocky, rambo, terminator, karatekid, xXx etc...

lol ik heb neckpresses behind the neck neergezet:P even aanpassen:D

Welke heb je? Ik heb oldskool worms 2 en armageddon ( BTW meest offtopic ever dit :P )

haha leuter :D tis armageddon, spreek je op msn wel

Ik heb worms (2 en armageddon, 3d sucks) een week geleden al honderd keer proberen te downloaden/installeren maar het lukt niet :mad:

En vroeger werkte het wel ???

Welke windows gebruik je ?

Terug
Naar boven