MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Haha, wat een idioten. :D

Da's Vlaams voor een schorsing door [Link niet meer beschikbaar]misbruik denk ik... :dunno:

Gerre, waarom is hij daar afgebold?

Bekijk regelmatig zijn website, traint nu in zen uitgebreide homegym

[Link niet meer beschikbaar] brute squatter:cool:

Wat betreft die squats van de bullfarm boys, die zijn alleszinds paralel of iets eronder imo, no problemo dacht ik zo. Alhoewel ik meer fan ben van de Karkowski squats :D
geen idee waarom hij het daar afgetrapt is...

denk om in zijn eigen gym te trainen, zal wel goedkoper en minder tijd in beslag nemen. hij heeft ook zijn kinderen en zijn vrouw waar hij rekening mee moet houden natuurlijk :)

wtf is dat voor crap man?

+1 voor het run dmc shirt though

was al gepost jules maar bij zon filmpjes boeit dat niet;)

Doe maar wel ik had hem namelijk gemist.

Wat een oerlelijke bench eigenlijk.. Je kan nu zo goed zien waar het pak gaat werken. Bovenin onstabiel as ****. Onderin maar net de borst kunnen touchen en na een raketsnelheid bij de lockout aangekomen weet hij niet meer wat hij ermee moet en wordt hij al goedgekeurd.

inderdaad... hij begint ook al aan het zakken als die gast zen handen nog aan de barbell heeft

Squat is niet parallel zoals ik het vanuit de video zie en bench slaat helemaal nergens op. Die vent die helpt mee uittillen zit nog gewoon aan de bar als Louie begint met zakken. Daarna amper de borst raken en uitdrukken en zonder fatsoenlijke lockout wordt de bar weer teruggeplaatst... Niet echt iets om trots op internet te plaatsen als ik eerlijk ben.

eerlijk gezegd heb ik hier al lelijker lifts gezien. wat een bende jankmuilen zitten er hier

Lelijke lifts, o brother :rolleyes:

Het is niet dat hij ongelofelijke moeite heeft met het gewicht, vind het allesbehalve een schandaallift

Ik zou alleszinds trots zijn met een 230 bench op die leeftijd **** de haters:D

Terug
Naar boven