Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

weet niet of het serieus is, denk het niet
maar hij is toch wel vrij sterk volgens mij

Die gaat zijn tuinhuisje nog eens slopen op die manier :roflol:

Ik vrees van wel. Flipt kijkt er scheel van. Ik lag echt helemaal dubbel. Geweldige post!

Ik vrees van wel. Flipt kijkt er scheel van. Ik lag echt helemaal dubbel. Geweldige post!

Nja respect voor die gozer maar die andere drie mogen van mij door de vleesmolen, wat een idioten zeg dat je zoiets laat doen door iemand met een verstandelijke beperking.

hahahaha wtf is this shit

Flip bedoelt het vast goed en stones en car liften is best flink, maar dat bankdrukken?? En dan na die set met 180kg zegt één van die kerels nog 'keurig'. Dat is slapstick man.

idd, bankdrukken zou het goed mis mee kunnen gaan zo

Hahhahahahaha die kop van die vent in dat eerste filmpje.. :roflol:

haha zo iemand moet serieus wel een beetje beter gecoached worden. Dit gaat echt nog eens mis. Wel erg gelachen

Bankdrukken valt wel mee hij tilt misschien de helft zelf want die bejaarde familie van hem scheuren eraan mee of hun leven ervan af hangt,en dan ook nog zeggen nu even een cooldown whaha.
En met het autootje denkt die dat die een lekker wijf te pakken heeft volgens mij...
Volgens mij krijgen we straks een competitie van de sterkste familie..
Hopelijk zien niet teveel families dit want dan gaan ze nog denken dat het zo hoort,heb wel gelachen leek wel comedy capers

hahha die tard...

you_win_the_prize.jpg

Wat een apen....

dat autootje doet me denken aan Tatjana en Flip aan de buurman :roflol:

die vent die achter hem staat heeft er maar een belt bij omgedaan xD

Prachtig, die jongen is eigenlijk volleyballer..?
En weegt maar 160... :bow:

Terug
Naar boven