XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

Techniek is beetje slecht, en ja sjonge jonge beetje bouncen, dan haal ik er ook wel 31+ zeg :S

Neut neut, neuterdeneutneut.

Kkzieke deads man, wat een beest:roflol:

Ga jij trouwens in de nabije toekomst al met gear liften?

snap de bedoeling van je vraag niet echt maar goed, neen ik ben niet van plan om in de eerste 2-3 jaar met gear te gaan liften :)

Altijd verschrikkelijk de drogreden: als je het zelf niet kan, mag je geen commentaar leveren :roflol:

dat heb ik nooit beweerd.
wat ik wil zeggen is dat er hier veel te snel wordt afgebroken op lifts met gear, terwijl dat niet nodig is of op een andere manier kan ;)

tuurlijk mag je commentaar geven maar meestal trekt die commentaar op DBB op de ballen, ik vind dit geen gruwelijk lelijke lift.
Er is een groot verschil tss " mss kon de lock -out iets beter en the pause iets langer " dan, voeten van de grond barbell vliegt van de ene kant naar de andere maw geen controle over het gewicht.:D

Ik kan enkel zoals jullie naar het filmpje kijken en constateren. Sommige vinden die lelijk ik niet. Dat het mss beter kan dat wel. Mss is het beter om iemand die zelf geared lift een analyse te laten maken waarom het niet super ging, want de meeste die hier zitten te neuten hebben wsl nog geen benchshirt van dichtbij gezien (mezelf incluis ;))

ik wacht op de eerste post in de trend van "stop met neuten, laten we een filmpje posten". en terecht natuurlijk

dit dus ;)

Bij die DL's moet hij wel veel beter locken! Dit trekt op niks!!

netjes die deadlifts, wat een tempo met 200kg. Je mag zeggen wat je wilt maar dit doen er hem niet veel na denk ik

Zo moeten deadlifts eruit zien, nice

20 jaar? klote, wat een beest :)

hij moet door het gras en borduur lol

Is dacht ik bij Simon in Almere.

Overeem gaat waarschijnlijk strongman doen , meende ik ergens te hebben gehoord.
Iemand meer info hierover?

Ja want daar verdient ie veel meer geld mee. Lol.

hahahahahahahhaha laughed out loud

wat een debiel die gast die telkens die bar keihard op de grond gooit hahah

Terug
Naar boven